تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مؤمن كم حرف و پر كار است و منافق پر حرف و كم كار.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818189579




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دود عدم ارایه خدمات درمانی در چشم بیماران/ مطالبات جامعه پزشکی پرداخت شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری مجلس:
دود عدم ارایه خدمات درمانی در چشم بیماران/ مطالبات جامعه پزشکی پرداخت شود

نمایندگان مردم درخانه ملت با تاکید بر اینکه دود عدم ارایه خدمات جامعه پزشکی در چشم بیماران خواهد رفت از رییس جمهور خواستند نسبت به پرداخت مطالبات این قشر ورود جدی داشته باشد.
خبرگزاری خانه ملت- گروه اجتماعی؛ اعتراض جامعه پزشکی نسبت به عدم پرداخت مطالبات شان چند روزی است که در سطر اخبار قرار گرفته تاجایی که روز گذشته دو تن از نمایندگان کمیسیون بهداشت و درمان مجلس نسبت به آن واکنش نشان دادند.
این نارضایتی جامعه پزشکی در استان همدان به وقوع پیوست که بنا بر اظهارات پزشکان در صورت عدم پرداخت این مطالبات از ارایه خدمت به بیماران دست خواهند کشید.
اگرچه بنا به سوگندی که پزشکان در زمان طبابت خود یاد کرده اند عدم ارایه خدمت به بیماران دور از ذهن است اما این موضوع می تواند زنگ خطری در حوزه سلامت محسوب شود که می طلبد وزارت بهداشت با ورود جدی به این امر، مشکل جامعه پزشکی را رفع کند.
این درحالی است که به گفته نمایندگان مجلس اختلاف موجود بین وزارتخانه های بهداشت و کار چنین بی انضباطی را در حوزه سلامت رقم زده که با توجه به حساسیت موضوع لازم است رییس جمهور به صورت ویژه به این امر رسیدگی کرده و دستور پیگیری صادر کند.
رنجبرزاده: بدهی 95 میلیاردی تامین اجتماعی به بیمارستان های همدان
اکبر رنجبرزاده نماینده مردم اسدآباد در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، درباره اعتراض برخی جامعه پزشکی نسبت به عدم پرداخت مطالبات شان، افزود: حق الزحمه برخی پزشکان و پرسنل بیمارستان ها به دلیل عدم پرداخت مطالباتشان طی دو سال باعث شده اعتراضات جدی در این حوزه شکل گیرد.



نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: مطالبات دانشگاه های علوم پزشکی از بیمه ها از بهمن 94 باقی مانده است و تامین اجتماعی تنها یک ماه از سال 95 را پرداخت کرده است که در مجموع سازمان تامین اجتماعی 95 میلیارد تومان به بیمارستان های استان ...
[ مشاهده متن کامل دود عدم ارایه خدمات درمانی در چشم بیماران/ مطالبات جامعه پزشکی پرداخت شود در خبرگزاری مجلس شورای اسلامی ]اخبار پیشنهادی:


دوشنبه ، ۲۹خرداد۱۳۹۶


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری مجلس]
[مشاهده در: www.icana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن