تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 1 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):مؤمن نيازمند سه چيز است: توفيقى از پروردگار، پند دهنده اى از درون خويش و پذيرش از نصيح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817606125




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در همایش‌های قالیباف چه می‌گذرد؟/گفتند به کنسرت بابک جهانبخش می‌رویم و.../ رای من روحانی است++تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: در همایش‌های قالیباف چه می‌گذرد؟/گفتند به کنسرت بابک جهانبخش می‌رویم و.../ رای من روحانی است++تصاویر
اظهارات برخی از حاضران در همایش انتخاباتی قالیباف همچنان حاکی از آن است که این افراد از سراهای محله و با اتوبوس‌هایی از سوی شهرداری تهران به این محل آورده شده‌اند.
آفتاب‌‌نیوز :

محمد باقر قالیباف در حالی سومین همایش انتخاباتی خود را در تهران برگزار کرد که اظهارات برخی از حاضران در این همایش همچنان حاکی از آن است که این افراد از سراهای محله و اتوبوس‌هایی از سوی شهرداری تهران به این محل آورده شده‌اند.


با وجود آنکه قرار بود این همایش از ساعت ۹ صبح برگزار شود، برنامه دختران با تاخیر یکساعته و اجرای یکی از مجریان صداوسیما آغاز شد.


در ابتدای این همایش بانویی به بالای سن آمد و داستان گردآفرید در شاهنامه فردوسی را برای حضار خواند و در پایان آن، به حمایت از قالیباف پرداخت.


پس از پایان شاهنامه خوانی، مجری برنامه از رضا احسانپور شاعر اصفهانی طنزپرداز دعوت کرد تا بر روی سن بیاید و به اجرای برنامه بپردازد. این طنزپرداز نیز به مدت چند دقیقه به اجرای برنامه پرداخت.


پس از آن امیر کربلایی‌زاده مجری استندآپ کمدی برنامه خندوانه به اجرای برنامه پرداخت. نکته جالب این بود که این طنزپرداز در میانه برنامه خود از انتخاباتی بودن این برنامه ابراز بی‌اطلاعی کرد و گفت که به او گفته بودند که او به یک برنامه جشن به مناسبت نیمه شعبان می‌آید.


با اینکه خبری از خود آقای شهردار در این همایش نبود، زهرا مشیر همسر محمدباقر قالیباف در این همایش حاضر شد و پس از چند دقیقه سالن را ترک کرد.


4


در پایان نیز حامد زمانی به اجرای موسیقی پرداخت.


پوستر، دستبند و پرچم‌‌های منقش به تصویر شهردار تهران نیز به صورت انبوه در میان شرکت‌کنندگان پخش شد. تعدادی از دست‌اندرکاران این همایش هم در گوشه‌ای از سالن پلاکاردهایس با شعارهای دولت ۴ درصدی نمی‌خواهیم نوشته و پخش می‌کردند که اکثریت حاضران از دریافت این پلاکاردها امتناع می‌کردند. 


یکی از حاضران در این همایش به ایلنا گفت که به او گفته‌اند به کنسرت بابک جهان‌بخش می‌روی در حالی که اینجا خبری از کنسرت نبود.


دیگری می‌گوید ما با اتوس‌های شهرداری و از سرای محله‌ آمدیم کنسرت ببینیم به ما گفتند نهار هم می‌دهند.


یکی از خانم‌های حاضر در این همایش با انتقاد از کثیف بودن محیط سالن برگزاری این همایش به ایلنا گفت که اول به ما گفتند دختران جوان در این همایش حضور دارند اما وقتی دیدند با این سن و سال جمعیتی سالن را پر نمی‌کند گفتند مادران این دختران هم می‌توانند در این جشن حضور داشته باشند.


حاضران در این سالن همچون دیگر همایشی که در تهران برگزار شده بود از اینکه به آنان به دروغ گفته شده به جشن و کنسرت می‌روند و یکباره با یک مراسم انتخاباتی مواجه شده‌اند گلایه دارند.


یکی دیگر از حاضران در این همایش به ایلنا می‌گوید اگر می‌دانستم این مراسم تبلیغاتی برای آقای قالیباف است هرگز به این مراسم نمی‌آمدم چون رای من فقط برای آقای روحانی است.
منبع: ایلنا




۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن