تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى حكمتى كه در قلب منافق جا مى‏گيرد، در سينه‏اش بى‏قرارى مى‏كند تا از آن بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818148416




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۱۰۱۲ واحد کوچک و متوسط استان مرکزی وام اقتصاد مقاومتی دریافت کردند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم:
۱۰۱۲ واحد کوچک و متوسط استان مرکزی وام اقتصاد مقاومتی دریافت کردند

استاندار مرکزی گفت: ۱۰۱۲واحد کوچک و متوسط در استان مرکزی وام اقتصاد مقاومتی دریافت کردند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساوه ، محمود زمانی قمی عصر امروز در ستاد راهبردی و مدیریت اقتصادمقاومتی که در شهر آوه از توابع ساوه برگزارشد، با اشاره به ضرورت رسیدگی به روستاها و شناسایی ظرفیت های موجود در این منطقه اظهار داشت: امروز سومین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی است که در روستاهای استان مرکزی برگزار شد، که تلاش بر این است که برش روستایی و مناطق محروم در حوزه اقتصاد مقاومتی تقویت شود.
وی افزود: بحث اقتصاد مقاومتی یک تکلیف بزرگ و ملی است که از سوی مقام معظم رهبری به همه مسئولان و ارکان کشور محول شده و دولت با تمام توان و اعتقاد به این مسیر که یک مسیری منطقی است وارد عمل شده و تاکنون اعتباری بالغ بر 700میلیارد تومان وام به هزار و 12واحد کوچک و متوسط در حوزه صنعتی و کشاورزی استان مرکزی اعطا کرده است و بر اساس روال قبل از صنایع بزرگ صیانت و حمایت می شود.
استاندار مرکزی تصریح کرد: همچنین تا کنون بیش از 4هزار فرصت شغلی از طریق کمیته امداد و سازمان بهزیستی ایجاد شد که در این راستا، بانک سینا همکاری بسیار خوبی برای اعطا تسهیلات داشته و در این زمینه برای اعطای وام مشکل خاصی وجود ندارد.
زمانی قمی بااشاره به برطرف کردن مشکلات شهر آوه گفت: شهر آوه یک شهر تاریخی و متمدن و ریشه دار است و باتوجه به ظرفیت هایی که در این منطقه وجود دارد می تواند در تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی در حوزه اشتغال مفید و موثر باشد. 
وی ادامه داد: در شهر آوه با توجه به ظرفیت هایی که دارد، تمرکز ما بر اشتغال این منطقه است که می تواند در صورت فراهم بودن زیرساخت ها شاهد 1000فرصت شغلی درحوزه گلخانه ای این منطقه باشیم.
استاندار مرکزی تصریح کرد: از مهم ترین مشکلات ...
[ مشاهده متن کامل ۱۰۱۲ واحد کوچک و متوسط استان مرکزی وام اقتصاد مقاومتی دریافت کردند در خبرگزاری تسنیم ]اخبار پیشنهادی:


دوشنبه ، ۲۹خرداد۱۳۹۶


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن