تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 1 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):روزه رجب و شعبان توبه ‏اى از جانب خداى عزيز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817511805




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اتوبوس‌های دو طبقه گردشگری پیش از عید در تهران+تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: اتوبوس‌های دو طبقه گردشگری پیش از عید در تهران+تصاویر
نخستین اتوبوس دو طبقه گردشگری که چند ماهی در گمرک معطل بود تا موافقت ورود به ایران را دریافت کند، سرانجام به تهران رسید تا پس از صدور مجوزهای مربوطه و گرفتن پلاک، اجرای تورهای «HOP-ON HOP-OFF» را آغاز کند.
آفتاب‌‌نیوز : امین غلامعلی، یکی از مجریان خصوصی این تورها به ایسنا گفت: علاوه‌بر این اتوبوس دو طبقه رو باز که از چین وارد شده، سفارش چهار دستگاه دیگر داده شده است که به محض انجام امور اداری مربوطه، آن اتوبوس‌ها نیز وارد می شوند.


به گفته او، در صورت انجام استعلام‌ها، صدور مجوزها و پلاک، حرکت این اتوبوس در مسیری که مشخص شده از اول مارس، دهه دوم اسفندماه ۹۵ آغاز می‌شود.



اتوبوس‌های دو طبقه گردشگری پیش از عید در تهران+تصاویر



رجبعلی خسروآبادی - مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران - درباره اجرای Sightseeing با این اتوبوس‌های دو طبقه بدون سقف در تهران، به ایسنا، گفت: این اتوبوس منتظر شماره‌گذاری و استعلام‌ها بوده که لازم است مراحل مربوطه را پشت سر بگذارد تا اجازه حرکت در خیابان‌های شهر را پیدا کند. در هر حال قرار است طرح جدیدی اجرا شود که در چنین شرایطی حتما مشکلاتی پیش می‌آید.


او با بیان این که برای حرکت این اتوبوس دو رینگ گردشگری تعریف شده، درباره جانمایی ایستگاه‌های این اتوبوس و همچنین هماهنگی با سایر نهادها، توضیح داد: این طرح نه تنها در کمیسیون امنیت گردشگران استان تهران مطرح شده، بلکه به همه دستگاه‌های مربوطه از جمله اداره راهنمایی و رانندگی، شهرداری، نیروی انتظامی و حتی راه و شهرسازی و محیط‌زیست فرستاده شده تا نظرات‌شان را بدهند که مثلا با ایستگاه‌های محل توقف این اتوبوس موافق‌اند و یا پیشنهاد دیگری دارند و اگر مخالف‌اند علت آن را پیش از اجرای طرح اعلام کنند که البته ما هنوز مخالفتی روی این طرح دریافت نکرده‌ایم.


مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان تهران بیان کرد: امیدواریم تا دهه دوم اسفندماه، هماهنگی ها برای اجرای تور HOP-ON HOP-OFF انجام شود. ما فکر می‌کنیم چون تا به حال مخالفت جدی با این طرح نشده، پس می‌توان این کار را شروع کنیم.


حرکت این اتوبوس‌ها در دو مسیر تهران قدیم و بزرگ از ساعت ۱۰ صبح تا ۶ عصر خواهد بود. نخستین ایستگاه در مسیر «بافت تاریخی تهران»، میدان امام‌خمینی (ره) است که حرکت اتوبوس در این مسیر از میدان حسن‌آباد، چهارراه سپه، چهارراه ولیعصر(عج)، چهارراه کالج، چهارراه قوام (سی‌تیر)، چهارراه استانبول، بهارستان تا سرپولک، چهارراه مولوی، میدان اعدام و چهارراه گلوبندک خواهد بود.


مسیر دوم با عنوان «تور تهران بزرگ» نیز از میدان تجریش آغاز می‌شود و تا میدان دربند (قدس)، پارک‌وی، اراضی عباس آباد، هفت تیر، سفارت قدیم آمریکا، میدان فردوسی، تئاتر شهر، میدان و برج آزادی، برج میلاد، نمایشگاه بین‌المللی تهران و باغ فردوس ادامه دارد.


بلیت‌های این اتوبوس با اعتبار زمانیِ از ۲۴ تا ۷۲ ساعت، از ۱۴۰ هزار تومان (۴۰ دلار) تا ۲۱۰ هزار تومان (۶۰ دلار) قیمت گذاشته شده که طبق اظهارات مجری خصوصی این تور، امکان کاهش آن برای گردشگر ایرانی وجود دارد. اتوبوس مجهز به راهنمای زنده و شنیداری است که به دو زبان فارسی و انگلیسی درباره جاذبه‌هایی که در این مسیرها وجود دارد اطلاعات ارائه می‌کند.



اتوبوس‌های دو طبقه گردشگری پیش از عید در تهران+تصاویر





۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 121]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن