تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):از نشانه های عالم ، نقد سخن و اندیشه خود و آگاهی از نظرات مختلف است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818180884




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وکیل طارمی: نگرانی بابت شکایت ریزه اسپور ترکیه از طارمی وجود ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نیوز:
وکیل طارمی: نگرانی بابت شکایت ریزه اسپور ترکیه از طارمی وجود ندارد

عبدالصمد ابراهیمی گفت: باشگاه ترکیه ای مدرکی مبنی بر قرارداد و تعهد طارمی به این تیم در دست ندارد.
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، عبدالصمد ابراهیمی وکیل مهدی طارمی در خصوص شکایت باشگاه ریزه اسپور ترکیه از طارمی به فیفا گفت: نامه ای از سوی فیفا دریافت کردم که پیوست آن توضیحات شش صفحه ای وکلای باشگاه ریزه اسپور بود. البته صرفا اظهارات و دفاعیات باشگاه ترکیه ای را شامل می شد و هیچ مستندی دال بر اینکه طارمی با آنها قراردادی معتبر و لازم الاجرا داشته را ارائه ندادند و به تفسیر و تحلیل همان تفاهم نامه مشروط که فقط با صدور آی تی سی لازم الاجرا می شد پرداخته اند.
وی در ادامه عنوان کرد: فیفا خواستار توضیحات بابت شکایت باشگاه ریزه اسپور ترکیه تا 23 اسفند ماه شده است. به هر حال پاسخ ما صرفا همین چند جمله است« مسئولان باشگاه ریزه اسپور ترکیه در مقام اثبات ادعا ثابت نمایند طارمی با آنها قرارداد لازم الاجرا داشته و در دوره حفاظت شده آن را نقض کرده است.» بعد از اثبات این ادعا، پاسخگو خواهیم بود.
وکیل طارمی در پایان خاطر نشان کرد: به هر حال نگرانی بابت شکایت ریزه اسپور ترکیه از طارمی وجود ندارد چرا که باشگاه ترکیه ای مدرکی مبنی بر تعهد داشتن طارمی به این باشگاه ندارد و حکم فبفا به نفع باشگاه پرسپولیس خواهد بود.
[ مشاهده متن کامل وکیل طارمی: نگرانی بابت شکایت ریزه اسپور ترکیه از طارمی وجود ندارد در خبرگزاری برنا ]اخبار پیشنهادی:


دوشنبه ، ۲۹خرداد۱۳۹۶


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نیوز]
[مشاهده در: www.]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن