تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى خواهد دعايش مستجاب و اندوهش برطرف شود، به تنگدست مهلت دهد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817369132




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نوبرانه‌هایی به قیمت طلا در بازار میوه! | پایگاه خبری تراز


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: به دنبال آغاز سال نو، میوه‌های نوبرانه وارد سبد کالایی شده و بعضا هم با قیمت‌های بالا عرضه می‌شوند.

به گزارش تراز ،به دنبال آغاز سال نو، میوه‌های نوبرانه وارد سبد کالایی شده و بعضا هم با قیمت‌های بالا عرضه می‌شوند. بهار فصل ازدیاد برخی میوه‌های نوبرانه‌ مثل چغاله بادام و گوجه سبز و مانند آن است. در زمان‌های قدیم تر حضور چرخ دستی‌های حامل چغاله بادام و گوجه سبز حال و هوای شهر را به سمت بهار می‌برد، هم اکنون نیز در برخی محله‌های شهر تهران نیز حمل این محصولات بر روی چرخ‌های دستی رقم می‌خورد. اما یکی از دغدغه‌های اصلی شهروندان، قیمت بالای این محصولات است که ممکن است برخی افراد نتوانند در روزهای ابتدایی سال، به خرید میوه‌های نوبرانه دست پیدا کنند. 
طبق آخرین آمارها از قیمت میوه‌های نوبرانه، رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی با اشاره به کیفیت بالاتر چاغاله بادام‌های داخلی نسبت به محصولات قاچاق، قیمت هر کیلوگرم چاغاله بادام استان بوشهر را ۱۵۰ هزار تومان، استان‌های کاشان و کرمان را ۵۰ هزار تومان و چاغاله بادام قاچاق عراقی را ۲۵ هزار تومان عنوان کرد.
 
عرضه گوجه سبز از شنبه
 
درهمین راستا رئیس اتحادیه میوه و تره و بار در گفت‌وگو با ایانا با بیان اینکه همچنان عرضه میوه‌های قاچاق در بازار به شکل سازماندهی شده درحال انجام است، گفت: نگرانی‌ها درباره هجوم دوباره میوه‌های قاچاق به بازار وجود دارد که همت مسئولان مربوطه را در آمادگی برای مبارزه با این اتفاق می‌طلبد.
 
حسین مهاجران با اشاره به کیفیت بالاتر چاغاله بادام‌های داخلی نسبت به محصولات قاچاق، قیمت هر کیلوگرم چاغاله بادام استان بوشهر را ۱۵۰ هزار تومان، استان‌های کاشان و کرمان را ۵۰ هزار تومان و چاغاله بادام قاچاق عراقی را ۲۵ هزار تومان عنوان کرد.وی همچنین خبر از عرضه گوجه سبز نوبرانه از ابتدای هفته آینده داد و افزود: از ابتدای هفته آینده گوجه سبز نوبرانه ساوه، گرمسار و قم به بازار عرضه می‌شود و قیمت این محصول همچون سال‌های گذشته در ابتدا بالا و با عرضه بیشتر محصول روند قیمت آن کاهشی شده و به تعادل می‌رسد. رئیس اتحادیه میوه و سبزی‌فروشان با اشاره به افزایش قیمت میوه در روزهای اخیر علت این امر را تعطیلی سرخانه‌ها و کندی حمل و نقل عنوان کرد.
 
مهاجران با بیان اینکه کمبود و گرانی میوه‌های پرمصرف نیز بر تب بازار تاثیر گذاشته است، بیان کرد: در سال‌های گذشته ذخیره میوه به اندازه کافی در مغازه‌ها و انبارها وجود داشت، اما امسال به‌دلیل گرانی محصولات، متولیان بازار اقدام به خرید و انبار میوه به اندازه کافی نکردند و این امر باعث شده از پنجم فروردین با کمبود میوه و افزایش تب بازار این محصولات روبه‌رو شویم.
 
وی درباره جدیدترین قیمت میوه‌های پرمصرف اظهار کرد: هر کیلوگرم سیب در میادین میوه و تره‌بار پنج‌هزار تا هفت‌هزار تومان، هر کیلوگرم کیوی چهارهزار تا شش‌هزار تومان، هر کیلوگرم موز پنج‌هزار تا پنج هزار و ۵۰۰ تومان و هر کیلوگرم پرتقال تامسون داخلی و قاچاق هشت‌هزار و ۵۰۰ تومان به فروش رسید.
 
به گفته مهاجران، تنها میوه‌ای که قیمت آن در ایام نوروز بدون تغییر باقی مانده، خیار است که هر کیلوگرم گلخانه‌ای این محصول در تمام ایام نوروز دوهزار و ۵۰۰ تا سه‌هزار و ۵۰۰ و هر کیلوگرم بوته‌ای آن یک‌هزار و ۵۰۰ تا دوهزار و ۵۰۰ تومان فروخته شده است.
 
قیمت انواع میوه در تره بار
 
وی یادآوری کرد در مورد برخی میوه‌ها با افزایش اندک نرخ روبه‌رو بوده ایم، به گونه ای که اکنون قیمت هر کیلوگرم سیب درختی سفید 60 هزار تا 70 هزار ریال، سیب قرمز 45 هزار تا 60 هزار ریال، کیوی 40 هزار تا 60 هزار ریال، لیموشیرین 30 هزار تا 40 هزار ریال، گریپ فروت قرمز 25 هزار ریال، انگور شاهرودی 60 هزار تا 80 هزار ریال و موز 35 هزار تا 45 هزار ریال است.
 
به گفته مهاجران، دیروز در مراکز عرضه میوه وتره بار هر کیلوگرم لیموترش سنگی به قیمت 60 هزار تا 80هزار ریال عرضه شد. قیمت هر کیلوگرم گوجه فرنگی گلخانه ای 30 هزار تا 40 هزار ریال، گوجه فرنگی بوته ای 15 هزار تا 20هزار ریال، خیار گلخانه ای 25 هزار تا 35 هزار ریال و خیار بوته ای 10 هزار تا 20 هزار ریال، سیب زمینی 15 هزار تا 20 هزار ریال، پیاز 6 هزار تا 10 هزار ریال و هندوانه 10 هزار تا 12 هزار ریال است. 
 
 



منبع: ابتکار

تراز شبکه اجتماعی اخبار اقتصادی تراز نیوز تلگرام بازار اقتصاد ایران


اخبار تراز خبرگزاری اقتصاد ایران بازارمالی fatf





زمانبندی انتشار: 17 فروردين 1396 - 08:46





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن