تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نجات و رستگارى در سه چيز است: پايبندى به حق، دورى از باطل و سوار شدن بر مركب جدّيت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796771004




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اکبر ترکان: متاسفانه فیل جمنا، موش زایید/ با این همه طمطراق افرادی مانند زاکانی و رئیسی کاندیدا شدند


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: اکبر ترکان: متاسفانه فیل جمنا، موش زایید/ با این همه طمطراق افرادی مانند زاکانی و رئیسی کاندیدا شدند


آرمان نوشت: اکبر ترکان مشاور صریح روحانی تاکید دارد آواربرداری از آنچه ثمره دولت قبل بود به بیش از ۴ سال زمان نیاز دارد.


او با یادآوری رفتار احمدی‌نژاد پس از پایان دولت دهم، از اعلام آمادگی کاندیداهایی ابراز تاسف می‌کند که شایستگی جایگاه ریاست جمهوری را ندارند و به تحلیل اختلافات میان اصولگرایان می‌پردازد.


مشاور رئیس‌جمهور در مورد اینکه چند روز پیش احمدی‌نژاد مدعی شد دولت یازدهم برای دولت‌های نهم و دهم و آقای بقایی پرونده‌سازی کرده و چیزی اثبات نشده است، گفت: پرونده آقای بقایی در قوه قضائیه مطرح شده بود. این ادعای احمدی‌نژاد که دولت یازدهم کاری انجام داده درست نیست. باید به‌دنبال انتخاباتی پرشور باشیم که مردم با حداکثر شرکتشان در انتخابات مانند همیشه برای نظام یک اقتدار قوی را رقم بزنند. هنوز فضای انتخابات سرد است و فکر می‌کردیم اگر آقای احمدی‌نژاد و تیمشان بیایند برخی حرف‌های حسابی می‌زنند و موضوعاتی را مطرح می‌کنند که جامعه به هیجان بیاید، رقابت‌ها افزایش پیدا کند و شرکت‌کننده‌ها بیشتر شوند.


ترکان گفت: اما ایشان حضور کم‌فروغی داشتند و حرف‌های خیلی سبکی زدند که انتظار ما را برآورده نکرد.


اکبر ترکان افزود: دوست داشتم که آقای احمدی‌نژاد با یک برنامه برای کشور بیاید و حرف‌های جدی درباره راهکارهای اقتصادی داشته باشد. تیمشان در این چهار سال در دفتری که دارند رفت‌ و آمد کردند و جلسه گذاشتند، انتظارم این بود که اینها با یک برنامه قوی و حضور خوب بیایند و فضای انتخابات را گرم کنند اما دست خالی آمدند و این انتظار برآورده نشد. خیلی کم‌فروغ و خارج از انتظار بودند.


وی تصریح کرد: اعضای جمنا هم زمانی که دور هم جمع شدند، طمطراق زیادی داشتند و فکر می‌کردیم با یک برنامه و پیشنهادات عالی و در سطحی برجسته حضور پیدا می‌کنند که متأسفانه در آن طرف هم فیل موش زایید. یعنی با این همه طمطراق و رفت و آمد در نهایت کسانی آمدند که آدم‌های محترمی هستند اما برنامه ندارند فقط آمدند و می‌گویند می‌خواهیم کاندیدا شویم نمی‌گویند چگونه می‌خواهند مشکلات کشور را حل کنند.


دبیر مناطق آزاد در پاسخ به اینکه رئیسی رقیب خوبی برای آقای روحانی نیست؟ توضیح داد: نتوانستند انتخابات را پرشور کنند. انتظار داریم مهم‌تر از اینکه چه کسی انتخاب می‌شود، یک انتخابات پرشور داشته باشیم. ترکان با تایید اینکه روحانی پیروز انتخابات است،گفت: فکر نمی‌کنم آقای بذرپاش بتواند مقابل روحانی رقیب جدی محسوب شود. ترکان با اعتقاد به اینکه جامعه نسبت به انتخابات خیلی کم‌فروغ است و یک ماه مانده به انتخابات هیچ خبری نیست، در مورد مخارج سنگین فضای مجازی اظهارداشت: باید ایده‌هایشان را بگویند. با پول خرج کردن که نمی شود کشور را نجات داد باید ایده و طرح داشته باشند. به‌رغم احترامی که برای آنها قائل هستم متاسفانه نه آقای رئیسی نه بذرپاش و نه ضرغامی برنامه‌ای برای انتخابات ندارند فقط عده‌ای می‌گویند ما نمی‌خواهیم دوره روحانی تکرار شود.


تاریخ انتشار: ۰۹:۲۵ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - 10 April 2017





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن