تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):قلب‏هاى ما جايگاه خواسته ‏هاى الهى است؛ هرگاه او بخواهد ما نيز مى‏&...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818215326




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ره آوردهای درمانی سفر استاندار سمنان به طرود


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزی خبر: مرکز خدمات جامع روستایی طرود با حضور استاندار سمنان افتتاح شد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیم ا ، مرکز خدمات جامع سلامت روستای طرود در قالب طرح تحول سلامت با زیربنای 495 متر مربع و 790 میلیون تومان هزینه احداث شده است.
در این مرکز خدمات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاه، مامایی، داروخانه، بهورزی، بهداشت محیط و بهداشت حرفه ای، واکسیناسیون، خدمات مادر و کودک، خدمات میانسالان و سالمندان و مراقبت از بیماری های واگیر و غیر واگیر به جمعیت سه هزار و 100 نفری روستای طرود و روستاهای اطراف آن ارائه می شود.
همچنین با حضور استاندار عملیات اجرایی دو طرح پانسیون پزشک و پایگاه اورژانس در روستای طرود آغاز شد.
دو واحد پانسیون پزشک با زیربنای 130 متر مربع و پایگاه اورژانس با 100 متر مربع زیربنا با 450 میلیون تومان اعتبار احداث می شود.
استاندار سمنان در جمع مردم طرود در مسجد جامع این روستا با اشاره به اینکه براساس برنامه ریزی انجام شده، تا پایان سال 96 هیچ روستای استان بدون گاز نمی ماند گفت: دهستان طرود با داشتن سه هزارو500 نفر جمعیت در اولویت گازرسانی قرار دارد.
محمدرضا خباز با بیان این که یکی از برنامه های دولت تدبیر و امید کاهش فقر و افزایش توازن اقتصادی مردم است افزود: در سه سال گذشته بیش از 14 میلیارد و 600 میلیون تومان در بخش های اجتماعی، صنعتی و رفاهی مردم دهستان طرود هزینه شده است.
خباز افزود: در سه سال گذشته کمیته امداد امام خمینی (ره) 715میلیون تومان برای رونق اقتصادی و محرومیت زدایی مردم طرود سرمایه گذاری کرده است.
استاندار سمنان به قالی بافی زنان دهستان طرود هم اشاره کرد و گفت: دولت خود را موظف می داند برای حل مشکل قالی بافان برنامه ای را تدوین کند.
وی گفت: راه اندازی تعاونی ها قالی بافان روند حل ...
[ مشاهده متن کامل ره آوردهای درمانی سفر استاندار سمنان به طرود در واحد مرکزی خبر ]اخبار پیشنهادی:


دوشنبه ، ۲۹خرداد۱۳۹۶


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزی خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن