تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816943050




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس‌جمهور در جلسه مشترك دولت و مجلس:فاصله بين اقشار برخوردار و نابرخوردار همچنان آزاردهنده است


واضح آرشیو وب فارسی:رسالت: رئيس‌جمهور در جلسه مشترك دولت و مجلس:فاصله بين اقشار برخوردار و نابرخوردار همچنان آزاردهنده است
احمدى نژاد با تاكيد بر تلاش هرچه بيشتر دولت و مجلس براى رفع مشكلات مردم گفت: فاصله بين دهك‌هاى برخوردار و نابرخوردار همچنان آزاردهنده است و اين در حالى است كه يكى از آرمان‌هاى انقلاب اسلامى اجراى عدالت و كاهش فاصله‌ها بوده است.

به گزارش فارس، رئيس‌جمهور در جلسه مشترك اعضاى هيئت دولت با نمايندگان مجلس شوراى اسلامى ابعاد مختلف طرح بزرگ تحول اقتصادى را تشريح كرد.

محمود احمدى‌نژاد در ابتداى اين نشست در سخنانى پيرامون اقدامات دولت نهم در عرصه‌هاى گوناگون سياسي، فرهنگى و اقتصادى با ابراز خرسندى ازاينكه توصيه اكيد رهبر معظم انقلاب براى تعامل و همكارى سازنده اعضاى هيئت دولت و نمايندگان مجلس شوراى اسلامي، جامه عمل پوشيده است، اظهار داشت: اين جلسه آغاز مباركى براى همدلي، همكارى و همراهى اعضاى دو قوه مجريه و مقننه است كه ان‌شاءالله ملت عزيز ايران ثمره آن را در عرصه عمل و ميدان اداره كشور مشاهده خواهند كرد.

رئيس‌جمهور اضافه كرد: در طول دوران همكارى قواى مجريه و مقننه بايد موضوعات گوناگونى در عرصه‌هاى سياسي، فرهنگي، اجتماعى و ‌ اقتصادى مورد بررسى قرار گيرد.

احمدى‌نژاد با اشاره به اينكه پس از پيروزى انقلاب اسلامي، گسترده‌ترين كار سازندگى در كشور انجام شده به‌طورى كه اين امر در تاريخ ايران زمين بى‌نظير بوده است، تصريح كرد: على‌رغم دستاوردهاى گوناگونى كه در طول دوران پس از پيروزى انقلاب اسلامى نصيب كشور شده اما همچنان احساس عمومى در همگان وجود دارد كه جايگاه ملت ايران آن چيزى نيست كه امروز در آن واقع شده است.

وى افزود: همراه با تغيير و تحول دولت‌ها و مجالس، تمركز و تاكيد دلسوزان و صاحب‌نظران همواره بر وجود يك سرى مشكلات واحد در كشور بوده است.

رئيس‌جمهور تاكيد كرد: دولت به عنوان خادم ملت و مسئول اجرا و مديريت كشور، موظف بود كه تمام بحث‌هاى مجالس و دولت‌هاى گذشته كه پيرامون ريشه‌هاى مشكلات كشور بوده را شناسايى و جمع‌بندى كند تا پس از بازبيني، براى آنان راه‌حل ارائه دهد.

على لاريجانى رئيس مجلس نيز در پايان نشست مشترك نمايندگان مجلس و اعضاى هيات دولت گفت: بايد در فرصت مناسبى درباره موضوعاتى كه دغدغه دولت و مجلس است، انديشه كرد تا به يك نگاه واحد رسيد.

لا‌ريجانى با بيان اينكه طرح تحولا‌ت اقتصادى دولت كارشناسى مى شود گفت:مجلس سازوكار تفاهم و وحدت با دولت را در زمينه طرح تحول اقتصادى مهيا مى كند.

لاريجانى تصريح كرد: ما مى توانيم در مجلس كميسيون ويژه‌اى تشكيل دهيم و يا از تلفيق چند كميسيون، كميسيونى به وجود بياوريم كه با كارشناسان دولت به بررسى اين موضوعات بپردازند.
 دوشنبه 3 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: رسالت]
[مشاهده در: www.resalat-news.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 176]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن