تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 1 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):گناهانى كه باعث نزول عذاب مى‏شوند، عبارت‏اند از: ستم كردن شخص از روى آگاهى، تجاوز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801554288




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رویکرد مردم نسبت به اتحادیه اروپا مثبت‌تر شده است


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: رویکرد مردم نسبت به اتحادیه اروپا مثبت‌تر شده است
نتایج یک نظرسنجی نشان داد اروپایی‌ها در مقایسه با یک سال گذشته که انگلیس در بحبوحه خروج از اتحادیه اروپا قرار داشت دید مثبت‌تری در قبال این اتحادیه دارند.
آفتاب‌‌نیوز : نتایج نظرسنجی مرکز پژوهشی پیو، نشان داد حمایت‌ها از اتحادیه اروپا در آلمان و فرانسه ۱۸ درصد افزایش یافته است.
به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری رویترز، نتایج این نظرسنجی همچنین حاکی از آن است که خود انگلیسی‌ها هم که رای به خروج از اتحادیه اروپا داده بودند، نگاه مثبت‌تری در قبال این اتحادیه دارند.


براساس نتایج نظرسنجی پیو، در حال حاضر ۵۴ درصد انگلیسی‌ها نگاهی حامیانه و مثبت در قبال اتحادیه اروپا دارند که این رقم در مقایسه با یک سال گذشته ۱۰ درصد افزایش داشته است.


این نظرسنجی نشان می‌دهد حدود ۴۰ درصد انگلیسی‌ها نگاه مثبتی به اتحادیه اروپا ندارند.


این نظرسنجی در ۹ کشور عضو اتحادیه اروپا انجام شده و در هیچ یک از این کشورها بیشتر از ۳۵ درصد از شرکت‌کنندگان موافق خروج کشورهایشان از این اتحادیه نیستند.


موسسه نظرسنجی پیو در گزارش خود از این نظرسنجی آورده است میزان محبوبیت عمومی اتحادیه اروپا که در سال گذشته با چالش جدی مواجه بود اکنون وارد دوره‌ای جدید شده و در مقایسه با گذشته بهبود یافته است.




۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن