تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):فاطمه بانوى زنان بهشت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799159923




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جزئیات گفتگوی جهانگیری با رهبر انقلاب درباره اصلاح‌طلبان


واضح آرشیو وب فارسی:آخرین نیوز: جزئیات گفتگوی جهانگیری با رهبر انقلاب درباره اصلاح‌طلبان

جزئیات گفتگوی جهانگیری با رهبر انقلاب درباره اصلاح‌طلبان


جهانگيري معاون اول رئيس جمهور جزئيات ديدار اخير خود را با رهبر انقلاب تشريح کرد.
به گزارش آخرین نیوز، خلاصه اي از گفتگوي شرق با اسحاق جهانگيري را در ذيل بخوانيد: فقدان آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني شرايط کشور را دچار دگرگوني کرد، ايشان کانال امين و مهمي براي ارتباط با مقام معظم رهبري بود. ازدست‌دادن اين کانال ارتباطي اصلاح‌طلبان را به اين فکر فرو برده است که بايد در پي ايجاد يک کانال با مقام معظم رهبري باشند. شنيده مي‌شود که شما اخير با رهبري ديداري داشتيد و از شما به‌عنوان فردي که مي‌تواند اين نقش را تا حدودي ايفا کند، نام برده مي‌شود، اين گفته چقدر مي‌تواند صحت داشته باشد؟ اصل ملاقات که انجام شده است. ما با دوستان و بزرگان اصلاح‌طلب مذاکره‌اي داشتيم؛ آنها تأکيد کردند که اين کار انجام شود. من هم با آقاي رئيس‌جمهور مشورت کردم و نهايتا به اين نتيجه رسيدم که اين ملاقات انجام شود که انجام هم شد. هم درباره شرايطي که مرحوم آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني داشت، صحبت شد و هم شرايط اصلاح‌طلبان. درباره موقعيت، جايگاه و نقش آنها در انقلاب و نظام و نيز درباره سران اصلاح‌طلب هم صحبت شد. جلسه بسيار خوبي بود و من گزارش کامل را به سران اصلاح‌طلب دادم. شما حامل پيغامي بوديد يا رأسا اقدام کرديد؟
قبلش با دوستان اصلاح‌طلب صحبت کرده بودم. نکاتي را گفتند که شما منتقل کنيد؟
جمع‌بندي‌هايي بود. در واقع شرايطي بود که من ترسيم کردم. من معتقدم اصلاح‌طلبان يک جريان قدرتمند و پرنفوذ در چارچوب نظام جمهوري اسلامي و علاقه‌مند به نظام هستند. آنها سابقه مديريتي در نظام دارند و در اين مجموعه جانباز، خانواده شهيد و انقلابي وجود دارد. در آنها هم طيف وسيعي از افراد عادي اصلاح‌طلب با جهت‌گيري‌هاي معتدلانه وجود دارد و ممکن است تا حدودي گرايش‌هاي تندتر هم داشته باشند. اين مجموعه ممکن است نتوانند با رهبري در رأس نظام ارتباط و تعامل داشته باشند.
نظرات مقام معظم رهبري، نظرات بسيار روشني راجع به افراد و جريان اصلاح‌طلب است و استقبال خيلي خوبي انجام شد. من به سهم خودم سعي مي‌کنم تا آنجا که امکان دارد، در ايجاد و برقراري اين کانال ارتباطي تلاش کنم. اميدوار بوديد بتوانيد اين خلأ را پر کنيد؟
اينکه هميشه جريان اصلاحات ارتباطي داشته باشند، از تأکيدات مقام معظم رهبري بود. هيچ‌وقت ارتباط قطع نشده و اگر هم اين اتفاق رخ داده، از طرف جريان اصلاحات بوده است، درحال‌حاضر هم همين ارتباط وجود دارد. ايشان گفتند که حتي شخصيت‌هايي گفته‌اند ما مي‌خواهيم رئيس‌جمهور شويم و من وقتي پذيرفتم، به اين معناست که اصلاح‌طلبان حضور داشته باشند.
ايشان گفتند از نظر من مشکلي براي اصلاح‌طلبان وجود نداشته و الان هم دوست دارند رابطه مستقيمي با ما داشته باشند. از من خواستند که اين نقش را ايفا کنم. مقام معظم رهبري گفتند؟
بله، من هم در حد بضاعتم تمام تلاشم را مي‌کنم. پس اين اميد وجود دارد که اين قضيه جدي شود. آيا صحبتي درباره رفع برخي محدوديت‌ها شد؟
من فکر مي‌کنم اصلاح‌طلبان بايد اصولي را براي همکاري در داخل نظام رعايت کنند. روي اين اصول هم همه از جمله مقام معظم رهبري و خود اصلاح‌طلبان هم حساسيت دارند. يکي از اين اصول معيارهاي امام‌خميني(ره) است. ايشان به‌عنوان معمار و بنيان‌گذار نظام جمهوري اسلامي معيارهايي داشتند که بايد همه آن را در نظر بگيرند. در بين معيارهاي امام‌خميني(ره) چند معيار وجود دارد که ثابت بوده است که يکي از آنها مبارزه با استکبار بوده و در رأس آن هم مبارزه با آمريکاست. اين کشور تابه‌حال هيچ‌وقت روي خوش به ما نشان نداده است. دوم، مبارزه با اشرافي‌گري بوده است و ديگري هم مبارزه با فساد بود. من فکر مي‌کنم اينها معيارهاي خوب همکاري است. برداشت من اين است که اينها نه‌تنها مورد قبول اصلاح‌طلبان، بلکه مورد قبول هر فردي است که مي‌خواهد کار سياسي انجام دهد. ما در روش‌هاي اجرائي اختلاف نظر داريم اما در اصل قضيه اختلافي وجود ندارد.
 

 آخرین اخبار مهم ایران و جهان در تلگرام

 درمانکده طب اسلامی - سنتی


یکشنبه, 08 اسفند 1395 ساعت 09:35





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آخرین نیوز]
[مشاهده در: www.akharinnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن