تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله چيزى مثل شام و غير آن را بر نماز مقدم نمى‏داشتند و ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817336150




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارتباط مالی مشاور امنیت ملی سابق ترامپ با روسیه لو رفت | پایگاه خبری تراز


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: در مدارکی که کاخ سفید در اول آوریل (12 فروردین) منتشر کرده است، این مقام کاخ سفید فهرستی از منابع درآمدی خود را از شبکۀ تلویزیونی راشاتودی و شرکت حمل‌ونقل هوایی ولگا ذکر کرده است.

به گزارش تراز ، مدارک  تازه‌ای که کاخ سفید منتشر کرده نشان می‌دهد مایکل فلین، مشاور امنیت ملی مستعفی رئیس‌جمهور امریکا، جزئیات شماری از دریافتی‌ها، از جمله مبالغ دریافتی از سوی راشاتودی -- تلویزیون دولتی روسیه -- را در اظهارنامۀ مالی اولیۀ خود در بهمن‌ماه گذشته فاش نکرده‌ بود.
 
در مدارکی که کاخ سفید در اول آوریل (12 فروردین) منتشر کرده است، این مقام کاخ سفید فهرستی از منابع درآمدی خود را از شبکۀ تلویزیونی راشاتودی و شرکت حمل‌ونقل هوایی ولگا ذکر کرده است.
 
این موارد پیش از این مطرح نشده بودند. فلین اظهارنامۀ مالی اولیه را در ۲۳ بهمن‌ماه امضا کرده اما در آن‌ها اشاره‌ای به سه مورد سخنرانی انجام‌شده برای شرکت‌های روسی نکرده بود.
 
اظهارنامۀ مالی اولیه که مجموعه‌ای از پرداختی‌های مرتبط با سخنرانی‌های فلین را در برمی‌گرفت، در ماه فوریه و چند روز پیش از استعفای فلین به دلیل جنجال بر سر ارتباط وی با سفیر روسیه، در کاخ سفید به ثبت رسید.
 
بااین‌حال روند بازنگری و تجدیدنظر در فرم اولیه پس از استعفای فلین به حالت تعلیق درآمد.
 
در روزهای اخیر، مقام‌های کاخ سفید از فلین خواستند این روند را به پایان برساند و به او توصیه کردند نام هر سازمانی را که به او پولی پرداخت کرده به‌طور جداگانه ذکر کند.
 
حدود یک ماه پیش الیجا کامینگز، نمایندۀ دموکرات از  ایالت مریلند، مدارکی را منتشر کرد که بر اساس آن‌ها مشخص شد فلین پیش از انتخابات ریاست‌جمهوری امریکا، مبلغی بیش از ۶۷ هزار دلار از شرکت‌های روسیه، ازجمله نزدیک به ۳۴ هزار دلار از راشاتودی دریافت کرده‌ بود.
 
کامینگز گفت دریافت پول از تلویزیون دولتی روسیه، برخلاف قوانین ایالات‌متحده است که به مقام‌های نظامی بازنشستۀ آن کشور اجازه نمی‌دهد هدیه‌ای از سوی قدرت‌های خارجی دریافت کنند.
 
مایکل فلین بهمن‌ماه سال 1395 در پی انتشار گزارش‌هایی مبنی بر «تماس‌های» وی با سفیر روسیه و «گفت‌وگو دربارۀ تحریم‌های اعمال‌شده» واشنگتن علیه مسکو، از مقام خود استعفا داد.
 
فلین در نامۀ کناره‌گیری خود نوشت در فاصلۀ دورۀ انتقالی دولت دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور امریکا، با دولت گذشته، تماس‌های متعددی با سفیر روسیه در امریکا داشته و به مایک پنس، معاون رئیس‌جمهور، اطلاعات «ناقصی» دربارۀ محتوای این تماس‌ها ارائه کرده است.
 
در همین راستا، فلین 10 فروردین به مقام‌هایی که در حال تحقیق دربارۀ ارتباطات احتمالی میان ستاد تبلیغات انتخاباتی ترامپ و روسیه هستند گفت در صورت برخورداری از مصونیت قضایی، حاضر به پاسخ‌گویی به پرسش‌های نمایندگان کنگره دربارۀ نقش روسیه در انتخابات امریکا است.
 
رابرت کلنر، وکیل فلین، پس از آن در پیام توییتری تأیید کرد مذاکراتی با کمیته‌های امنیتی سنا و مجلس نمایندگان صورت گرفته است و «فلین حرف‌هایی برای گفتن دارد و در نظر دارد، اگر شرایط اجازه دهد، آن‌ها را بیان کند.»
 
در حال حاضر اف‌بی‌آی، کمیته‌های اطلاعاتی مجلس نمایندگان و مجلس سنای امریکا دربارۀ اتهام ادعایی مبنی بر دخالت روسیه در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2016 در امریکا و هرگونه ارتباط احتمالی میان دستیاران ترامپ و مسکو تحقیق می‌کنند. 
 
 



منبع: باشگاه خبرنگاران

تراز شبکه اجتماعی اخبار اقتصادی تراز نیوز تلگرام بازار اقتصاد ایران


اخبار تراز خبرگزاری اقتصاد ایران بازارمالی fatf





زمانبندی انتشار: 14 فروردين 1396 - 08:48





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن