تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818251681




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایجاد اشتغال برای 2800 مددجوی کردستانی طی سال جاری


واضح آرشیو وب فارسی:ایکنا: گروه اجتماعی: قائم مقام کمیته امداد کردستان گفت: دو هزار و ۸۰۰ فرصت شغلی با پرداخت ۳۷ میلیارد و ۷۲۰ میلیون تومان تسهیلات از اول سال جاری تاکنون برای مددجویان کردستانی ایجاد شده است.
به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از کردستان به نقل از کمیته امداد استان کردستان، رضا طاهری، قائم مقام کمیته امداد کردستان به بیان خدمات ارائه شده واحد اشتغال این نهاد برای مددجویان تحت حمایت در سال ۹۵ پرداخت و گفت: ۳۵ هزار و ۴۰۰ مددجوی کردستانی با هدف ایجاد اشتغال از اول ساری جاری تاکنون استعدادسنجی شغلی شده اند.
وی افزود: ۹ هزار نفر از این افراد زنان سرپرست خانوار، ۱۱ هزار نفر مددجویان روستایی و ۱۵ هزار نفر مستعد و نیازمند آموزش های فنی و کارآفرینی هستند.
طاهری بیان کرد: بعد از استعدادسنجی شغلی در بین مددجویان تحت حمایت و برگزاری دوره های آموزشی، به این افراد تسهیلات قرض الحسنه اشتغال پرداخت می شود.
وی با اشاره به اینکه ۴۱ میلیارد تومان از محل اعتبارات بانکی و صندوق اشتغال نیازمندان، به اشتغال مددجویان کمیته امداد کردستان در سال جاری اختصاص داده شده است، عنوان کرد: 2 هزار و ۸۰۰ فرصت شغلی با پرداخت ۳۷ میلیارد و ۷۲۰ میلیون تومان تسهیلات از اول سال جاری تاکنون برای مددجویان کردستانی ایجادشده است.
قائم مقام کمیته امداد کردستان با اشاره به اینکه این نهاد از طریق کاریابی، ۶۴۰ فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت ایجاد کرده است، اعلام کرد: هشت هزار و ۱۳۰ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد کردستان دوره های آموزشی فنی حرفه ای و کارآفرینی را گذارنده و به پنج هزار و ۳۰۰ مددجوی تحت حمایت نیز مشاوره شغلی داده شده است.
وی با بیان اینکه نظارت بر طرح های اشتغال ایجادشده یکی از برنامه هایی است که با هدف پایداری طرح های شغلی ایجادشده انجام می شود، افزود: ۳۵ هزار بازدید برای ۱۴ هزار و ۵۰۰ طرح اشتغال ایجاد شده از اول سال جاری ...
[ مشاهده متن کامل ایجاد اشتغال برای 2800 مددجوی کردستانی طی سال جاری در خبرگزاری قرآنی ایران ]اخبار پیشنهادی:


جمعه ، ۲۶خرداد۱۳۹۶


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایکنا]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن