تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818216080




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رتبه های برتر بانک ملی در گزارش شاپرک


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: رتبه های برتر بانک ملی در گزارش شاپرک
گزارش اقتصادی سال گذشته شرکت شبکه الکترونیکی پرداخت کارت (شاپرک) نشان می دهد بانک ملی ایران در حوزه پرداخت الکترونیک یکی از سرآمدان نظام بانکی بوده است.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، در حوزه پذیرندگی در کل سال 1395، در هر دو شاخص سهم تعدادی و مبلغی، بانک ملی ایران جزو سه بانک برگزیده بوده است.

 بررسی سهم تعدادی کارت های بانکی تراکنش دار بانک های صادر کننده در سال گذشته نشان می دهد بیشترین کارت برداشت تراکنش دار متعلق به بانک ملی ایران بوده و در تعداد کارت هدیه و بن کارت تراکنش دار نیز بانک ملی ایران جزو سه بانک برتر بوده است.

در سال گذشته بیشترین سهم از تعداد و مبلغ تراکنش های صادره و پذیرش شده به بانک ملی ایران تعلق داشته است. به طور کلی بانک ملی ایران رتبه دوم سهم تعدادی از کل تراکنش های شاپرکی را داشته است.

 از منظر گردش مالی شاپرکی که مجموع مبالغ صادرکنندگی و پذیرندگی هر بانک است نیز بانک ملی ایران بیشترین گردش مالی را در سال گذشته از آن خود کرده است.



۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن