واضح آرشیو وب فارسی:شبکه اینترنتی آفتاب: به گزارش خبرنگار ایلنا، ابتدای این نشست علی عطشانی کارگردان فیلم «یادم تو را فراموش» در پاسخ به این که چرا همیشه در فیلم هایش دنبال راه انداختن جنجال و حاشیه است و این بار برای اکران فیلم اش سراغ چهره ای همچون مازیار فلاحی(خواننده) رفته و نیز به موضوعی پرداخته که 15 سال از آن گذشته، اظهارکرد: زمانی که فیلمسازی ام را شروع کردم ناخواسته حاشیه هایی به وجود آمد که یکی از آنها ماجرای دستمزد محمدرضا گلزار در فیلم «دموکراسی در روز روشن» بود. البته نمی گویم خودم مقصر نبوده ام و من هم حتما در عدم مدیریت حواشی تقصیر داشته ام اما از این همه حاشیه دیگر خسته شده ام. او ادامه داد: باید تلاش کنم فیلم هایم بفروشد، بنابراین فیلمنامه ها را با وسواس انتخاب می کنم و قبول دارم در مراحل کاری ام اشتباه داشته ام. همچنین انتخاب مازیار فلاحی در این فیلم فقط و فقط به این دلیل بود که آهنگ هایی که می خواند و نیز تم خواندنش محزون است. البته خوشحال هم می شوم طرفداران او به اکران فیلم کمک کنند. عطشانی درباره اینکه چرا موضوع این فیلم به ماجرای «شهلا جاهد» و «ناصر محمدخانی» پرداخته و آنها را قضاوت کرده، توضیح داد: من خیلی دوست داشتم یک فیلم عاشقانه بسازم و فکر می کردم این قصه می تواند بستر آن باشد. البته تا جایی که می دانم پیمان عباسی(فیلم نامه نویس) تحقیقات لازم را زمانی که آن واقعه اتفاق افتاد، انجام داد و حتی به جلسات دادگاه هم می رفت اما در متنی که من خواندم، تاکید بر این بود که قضاوتی صورت نگیرد و آنچه نوشته شده بود هم براساس مستندات بود. من سعی کرده ام در فیلم «یادم تو را فراموش» قضاوتی نکنم اما اگر جایی احساس شده که قضاوت صورت گرفته حتما اشتباه کرده ام. در ادامه این نشست پیمان عباسی فیلمنامه نویس اظهارکرد: زمان رخ دادن ماجرای شهلا جاهد پیگیر پرونده بودم. من اصولا خیانت را دوست دارم و از آنجا که این ماجرا برایم جالب بود، سیناپسی همان زمان نوشتم که حتی مقدمات اولیه ساخت هم با آقای سید کمال طباطبایی فراهم شد اما ناصر محمدخانی شکایتی کرد تا فیلمی از این ماجرا ساخته نشود. او خاطرنشان کرد: چند وقت قبل سیناپس نوشته شده را دوباره دیدم و از آنجا که حال و هوای آن را دوست داشتم، ساختش را به علی عطشانی پیشنهاد کردم. عباسی با بیان اینکه ایده اولیه این فیلم بر موضوع مثلث های عشقی بوده، گفت: ایده اولیه این فیلم براساس یک مثلث عاشقانه بود و اگر قرار بود داستان شهلا جاهد و ناصر محمدخانی گفته شود اسم آن ها را هم برای شخصیت ها انتخاب می کردیم اما «یادم تو را فراموش» یک برداشت آزاد از آن داستان بود که هر چقدر از آن را دوست داشتم، استفاده کردم. در ادامه این نشست یکی از خبرنگاران به علی عطشانی اعتراض کرد و گفت: چرا در این فیلم شهلا جاهد را که دیگر زنده نیست قضاوت می کنید. این خبرنگار که به شدت احساسی شده بود به دلیل بحثی که بین او و کارگردان فیلم ایجاد شد جلسه را بدون اینکه پاسخش را بشنود ترک کرد. در این نشست مازیار فلاحی، حسین یاری و ماه چهره خلیلی هم حضور داشتند.
شنبه ، ۳۰اردیبهشت۱۳۹۶
[مشاهده متن کامل خبر]
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: شبکه اینترنتی آفتاب]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]