تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816907775




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشخصات تلويزيون‌هاي شگفت انگیز QLED سامسونگ +عکس


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



مشخصات تلويزيون‌هاي شگفت انگیز QLED سامسونگ +عکس
بررسي تلويزيون‌هاي QLED سامسونگ خبرگزاري آريا - تلويزيون‌هاي QLED در CES 2017 معرفي شدند، اين تلويزيون‌ها مي توانند 100 درصد رنگ هاي استاندارد را به نمايش در مي آورند و داراي تائيديه VDE آلمان هستند،QLED اولين تلويزيوني است که قابليت نمايش 100 درصدي رنگ ها را دارد.
روز نو :  ، تلويزيون‌هاي QLED، در CES 2017 معرفي شدند، تلويزيون‌هاي QLED سامسونگ توانسته اند تائيديه VDE آلمان را دريافت کنند و اولين تلويزيون هايي هستند که داراي قابليت نمايش 100 درصد رنگ هاي استاندارد مي باشند. تلويزيون QLED سامسونگ، در سه مدل Q7،Q8 و Q9 عرضه مي شود و هر سه مدل در سايز هاي 55 و 65 و 75 اينچ به فروش مي رسند.
QLED مدل 65 اينچي سامسونگ داراي رزولوشن تصوير 3840 در 2160 است و از HDR نيز پشتيباني مي کند. از ديگر ويژگي هاي QLED 65 اينچي مي توانيم به Wi-Fi، بلوتوث 4،HDMI،USB، پردازنده 4 هسته اي است.
QLED هاي سامسونگ تکنولوژي جديدي را وارد بازار تلويزيون‌ها کرده است. اين تکنولوژي در صفحه نمايش هاي خميده و صاف قابل اجرا است و از نظر قيمتي نيز بدون شک از نمونه هاي LCD و LED گران قيمت تر است. همان طور که در ابتداي مطلب نيز به آن اشاره شد براي اولين بار است که يک تلويزيون توانسته است به قابليت نمايش 100 درصدي رنگ ها برسد و رنگ ها در تلويزيون‌هاي QLED سامسونگ روشن تر و طبيعي تر نشان داده مي شوند هم چنين دامنه نمايش رنگ هاي طبيعي نيز بيشتر است.
مدت ها است که تلويزيون4K براي مردم شناخته شده است و بسياري از افراد در منزل خود تلويزيون 4K دارند و فيلم ها و تصاوير خود را با کيفيت 1080P و Full hd تماشا مي کنند، حالا مي توان ديد که تفاوت کيفيت تلويزيون‌هاي 4k با QLED در چه خواهد بود، با يک مقايسه ساده ميان فرمت 4K و تلويزيون هاي خميده مي توان ديد که اين تکنولوژي حتي از هر دو اين تلويزيون ها نيز بهتر است.
قاب دور صفحه تصوير تلويزيون‌هاي QLED، کمترين ضخامت را دارد و همين لبه به لبه بودن تصوير باعث مي شود تا مخاطب توجه بيشتري به تصوير داشته باشد. تلويزيون‌هاي QLED حتي کنتراست و شدن رنگي بهتر و بيشتري را نسبت به تلويزيون‌هاي OLED به نمايش مي‌گذارند.
اگر مي خواهيد QLED خود را به ديوار نصب کنيد بايد zero gap را تهيه کنيد. در واقع zero gap يک کيت همراه با تلويزيون است که با استفاده از آن مي توانيد تلويزيون را به ديوار متصل کنيد. هم چنين همراه با تلويزيون يک باکس کانکتور نيز عرضه مي شود. پورت هاي ورودي بر روي تلويزيون قرار نگرفته است و با استفاده از باکس کانکتور اتصالات صورت مي گيرد. کانکتور باکس با استفاده از پوششي مخفي مي شود و از نظر زيبايي خدشه اي به ظاهر تلويزيون وارد نمي‌کند. اين باکس داراي سه پورت USB است که از هارد درايو ها، فلش درايو ها، و دانگل هاي 4G پشتيباني مي کند و هم چنين 5 ورودي HDMI و LAN نيز بر روي آن قرار دارد.
QLED ها در دسته تلويزيون‌هاي هوشمند هستند و از پلت فرم Tizen در آن استفاده شده است، شما به راحتي مي توانيد اپليکيشن خود را دانلود کنيد و از آن بر روي QLED خود استفاده کنيد. تايزن يک سيستم عامل آزاد است که بر اساس سيستم عامل لينکوس نوشته شده است.
شما مي توانيد QLED را در دو ورژن خميده و صاف يا فلت خريداري کنيد. ميان ورژن خميده و فلت QLED ها تفاوت قيمت چنداني وجود ندارد. تفاوت هايي ميان ورژن خميده و صاف اين تلويزيون وجود دارد که از جمله آن ها مي توان به زاويه ديد اشاره کرد. اگر از ورژن خميده استفاده کنيد شما در هر زاويه اي که بنشينيد ديدي کامل به تلويزيون خواهيد داشت و از شدن و کنتراست رنگ ها در زواياي مختلف کاسته نمي شود.
ريموت تلويزيون QLED به‌جرئت هوشمند ترين و ساده ترين ريموتي است که در بين ريموت هاي تلويزيون‌هاي هوشمند مشاهده شده است. طراحي اين کنترل ساده و نازک است، جنس آن از فلز است و با استفاده از آن مي توان چند دستگاه هوشمند را هم‌زمان کنترل کرد. اين ريموت با استفاده از بلوتوث و اينفرارد به تلويزيون متصل مي شود.
سيستم عامل تايزن، سيستم عامل عرضه شده بر روي QLED ها است، بسياري از افراد سيستم عامل اندرويد را ترجيح مي دهند که بدون شک با استفاده از مي توان از قابليت هاي بيشتري استفاده کرد، ولي بايد به اين نکته نيز اشاره کرد که شدت رنگي و کنتراست رنگي QLED در هيچ تلويزيوني ديده نمي شود.






تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن