تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به احترام پدر و معلمت از جای برخیز هرچند فرمان روا باشی.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818733198




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کارمندان و کارگران برای لحظه تحویل سال ۹۶ مرخصی بگیرند؟


واضح آرشیو وب فارسی:اتحادیه طلا: در حالی وزارت کار تعطیلی ۳۰ اسفند را تکذیب و آن را منوط به تصمیم هیات وزیران دانست که لحظه تحویل سال ۹۶ ساعت ۱۳ و ۵۸ دقیقه روز ۳۰ اسفند است و ظاهراً کارمندان و کارگران برای این روز باید مرخصی بگیرند و اگر مرخصی مازاد ندارد، سرکار حاضر شوند.
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم ، سال 95 سال کبیسه است و اسفند 30 روزه. در تقویم های سال 96 لحظه سال تحویل ساعت 13 و 58 دقیقه و 40 ثانیه روز 30 اسفند اعلام شده که این موضوع سوال و ابهام زیادی را برای کارمندان دولت و کارگران مشمول قانون کار در خصوص تکلیف وضعیت کار در این روز ایجاد کرده بود.
در همین راستا اسماعیل ظریف آزاد، مدیر کل روابط کار و جبران خدمت در نامه ای به مدیران کل کار استانها با عنایت به پرسش های مکرر درباره تعطیلی 30 اسفند 95 اعلام کرد: "نظر به اینکه به موجب لایحه قانونی تعیین تعطیلات رسمی مصوب 1359.4.8 شورای انقلاب جمهوری اسلامی ایران 29 اسفند تا 4 فروردین جزء تعطیلات رسمی کشور منظور شده است، و در سال های کبیسه اسفند ماه 30روزه بوده و روز سی ام نیز در بازه تعیین شده قرار می گیرد و اصلاحات بعدی آن قانون نیز متعرض تعطیلی روز سی ام اسفند ماه نشده است، بنابراین بر طبق قانون یادشده روز سی ام اسفند ماه همچنان جزء تعطیلات رسمی کشور محسوب می شود. خواهشمند دستور فرمایید موضوع مذکور به نحو مقتضی به آگاهی کارشناسان و کارکنان ذی ربط رسانده شود و در حوزه آن اداره کل نیز اطلاع رسانی شود."
اما عمر این خبر خیلی کوتاه بود و وزارت کار این نامه را کان لم یکن اعلام کرد تا ابهامات مجدد برگردد.
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: "در پی انتشار خبر ...
[ مشاهده متن کامل کارمندان و کارگران برای لحظه تحویل سال ۹۶ مرخصی بگیرند؟ در شبکه اطلاع رسانی اتحادیه طلا جواهر و سکه تهران ]اخبار پیشنهادی:


سه شنبه ، ۲۳خرداد۱۳۹۶


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اتحادیه طلا]
[مشاهده در: www.tgju.org]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن