تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 18 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسيار عزيزى كه، نادانى اش او را خوار ساخت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814436550




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ابتکار در حاشیه نشست هیأت دولت مطرح کرد رایزنی با مسئولان سازمان ملل و دولت عراق برای حل مشکل ریزگردهای خوزستان


واضح آرشیو وب فارسی:مناظره: رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست از رایزنی با مسئولان سازمان ملل متحد و دولت عراق برای حل مشکل ریزگردها و گرد و غبار استان خوزستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس ، معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست با اشاره به سفر رئیس جمهور و هیأت همراه به خوزستان اظهار داشت: این سفر از اهمیت بسیاری برخوردار بود.به دلیل اینکه بازدیدی از اجرای عملیات کاشت نهال و تثبیت خاک و حاشیه سیلاب در جنوب اهواز و در منطقه هندیجان صورت گرفت و در آنجا از نزدیک با مردم صحبت کردیم و آقای رئیس جمهور هم از نزدیک بازدیدی داشتند.
وی ادامه داد: در آن منطقه عملیات وسیعی با حمایت وزارت جهاد کشاورزی دارد انجام می گیرد و چون در آن منطقه کانون های فوق بحرانی استان قرار دارد و این منطقه نیز قبلا طی مطالعه ای شناسایی شده امیدواریم که این کارها تأثیرگذاری در مهار بخشی از طوفان های گرد و خاک که روی شهر اهواز اثر دارد داشته باشد.
رئیس سازمان محیط زیست اضافه کرد: در کنار این اقدامات نیز پیگیری های بین المللی را داریم دنبال می کنیم که جلسه ای بدین منظور با حضور رئیس جمهور در خوزستان برگزار شد و بنده گزارش دادم بخشی از تلاش های ما مربوط به تلاش های منطقه ای و بین المللی است. خوشبختانه سازمان ملل در این زمینه همکاری مثبتی داشته و معاون دبیرکل سازمان ملل هفته پیش به دعوت بنده در تهران حضور داشتند و یکی از محورهای مذاکرات ما با ایشان و رئیس برنامه محیط زیست سازمان ملل موضوع مقابله با گرد و غبار و طرح های مقابله با کانون های گرد و غبار منطقه غرب آسیا و همکاری کشورهای منطقه به خصوص عراق و عربستان بود و سازمان ملل در این مسئله هم ساز و کارهای منطقه ای و هم ساز و کارهای جهانی را دارد دنبال می کند.
ابتکار ادامه داد: اجلاس جهانی سازمان ملل و موضوع گرد و غبار و مباحث فنی و همکاری های ...
[ مشاهده متن کامل ابتکار در حاشیه نشست هیأت دولت مطرح کرد رایزنی با مسئولان سازمان ملل و دولت عراق برای حل مشکل ریزگردهای خوزستان در پورتال مناظره و گفتگو ]اخبار پیشنهادی:


دوشنبه ، ۲۹خرداد۱۳۹۶


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مناظره]
[مشاهده در: www.monazereh.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن