تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه انسان چهل ساله شود و خوبيش بيشتر از بديش نشود، شيطان بر پيشانى او بوسه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797015241




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون روحانی: ادعای امضای 80 نماینده پای طرح سوال از روحانی خلاف واقع است


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: معاون روحانی: ادعای امضای 80 نماینده پای طرح سوال از روحانی خلاف واقع است


معاون امور مجلس رئیس‌جمهور از طرح مطالب بی اساس در مورد سوال نمایندگان از رئیس جمهور ابراز تاسف کرد و گفت: طرح ادعاهایی نظیر اینکه ۸۸ نماینده مجلس سوال از رئیس جمهور را امضاء کرده اند، خلاف واقع است و هیچ گونه پایه و اساسی ندارد.


به گزارش ایسنا، حسینعلی امیری در پایان جلسه روز چهارشنبه هیات وزیران اظهار کرد: این گونه ادعاها آن هم در ماه مبارک رمضان واقعا جای تاسف و تعجب دارد. خوشبختانه امروز با گسترش رسانه ها و شبکه های اجتماعی دیگر نمی توان با جریان سازی و جوسازی رسانه ای، مطالب نادرست را به مردم عرضه کرد و انتظار داشت که خلاف واقع بودن این مطالب نیز هرگز روشن نشود.


وی در مورد اصل موضوع ارسال نامه به رئیس جمهور و یا طرح سوال از رئیس جمهور از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، چنین توضیح داد: روز سه شنبه در مجلس شورای اسلامی حدود ۷۰ نفر از نمایندگان محترم از فراکسیون های مختلف نامه ای را خطاب به رئیس جمهور محترم امضاء کردند و در آن نامه از آقای دکتر روحانی درخواست و تقاضا کردند که مسائل و مشکلات مربوط به موسسات مالی و اعتباری را به جهت ارتباط آن به سه قوه، در جلسه سران قوا و یا شورای عالی امنیت ملی مطرح کند.


امیری افزود: نمایندگان محترم مردم در مقاطع مختلف چنین نامه هایی را برای آقای رئیس جمهور ارسال و در آن درخواست ها و تقاضاهای خود را مطرح می کنند و این موضوع امری عادی است.


وی اظهار کرد: در روز چهارشنبه این هفته ظاهرا یکی از نمایندگان مخالف دولت مطلبی را تحت عنوان سوال از رئیس جمهور تهیه و به امضاء پنج نفر دیگر می رساند که متاسفانه مشارالیه درخواست نمایندگان از رئیس جمهور را به عنوان امضاهای طرح سوال از رئیس جمهور مطرح می کند و مدعی می شود که بیش از ۶۰ یا بیش از ۸۰ نفر از نمایندگان طرح سوال از رئیس جمهور را امضاء کرده اند.


معاون پارلمانی رئیس جمهور تاکید کرد: بلافاصله پس از رسانه ای شدن این موضوع سقم آن نیز روشن شد و خود نمایندگان محترمی که نامه درخواست از رئیس جمهور را امضاء کرده بودند، امضای سوال از رئیس جمهور را تکذیب نموده و تاکید کردند که طرح چنین مطلبی اقدامی غیراخلاقی و سوءاستفاده از اعتماد نمایندگان است.


امیری اظهار کرد: با توجه به اینکه پیگیری بخشی از مشکلات موسسات مالی و اعتباری به زیر مجموعه های دولتی نظیر وزارت امور اقتصادی و دارایی و بانک مرکزی مربوط می شود، دولت در این زمینه همواره احساس مسئولیت کرده و به رغم اینکه این مشکلات از دوره های قبل به دولت تدبیر و امید به ارث رسیده، موضوع را با جدیت پیگیری می کند.


وی افزود: همه دستگاه ها از جمله در قوه مجریه باید برای حل مشکلات مردم تلاش کنند و این اصل مهم همواره سرلوحه کار دولت یازدهم بوده است.


امیری در پایان گفت: خوشبختانه تعامل بسیار خوبی میان دولت و مجلس بویژه در دوره مجلس دهم برقرار شده و هر دو طرف تلاش می کنند سطح تعاملات همکاری ها را ارتقاء بخشند تا حل مسائل و مشکلات مردم و کشور بویژه در آستانه تشکیل دولت دوازدهم سرعت بگیرد.


وی افزود: تبلیغات منفی و فضاسازی غیرواقعی در مورد تعاملات دولت و مجلس به هیچ وجه نمی تواند به همکاری های صمیمانه این قوه مهم نظام جمهوری اسلامی لطمه بزند.


تاریخ انتشار: ۰۹:۳۰ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - 15 June 2017





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن