تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817432921




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جاسوسی از تمرینات تیم ملی قطر


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: جاسوسی از تمرینات تیم ملی قطر
به نظر می رسد برنامه اصلی قطر برای حمله روی دروازه ایران از طریق ضدحملات سریع از مرکز خط دفاعی باشد، همانطور که تیم الریان در دیدار هفته گذشته مقابل پرسپولیس با درخشش رودریگو تاباتا توانست فشار زیادی از این ناحیه روی دروازه حریف خود وارد کند.
تمرین شب گذشته تیم ملی قطر زیرنظر خورخه فوساتی و با حضور تمامی بازیکنان دعوت شده به اردو برگزار شد.


به گزارش "ورزش سه"، فوساتی سرمربی اروگوئه ای که به دلیل کار طولانی در این کشور شناخت کاملی از بازیکنان تیم ملی قطر دارد در تمرین دیروز تاکید داشت که بازیکنان در دیدار مقابل ایران باید تمام توجه خود را به فشار روی بازیکن حامل توپ متمرکز کنند. 


همچنین به نظر می رسد برنامه اصلی او برای حمله روی دروازه ایران از طریق ضدحملات سریع از مرکز خط دفاعی باشد، همانطور که تیم الریان در دیدار هفته گذشته مقابل پرسپولیس با درخشش رودریگو تاباتا توانست فشار زیادی از این ناحیه روی دروازه حریف خود وارد کند.


باتوجه به حضور رودریگو تاباتا و سباستین سوریا ستارگان تیم الریان در این مسابقه آنها روحیه مناسبی برای بازی مقابل تیم ملی دارند. اگرچه تفاوت زیادی بین آن بازی باشگاهی و ملی قطر وجود دارد چراکه قطر در این دیدار نیاز به پیروزی دارد و قاعدتا استراتژی خود بر این اساس استوار خواهد کرد اما ایران می تواند با یک تساوی از دوحه به ایران بازگردد و بنابراین طبعا عقب تر بازی می کند.


تمرینات تیم ملی قطر در یک هفته گذشته در شرایطی برگزار شده که به منظور تمرکز هرچه بیشتر بازیکنان و کادرفنی حداقل تماشاچی و خبرنگار در اطراف تیم حاضر بوده اند و برای تماشای تمرینات قطر باید ازسه مرحله امنیتی عبور می کردید.
 




تیم ملی قطر از سه شنبه شب در ورزشگاه جاسم بن حمد تمرین می کند و سپس آخرین تمرین خود را پیش از بازی در روز چهارشنبه در همین ورزشگاه انجام می دهد در شرایطی که فشار بسیاری روی خورخه فوساتی سرمربی اروگوئه ای وجود دارد چراکه او نیازمند پیروزی در دیدار مقابل ایران است. 


بازیکنان قطر در تمرین دیروز تاکید داشتند تنها در صورت برد مقابل ایران می توانند به رقابت های جام جهانی بازگردند و به همین سبب تلاش می کردند شور و اشتیاق بسیاری در این تمرین از خود نشان بدهند؛ نشریات قطری نیز بر تلاش خود برای روحیه دادن به تیم ملی قطر اضافه کردند و امروز روزنامه های اصلی قطری بدون استثنا صفحات اول خود را به تیم ملی قطر اختصاص دادند. این در شرایطی است که هنوز تا بازی روز پنجشنبه زمان زیادی وجود دارد. 


فوساتی که باید فهرست 18 نفره خود را برای دیدار با ایران هرچه سریع تر آماده کند، از سطح رقابت بین بازیکنان راضی است و آنطور که در گفت و گو با رسانه ها عنوان کرده بهترین ها را در این دیدار انتخاب خواهد کرد. او با دو لژیونر و 16 بازیکن شاغل در لیگ ستارگان قطر به دیدار ایران می رود. اگرچه به نظر می رسد بخشی از نقطه ضعف او کمبود دیدارهای بین المللی است.


تاریخ انتشار: ۲۲:۴۶ - ۰۱ فروردين ۱۳۹۶ - 21 March 2017





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن