تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 1 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سپاسگزارى منافق از زبانش فراتر نمى رود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817612394




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمادگی کامل کمیته سلامت برای استقبال از مسافران نوروزی


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: مسئول کمیته سلامت ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران خبرداد : آمادگی کامل کمیته سلامت برای استقبال از مسافران نوروزی
مسئول کمیته سلامت ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران، گفت: کمیته سلامت برای استقبال از مسافران نوروزی 96 آمادگی کامل دارد. به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ؛دکتر حامد روحانی زاده، درنشست با خبرنگاران با اشاره به خدمات پزشکی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در آستانه نوروز96، اظهار داشت: استان مازندران به عنوان قطب گردشگری داخلی کشور میزبان مردم از سراسر کشور است به همین مناسبت برنامه ریزی لازم برای خدمات دهی به مسافران نوروز انجام می شود.
وی افزود:  دانشگاه علوم پزشکی مازندران  در کمیته سلامت که یکی از کمیته های 12 گانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان است، در ایام نوروز در چند محور  و در بخش های درمانی و بیمارستانها، معاونت بهداشتی ،غذا و دارو و اورژانس 115 و فعالیت های پیش بیمارستانی آماده  پذیرایی از مسافران نوروزی است.
مسئول کمیته سلامت ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران، با بیان اینکه در مازندران 24بیمارستان  دولتی ، 8 خصوصی و 4 بیمارستان تامین اجتماعی  فعال هستند، گفت:  تمامی اورژانس های شبانه روزی استان آماده خدمات رسانی به مسافرین و مردم  به صورت 24 ساعته هستند.
روحانی زاده، با بیان اینکه تمامی مراکز ما خدمات جامع و کاملی به بیماران ارائه می کنند ، تصریح کرد: در بخش خارج بیمارستان ها کلیه درمانگاه های استان ،مراکز تصویربرداری ، مراکز دندانپزشکی فعال هستند و اینکه  واحدهای دندانپزشکی بیمارستانهای ما آنکال هستند وی افزود:  مقرر شد تا درشهرهای ساری و چالوس به صورت پزشک مقیم دندانپزشکی پاسخ گوی نیازهای دندانپزشکی مراجعان باشیم.
روحانی زاده در بخش تامین اقلام داروهای مورد نیاز برای بیماران، ادامه داد:  خدمات دهی در داروخانه های فعال و کشیک ها برقرار است در عین حال هماهنگ شده در شهرهایی که ترافیک جمعیتی زیادی دارند داروخانه های کمکی هم فعال شود .
معاون دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به اینکه معاونت بهداشتی دانشگاه تدارک وسیعی برای این ایام دیده است، افزود:  بازرسی اکیپ های سیار و ثابت از مراکز اقامتی ، هتل ها، مهمان سرا ها ، غذا خوری ها  انجام  و مشکلات بهداشتی رصد می شود  برای این منظور شماره تماس سراسری 190  به صورت 24 ساعته با ارائه کد رهگیری  پاسخگوی  نقطه نظرات و شکایات مردمی است.
دکتر روحانی زاده، ،گفت: در استان مازندران هم  شماره تماس 3399999  از 8 صبح تا 8 شب پاسخگوی مشکلات مردم در حوزه درمانی است و12 ساعت دیگر هم همکاران ما برای پاسخگویی آنکال هستند.
وی با اعلام اینکه سامانه جامع بازرسی توسط معاونت بهداشتی دانشگاه در سایت دانشگاه تعبیه شده است، گفت: اگر مسافران بخواهند درباره اقامتگاه ها و رستورانها اطلاع داشته باشند می توانند با مراجعه به سایت  آمار  ، نام و نشانی رستورانها رتبه بندی شده را  تا شعاع یک کیلومتری دریافت کنند، این در حالی است که اگر افراد  با نام رستوران خاصی به سایت مذکور مراجعه داشتند  با درج نام رستوران کیفیت، وضعیت بهداشتی رستوران  مورد نظر  اطلاع رسانی می شود.
 
جانشین کمیته سلامت ستاد خدمات سفر استان مازندران، گفت:  در سال جاری برای بازرسی دقیق تر از مراکز تهیه و پخت غذا، رستوران ها ،امسال چندین دستگاه  در قالب دستگاه شوری سنج، دستگاه پورتال سنجش روغن، حرارت سنج ، دماسنج های نفوذی آخرین و دستگاه هایی که بار میکروبی سطوح تهیه مواد غذایی و سرو غذا را نشان میدهد ، خریداری شده و نه تنها در ایام نوروز بلکه در بقیه ایام از بهداشت مواد غذایی تهیه شده بازرسی به عمل می آید. وی، با اشاره به  فرا رسیدن ایام نوروز، ضمن توصیه هایی به مردم گفت: زمانی که  اقلام غذایی را خریداری می کنند به تاریخ تولید ، مصرف ، آرم استاندارد و پروانه های لازم را چک کنند  در عین حال مواد پروتئینی را مسافرین حمل نکنند زیرا ممکن است در شرایط گرم فاسد و باعث مسمومیت غذایی شود در خصوص مصرف آب باید مسافران دقت ویژه داشته باشند ،  زیرا آب آلوده بیماریهای دستگاه گوارش  را ایجاد می کند.
وی درباره مسومیت های ناشی ازگاز مو نو کسید کربن هشدار داد و افزود: شهروندان و مسافران نسبت به این مورد مهم توجه ای ویژه ای داشته باشند.
روحانی زاده درباره بیماران خاص و ارائه خدمات به اینگونه بیماران گفت: با تدابیر اتخاذ شده مقرر شد تا تمام داروخانه ها داروهای بیماران خاص را در اختیارآنان بصورت شبانه روزی قرار دهند.
وی ادامه داد: بیمارستان های دیالیز نیز در ایام نوروز به اینگونه بیماران خدمات پزشکی ارائه می کند ضمن اینکه بر اساس دستور العمل کشوری به همه دانشگاه های علوم پزشکی ابلاغ شده است تا لیست این بیماران را در اختیار ما قرار دهند تا در صورت لزوم تخت برای این افراد آماده کنند.
روحانی زاده از خدمات مجتمع پزشکی طوبی (باغبان) در هفته دوم در مرکز استان خبر داد و گفت: متخصصین در تمامی رشته های پزشکی در این مرکز حضور داشته تا به بیماران خدمات پزشکی و درمانی ارائه کنند.
وی افزود: کلینک دندانپزشکی بیمارستان بوعلی مرکز مازندران نیز بصورت شبانه روزی خدمات دندانپزشکی به بیماران در ایام نوروز ارائه می کند.
 

۱۳۹۵/۱۲/۲۳ ۱۴:۳۶:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن