تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):به راستى كه اين زبان كليد همه خوبى‏ها و بدى‏هاست پس شايسته است كه مؤمن زبان خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817438495




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعجب میرسلیم از رفتار قالیباف در مناظره /نگاه میرسلیم می‌گفت حرکت قالیباف را تایید نمی‌کند


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: تعجب میرسلیم از رفتار قالیباف در مناظره /نگاه میرسلیم می‌گفت حرکت قالیباف را تایید نمی‌کند
علی صوفی، وزیر تعاون دولت اصلاحات می گوید: روحانی، جهانگیری و هاشمی طبا یک قطب انتخاباتی بودند. وی تاکید دارد قالیباف به دنبال تخریب و حمله است.
آفتاب‌‌نیوز : در ادامه بخش هایی از این گفتگو را بخوانید؛


نخستین مناظره تلویزیونی نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد، شما که از بیرون ناظر بودید، چه ارزیابی دارید؟


اصولگرایان به صورت یک قطب ظاهر نشدند یعنی کسی از آنها محور نیست اما در بین آقایان روحانی، جهانگیری و هاشمی طبا کاملا مشخص است که آقای روحانی محور است.


یعنی آقای هاشمی طبا نیز دارد به نفع آقای روحانی بازی می کند؟


بله، قطعا همین طور است. در صحبت هایش هم گفت که نباید به دولت ها حمله کرد و همه خدمت کردند. هرچند به نظر می آید که وضع و اوضاع با جوی که آقای قالیباف به وجود آورد. چالشی و پر تنش شده است یعنی از حالت انتقاد از دولت گذشته است. هدف آقای قالیباف حمله و تخریب دولت است. آقای قالیباف در این میدان تا الان نتوانست موفق عمل کند چون او فقط حمله می کند بدون آنکه از جنبه ایجابی سخنی بگوید. در واقع برنامه اعلام نمی کند فقط می گوید «شما نمی توانید ما می توانیم». از لحن سخن گفتن آقای قالیباف بر می آید که تمام ذهنش معطوف به این است که از دولت یازدهم به ویژه شخص آقای روحانی انتقام سال 92 را بگیرد.


البته این رفتار آقای قالیباف با شالکه شخصیت نظامی اش جور در می آید چون کسی را که در مقابل خودش می بیند دشمن حساب می کند و حکم دشمن هم از دید یک نظامی آن است که باید معدوم شود و به هر طریق از بین برود.


برخی معتقدند آقای قالیباف بازی آقای رئیسی را هم تحت تأثیر قرار داد و کاملا او را به حاشیه برد، نظر شما چیست؟


دقیقا و کاملا این طور بود. آقای رئیسی گرچه سعی کرد انتقاداتی را مطرح کند اما سعی داشت رفتارش خیلی ملایم و منطقی باشد. مشخص بود آقای قالیباف روی سخنش آقای روحانی و دولت یازدهم نیست. آقای قالیباف از عمد این کار را می کند تا آقای رئیسی را تحت شعاع قرار دهد و این کار او سهوی نبود چون می خواهد آقای رئیسی را کنار بزند و خودش تنها نامزد اصولگرایان به حساب آید. در نظرسنجی ها نیز به هر حال فاصله اش با آقای رئیسی خیلی زیاد است و خودش را نفر دوم بعد از آقای روحانی می بیند بنابراین احساس می کند که با حالت تهاجمی در مناظرات می تواند موفق شود.


آقای میرسلیم چه طور بود؟


او خیلی معقول و منطقی سعی کرد از این فرصت استفاده کند و نقطه نظرات موتلفه را بیان کند بر همین اساس کاملا از روی نوشته خواند و در مقابل رفتار آقای قالیباف متعجب بود. یعنی وقتی آقای قالیباف به آقای روحانی و دولت یازدهم حمله می کرد، از نگاه آقای میرسلیم و آقای رئیسی معلوم بود این حرکت آقای قالیباف را تأیید نمی کنند و آن را اقدامی منفی می دانند.


برنده چه کسی بود؟


آقای جهانگیری.


به نظر شما آقای روحانی چه طور ظاهر شد؟


آقای روحانی سعی کرد بیش از آنکه بخواهد حالت اثباتی بگیرد در مقابل حملات آقای قالیباف به او حمله کند و بارها اعلام کرد که او دارد دروغ می گوید و اتهام می زند و خوب همین حالت باعث شد آقای روحانی هم کمتر اثباتی ظهور کند گرچه آمارهای خوبی داد ولی بالاخره آقای قالیباف مقداری موفق شد مقداری وقت آقای روحانی را بگیرد. در حالیکه آقای روحانی می توانست از وقتش استفاده بهتری کند.




۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن