تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشانه توبه كننده چهار است: عمل خالصانه براى خدا، رها كردن باطل، پايبندى به حق ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818163479




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرضیه برومند: پیشرفت جوانان ایرانی در عرصه انیمیشن تحسین برانگیز است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری آنا:
مرضیه برومند: پیشرفت جوانان ایرانی در عرصه انیمیشن تحسین برانگیز است

مرضیه برومند پیشرفت جوانان را در عرصه انیمیشن قابل تحسین دانست و گفت: باید به جوانان در این عرصه اعتماد کرد.
به گزارش گروه فرهنگی آنا از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، این کارگردان و بازی گر سینما و تلویزیون، درباره ی وضعیت سینمای انیمیشن ایران گفت: در سال های اخیر سینمای انیمیشن در کشور ما پیشرفت زیادی داشته است و در جشنواره های گذشته شاهد تکنیک های مختلفی بودیم که باید شرایط استفاده از این تکنیک ها در اختیار جوانان علاقه مند قرار گیرد.
وی در مورد وضعیت جوانان و سینمای انیمیشن در ایران ادامه داد: پیشرفت ما در زمینه انیمیشن قابل تحسین است و به جرات می توان گفت جوان های ما در این زمینه فوق العاده هستند.
برومند راه نجات سینمای کودک و انیمیشن را اعتماد به جوانان در رشته های مختلف سینمایی به خصوص حوزه انیمیشن دانست و گفت: مسوولان باید به جوان ها در رشته انیمیشن اعتماد بیشتری داشته باشند.
وی با تاکید بر اهمیت و تاثیر انیمیشن بر مخاطب گفت: اگر قبل از هر فیلم سینمایی، فیلم های کوتاه انیمیشن در سینماها اکران شود، مردم با آثار تولید شده آشنا می شوند و این کار موجب ارتباط مخاطبان شده و در عین حال آثار تولید شده نیز دیده خواهند شد.
برومند ضمن آرزوی موفقیت برای جوانان باذوق حوزه انیمیشن بیان کرد: امیدوارم قدر فعالان این عرصه بیشتر دانسته شود.
دهمین جشنواره بین المللی پویانمایی تهران از 15 تا 19 اسفند در مرکز آفرینش های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می شود.
[ مشاهده متن کامل مرضیه برومند: پیشرفت جوانان ایرانی در عرصه انیمیشن تحسین برانگیز است در خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی ]اخبار پیشنهادی:


پنجشنبه ، ۲۵خرداد۱۳۹۶


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری آنا]
[مشاهده در: www.]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن