تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818136873




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نوبخت: دولت به باغداران آسیب دیده مازندران 2000 میلیارد ریال تسهیلات می پردازد


واضح آرشیو وب فارسی:روزنامه اطلاعات: ساری ـ خبرنگار اطلاعات: سخنگوی دولت گفت: 156 هزار میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید برای خروج از رکود به واحدهای صنعتی، معدنی و کشاورزی کشور پرداخت شده است.
دکتر محمد باقر نوبخت در نشست شورای اداری استان مازندران در ساری افزود: در مجموع حدود20 هزار بنگاه اقتصادی در این سه بخش تسهیلات بسته رونق تولید دریافت کرده اند. معاون رئیس جمهوری تزریق اعتبار به طرح های نیمه تمام را یکی از اولویت های دولت برای توسعه استان ها دانست و گفت: دولت در این بخش نیز به تعهداتش عمل کرده است.
* تحقق 60 درصدی درآمدها
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور گفت: دولت در حالی توانست به تعهدات خود مطابق با برنامه عمل کند که به دلیل کاهش قیمت نفت فقط 60 درصد از درآمد پیش بینی شده اش در سال جاری محقق شد.
نوبخت درآمد پیش بینی شده دولت برای امسال را حدود 294 هزار میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: به دلیل کاهش قیمت نفت فقط حدود 178 هزار میلیارد تومان آن محقق شده است.
وی تاکید کرد: با وجود کاهش درآمد دولت، مطالبات مردم افزایش یافته و این درآمدها متناسب با مطالبات مردم نبوده و دولت انتظار دارد تا با برنامه ریزی این مطالبات را در حد توان پاسخ دهد.
نوبخت گفت: عجله دولت برای به نتیجه رسیدن توافق برجام برای باز شدن زنجیر تحریم ظالمانه از پای ملت است تا بتوانیم اقتصاد کشور را از مشکل نجات دهیم و این کار نیز انجام شده و مردم ما به حقوقشان رسیدند. وی نرخ رشد اقتصادی کشور را با احتساب درآمد نفتی در 9 ماه سال جاری 2/7 درصد اعلام کرد. نوبخت همچنین نرخ رشد سه ماهه پاییز اقتصاد کشور را با احتساب نفت حدود 9/8 درصد اعلام کرد و گفت میزان رشد بدون درآمد نفت نیز 4/6 درصد ...
[ مشاهده متن کامل نوبخت: دولت به باغداران آسیب دیده مازندران 2000 میلیارد ریال تسهیلات می پردازد در روزنامه اطلاعات ]اخبار پیشنهادی:


چهارشنبه ، ۳۱خرداد۱۳۹۶


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روزنامه اطلاعات]
[مشاهده در: www.]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن