تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817368473




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تصویب حقوق ۲۴ میلیونی مدیران ریشخند عدالت است


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: تصویب "حقوق ۲۴ میلیونی مدیران " ریشخند عدالت است
جبهه مردمی نیروی انقلاب با صدور بیانیه‌ای از مصوبه مجلس درباره حقوق ۲۴ میلیونی مدیران دولتی انتقاد کرد.
جوان آنلاين: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با صدور بیانیه‌ای از تصویب حقوق 24 میلیونی مدیران دولتی در مجلس شورای اسلامی انتقاد کرد.در این بیانیه آمده است: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در روز چهارشنبه 11 اسفند ماه و در جریان بررسی ماده 38 لایحه برنامه ششم توسعه، با اکثریت آرا سقف حقوق 24 میلیونی را برای مدیران دولتی در حالی به تصویب رساندند که پیش از آن رای به حقوق 812 هزار تومانی کارگران داده بودند.

این بیانیه می‌افزاید: معنای این مصوبه شرم آور که باید آن را "ریشخند عدالت" نامید، آن است که بهارستان‌نشینان با آرای خود به فاصله طبقاتی 30 برابری حقوق بگیران رای "آری" داده اند! به بیان دیگر، حقوق روزانه 800 هزار تومانی یک مدیر خوش نشین دولتی معادل تمام حقوق و دسترنج یک ماهه یک کارگر سخت کوش و نجیب است.

«مجلسی که به فرموده حضرت امام (ره) فراهم آمده از " الله اکبر" های مردم، "عصاره فضائل ملت" و "امید مستضعفین" است، باید "عدالت" را از میان سرپنجه های ظلم و تبعیض و فاصله طبقاتی آزاد کند نه آن که به طرح ها و لوایحی رای دهد که از آن بوی متعفن منجلاب اشرافیت و سرقت از بیت المال به مشام می رسد.»

در این بیانیه آمده  است: مصوبه روز چهارشنبه مجلس را از هر زاویه‌ای که بنگریم با هیچ منطق و بهانه ای نمی‌توان به توجیه آن پرداخت و اگر گفته می‌شود مدیران ما با حقوق های 10 و 15 میلیونی بر کرسی های صدارت جلوس نخواهند زد، پس بگذارید شر این مدیران کاسب مسلک از سر ملت مان برداشته شود.

این بیانیه تاکید کرده است: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی معتقد است نسخه شفابخش رهایی از وضع موجود در میدان دادن به مدیران وجوانانی است که عطر و بوی بسیجی های دلداده و عاشق خدمت به بندگان خدا را دارند. مدیرانی که روحیه جهادی، رفتار بسیجی و ایمانی لایزال دارند. مردم ما نیازمند مدیرانی هستند که کمربندهای مجاهدت را محکم کرده و با خدمت به بندگان خداوند به ابتهاج می رسند.

در این بیانیه ذکر شده: مدیران کاسب مسلک، بوروکرات و تکنوکرات تاکنون هیچ ملتی را به صلاح و اصلاح نرسانده اند. مدیران خسته و نشسته، مدیران ویلا نشینی که باد اشرافیت در غبغه هایشان در تلاطم است، مدیرانی که کرسی های صدارت خود را یک غنیمت می دانند نه یک مسوولیت، و مدیرانی که با تزریق وعده های دروغین نشان داده اند که فاقد سرپنجه های تدبیر و گره گشایی از این جامعه هستند، باید از صندلی های صدارت به پایین کشیده شوند تا این ملت روی آرامش و رفاه و رستگاری را ببیند.

در این بیانیه تصریح شده است: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی ضمن ابراز تاسف و تاثر از این مصوبه که فزون خواهی و دست یازی به بیت المال را قانونی و رسمیت بخشیده است، اعلام می دارد شاید با کمی چاشنی خوش باوری بتوان این مصوبه را ناشی از قصور و بی توجهی نمایندگان مجلس دهم دانست اما بر این حقیقت اصرار داریم که اگر چنین است، نمایندگان مجلس دهم تا دیر نشده آستین های همت را بالا زده و تدبیری برای زدودن این لکه ننگ از دامان عملکردشان داشته باشند.

این بیانیه می‌افزاید: در پایان بار دیگر با ابراز نگرانی و هشدار نسبت به خطر فراگیر شدن روحیه اشرافی گری و زراندوزی و کاخ نشینی و عافیت طلبی در میان مدیران و مسئولان که در تقابل با روحیه انقلابی گری به میدان آمده است،اعلام می داریم که در حکومت علوی و در قاموس علی‌بن‌ابی‌طالب(ع) ، کارگزاران نظام اسلامی ضامن حدود و قوانین الهی و پاسدار حقوق و حریم مردم هستند و دولتمردی که عدالتخواه نباشد موحد نیست ، او یک متجاوز به حریم الهی است و دامان جمهوری اسلامی باید در تمامی قوا و نهادهای حاکمیتی از وجود چنین کارگزاران و تصمیم گیرانی پاک و مبرا باشد.

منبع : تسنيم



تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن