تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى مردى به همسر خود نگاه كند و همسرش به او نگاه كند خداوند بديده رحمت به آنان نگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821162353




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزیر علوم سرپرست ۳ دانشگاه را منصوب کرد/ تغییر رئیس دانشگاه الزهرا


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: وزیر علوم سرپرست ۳ دانشگاه را منصوب کرد/ تغییر رئیس دانشگاه الزهرا
محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در همایش نقد و بررسی عملکرد یک‌ساله معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم،تحقیقات و فناوری


به گزارش تسنیم، محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور احکام جداگانه‌ای مهناز ملانظری را به سمت سرپرست دانشگاه الزهرا (س)، منوچهر بابایی‌پور را به سمت سرپرست دانشگاه ملایر و علی نصیری‌طوسی را به سمت سرپرست دانشگاه اردکان منصوب کرد.


در قسمتی از متن این احکام آمده است:


امید است با توکل به خداوند سبحان، ماموریت و وظایف سرپرستی دانشگاه را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های مصوب به انجام رسانید.


بایسته است با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، راهبردهای دولت تدبیر و امید و جلب همکاری دانشگاهیان و صاحب نظران، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری ایفا نمایید.


مهناز ملانظری عضو هیئت علمی و دانشیار گروه حسابداری دانشگاه الزهرا (س) است و در گذشته مسئولیت معاونت اداری و مالی، عضو هیئت اجرایی جذب، معاون اداری دانشکده ادبیات، زبان‌ها و تاریخ، معاونت آموزشی دانشکده علوم اجتماعی و اقتصادی و سرپرستی دانشکده علوم اجتماعی و اقتصادی این دانشگاه را برعهده داشته است.


همچنین منوچهر بابایی‌پور عضو هیئت علمی گروه فیزیک دانشگاه بوعلی‌سینا و علی نصیری طوسی عضو هیئت علمی و استادیار گروه مهندسی مکانیک دانشگاه اردکان هستند.


وزیر علوم در نامه‌های جداگانه‌ای از خدمات انسیه خزعلی رئیس سابق دانشگاه الزهرا (س)، بهمن حیاتی رئیس سابق دانشگاه ملایر و حسین غفوری چرخابی رئیس سابق دانشگاه اردکان قدردانی کرد.


تاریخ انتشار: ۱۵:۲۹ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - 08 March 2017





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن