تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه به نماز ايستادى، با دل به خدا رو كن تا او نيز به تو رو كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818149545




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نگاه ها در هلال احمر به جوانان است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر نیوز:
نگاه ها در هلال احمر به جوانان است

رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه توسعه فعالیت های سازمان جوانان از جمله اهداف مهم هلال احمر است، گفت: حوزه جوانان از جمله بخش هایی است که هرچه برای آن کار کنیم، کم است.
به گزارش خبرگزاری مهر ، دکتر سید امیرمحسن ضیائی در گردهمایی معاونین امور جوانان جمعیت هلال احمر با بیان اینکه نمی توان برای فعالیت حوزه جوانان سقف و محدودیت قائل شد، افزود: جوانان بخش زیادی از جامعه را تشکیل می دهند، بنابراین جمعیت هلال احمر و سازمان جوانان به عنوان یکی از نهادهایی که برای جوانان کار می کند، تاثیر مستقیم بر جامعه دارد و اگر بتواند عملکرد مناسبی داشته باشد، بسیار ارزشمند و قابل توجه است.
وی با بیان اینکه جوانان وسیله و هدف برای برگزاری طرح ها هستند، ادامه داد: بستر مناسبی برای کار در حوزه جوانان فراهم است و اگر مشکل و ضعفی وجود دارد و برنامه ها به خوبی اجرا نمی شود، ضعف ما است که نتوانستیم از این ظرفیت بالقوه استفاده کنیم.
رئیس جمعیت هلال احمر تصریح کرد: سابقه طولانی سازمان جوانان در میان سایر نهادها، بزرگترین سرمایه ما برای خدمت است . همچنین از سازمان جوانان انتظار می رود تا کارهای فاخر، کارآمد و روزآمد اجرا کند.
وی با تاکید بر اینکه نگاه ها در جمعیت هلال احمر به بخش جوانان است، گفت: این سازمان دارای خلاقیت، ابتکار و نیروی فعال است بنابراین باید به اندازه شعارها و حرف هایمان برای این بخش کار و از آن حمایت کنیم.
ضیائی با تاکید بر اینکه کار جوانان، لوکس، فرعی و دست دوم نیست، خاطرنشان کرد: توجه به جوانان جزو کارهای اصلی ماست و در اسناد بالادستی، سند راهبردی و برنامه ۵ ساله جمعیت هلال احمر نقش جوانان درنظر گرفته شده است.
وی با بیان اینکه آموزش در سنین پایین، موثرتر و ماناتر است، افزود: با آموزش کودکان می توان فرهنگ صلح و بشردوستی، نفی خشونت و کمک به دیگران را به باور، نگرش و رفتار تبدیل کرد.
رئیس جمعیت هلال ...
[ مشاهده متن کامل نگاه ها در هلال احمر به جوانان است در خبرگزاری مهر ]اخبار پیشنهادی:


سه شنبه ، ۳۰خرداد۱۳۹۶


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر نیوز]
[مشاهده در: www.]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن