تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه امساك از خوردن وآشاميدن نيست بلكه روزه،خوددارى ازتمامى چيزهايى است كه خداوندسبحان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818751309




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرکل ارشاد گیلان: به عنوان یک مدیر فرهنگی، درستی خود را در شکستن کسی نمی بینم / هرگز وارد این اختلاف سلایق نخواهیم شد


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: تابناک / فیروز فاضلی، بعد از ظهر امروز در نشست با اعضای جدید هیئت مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان گیلان، ضمن ابراز خرسندی از این دیدار، اظهار کرد: برگزاری این انتخابات از آرزوهای بنده بود، چرا که مخالف روش انتصابی در مجامع فرهنگی و هنری هستم و معتقدم مدیریت اهالی فرهنگ و هنر باید توسط خودشان انجام شود و این جز با روش انتخاب معنا پیدا نمی کند و ابرام بنده بر برگزاری انتخابات به همین جهت بود و الحمدلله به نتیجه هم رسید.
تابناک / فیروز فاضلی، بعد از ظهر امروز در نشست با اعضای جدید هیئت مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان گیلان، ضمن ابراز خرسندی از این دیدار، اظهار کرد: برگزاری این انتخابات از آرزوهای بنده بود، چرا که مخالف روش انتصابی در مجامع فرهنگی و هنری هستم و معتقدم مدیریت اهالی فرهنگ و هنر باید توسط خودشان انجام شود و این جز با روش انتخاب معنا پیدا نمی کند و ابرام بنده بر برگزاری انتخابات به همین جهت بود و الحمدلله به نتیجه هم رسید.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه در هر جمعی امکان اختلاف سلایق وجود دارد، تأکید کرد: بنده و همکارانم در این اداره کل هرگز وارد این اختلاف سلایق نخواهیم شد و وظیفه ما نظارت است نه دخالت.
وی با اشاره به فعالیت انجمن ها بر اساس یک دیالوگ و خرد جمعی، افزود: اعضای جدید هیئت مدیره انجمن نمایش استان باید با یک خرد جمعی بتوانند سلایق مختلف خود را مدیریت کنند.
فاضلی با بیان اینکه خرد جمعی، شفافیت را با خود به همراه دارد، تأکید کرد: می خواهم که از کار جزیره ای اجتناب کرده و شفافیت در امور را سرلوحه کار خود قرار دهید.
وی ادامه داد: هر چه شما در کار خود منسجم تر عمل نمایید، زبان مذاکره شما با انجمن هنرهای نمایشی کشور نیز قوی تر خواهد بود و در نتیجه آن، هنر نمایش استان بهره مند خواهد شد.
فاضلی با اشاره به فعالیت افراد اهل فن حوزه نمایش در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و شورای نظارت بر نمایش استان، افزود: سعی خواهیم کرد اعضای شورای نظارت بر نمایش نیز با مشورت شما انتخاب شوند.
وی با بیان اینکه اعضای هیئت مدیره انجمن هنرهای نمایشی گیلان نماینده تمامی هنرمندان نمایش استان هستند، تصریح کرد: ممکن است قبل ...
[ مشاهده متن کامل مدیرکل ارشاد گیلان: به عنوان یک مدیر فرهنگی، درستی خود را در شکستن کسی نمی بینم / هرگز وارد این اختلاف سلایق نخواهیم شد در تابناک ]اخبار پیشنهادی:


پنجشنبه ، ۲۵خرداد۱۳۹۶


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnakgilan.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 6]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن