تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):گويا مؤمنان همان فقيهان (فرزانگان دين فهم) و اهل انديشيدن وپند گرفتن هستند. شنيد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817419110




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قالیباف: اعداد و رقم جهانگیری دروغ است/ موضوع را پیگیری قضایی می کنم


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



قالیباف: اعداد و رقم جهانگیری دروغ است/ موضوع را پیگیری قضایی می کنم
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: وقتی در مسکن رشد به منفی ۱۶ می‌رسد، معلوم است همه مهندسان بیکار می‌شوند.
روز نو :

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: وقتی در مسکن رشد به منفی ۱۶ می‌رسد، معلوم است همه مهندسان بیکار می‌شوند.


محمدباقر قالیباف کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: قرار نیست در مناظرات حرف‌هایی زده شود که سندیت ندارد. دیروز آقای جهانگیری عدد و رقمی را در مناظره گفتند و حرفی زدند که دادستان کل کشور و دادستان تهران قبلا آن حرف را رد کرده بودند و گفته بودند که این عدد و رقم وجود ندارد. با این وجود ایشان مجددا آن عدد و رقم را تکرار کردند که  طبیعتا یا یک تخلف آشکار و دروغ بزرگ است.


 وی افزود: عددی که آقای جهانگیری در مناظره مطرح کردند یک حرف غیرمنطقی بود؛‌ ایشان نه تنها سندی ارائه ندادند، بلکه خلاف نظر دادستان کل کشور نیز صحبت کردند که طبیعتاً  این موضوع را پیگیری قضایی خواهم کرد.


کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری تصریح کرد: امروز  شایعاتی درست می‌کنند که بیشتر این شایعات از جانب دولت است؛ می‌گویند امکان ایجاد 5 میلیون شغل وجود ندارد و نمی‌دانیم این عددها را از کجا می‌آورند؟ بنده می‌گویم در برنامه ششم عنوان شده وقتی می‌خواهیم نرخ بیکاری 12.5 را به 8 برگردانیم بدین معنی است که باید سالی یک میلیون شغل ایجاد کنیم.


قالیباف ادامه داد: این درست در شرایطی است که سالانه یک میلیون و 200 هزار نفر جویای کار به بازار کار اضافه می‌شود، بنابراین اگر دولت نتواند این میزان شغل را ایجاد کند به این معنی است که زندگی همه جوانان را تباه کرده‌ایم.


وی خاطرنشان کرد: ایجاد یک میلیون شغل در سال وظیفه‌ای است که برنامه ششم بر دوش ما گذاشته و باید آن را انجام دهیم. هر چند که متاسفانه دولت برنامه ششم را ابلاغ نکرد و مجلس آن را ابلاغ کرد؛ در اینجا هم دوستان در دولت کار خلاف قانون انجام دادند.


کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه این کاری نیست که انتخاب کنیم و بگوییم می‌توانیم انجام دهیم یا نمی‌توانیم بلکه باید این میزان شغل را ایجاد کنیم، گفت: ‌البته من معتقدم می‌توانیم این کار را انجام دهیم چرا که هم منابع و هم روش‌های آن وجود دارد. به عنوان نمونه در حوزه مربوط به فناوری اطلاعات و ارتباطات و گرایش‌های فنی زمینه‌های فراوانی وجود دارد و این کار قابل انجام است.


قالیباف ادامه داد: وقتی در مسکن رشد به منفی 16 می‌رسد معلوم است که همه مهندسان بیکار می‌شوند، همچنین وقتی در کشاورزی واردات موضوع اول می‌شود طبیعی است که مهندسان کشاورزی بیکار می‌شوند.


وی خاطرنشان کرد: باید توجه کنیم تا از قاچاق 25 میلیون دلار کالا و ارز جلوگیری کنیم چرا که این اقدام می تواند تولید شغل کند. در کنار آن سرمایه های داخلی هم وجود دارد و  حتما باید سرمایه های خارجی را هم جذب کنیم.




تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن