تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را مى برد و موجب پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818102002




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قیمت تمام شده‌ی داریوش شجاعیان: 33.500.000.000 ریال؟


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: استقلال و گران‌ترین بازیکن تاریخ لیگ برتر؛ قیمت تمام شده‌ی داریوش شجاعیان: 33.500.000.000 ریال؟
قیمت تمام شده‌ی داریوش شجاعیان: 33.500.000.000 ریال؟

خرید جدید استقلال رکورد نقل و انتقالات لیگ برتر را جابجا کرده است. به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، داریوش شجاعیان، هافبک جدید استقلال که شب گذشته مذاکرات نهایی را با این باشگاه انجام داد و پس از توافق، قراردادش را به مدت 3 سال با این باشگاه به امضا رساند. این مذاکره نزدیک به 4 ساعت طول کشید و حتی در آن میان خبر از عدم توافق با استقلال و کشیده شدن این بازیکن به سمت سایر تیم‌ها از جمله پرسپولیس منتشر شد. پس از  نهایی شدن قرارداد شجاعیان با استقلال، خبرهای ضد و نقیضی در مورد اینکه او با چه مبلغی آبی‌پوش شده است منتشر شد و اینکه دلیل به طول انجامیدن جلسه این بازیکن با مسئولان باشگاه به دلیل اختلاف بر سر مسائل مالی بوده است. در این میان محمد ترکاشوند، معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس که او هم مذاکراتی برای جذب شجاعیان با گسترش فولاد داشته بود، در مصاحبه‌ با رادیو تهران ادعا کرده است که قرارداد این بازیکن با استقلال یک میلیارد و هشتصد و پنجاه میلیون تومان بوده است. اگر این ادعا صحت داشته باشد، با توجه به پرداخت یک میلیارد و پانصد میلیونی استقلال برای رضایت‌نامه شجاعیان، جذب این بازیکن برای آبی‌ها در مجموع 3 میلیارد و سیصد و پنجام میلیون تمام شده است که این مبلغ رکورد تاریخ نقل و انتقالات فوتبال ایران را شکسته است.

۱۳۹۶/۰۳/۲۹ ۱۲:۰۵:۳۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن