تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به نفع ت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817468248




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توافق نهایی برای تامین مالی خرید 77 فروند هواپیما


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: توافق نهایی برای تامین مالی خرید 77 فروند هواپیما
وزارت راه و شهرسازی از توافق نهایی با یک شرکت لیزینگ برای تامین مالی خرید 77 فروند هواپیمای ایرباس و بوئینگ به عنوان یکی از اقدامات پسابرجامی این وزارتخانه خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :

با توجه به اقدام عمل مشترک (برجام) وزارت راه و شهرسازی علاوه بر لیزینگ خرید 77 فروند هواپیمای نو، برای تامین مالی خرید 17 فروند توسط ایرباس، 6 فروند بوئینگ توسط بوئینگ و هشت فروند ATR توسط شرکت سازنده این هواپیما مذاکرات ادامه دارد.


همچنین مذاکره با شرکت MTU آلمان در زمینه تعمیرات موتور و قطعات هواپیماها ادامه یافت و موتورهای هواپیما توسط این شرکت و دیگر شرکت‌ها تعمیر و به کشور بازگردانده شده است.


بنابر این گزارش، پیش از این انعقاد قرارداد خرید 80 فروند هواپیمای مسافربری با بوئینگ به ارزش دفتری 16.6 میلیارد دلار و انعقاد قرارداد خرید 100 فروند هواپیمای مسافربری با ایرباس به ارزش دفتری 17 میلیارد دلار و انعقاد قرارداد خرید 20 فروند هواپیمای مسافربری متوسط مقیاس از ATR به ارزش دفتری400 میلیون دلار از دیگر نتایج عملکردها و نتایج پسابرجامی وزارت راه و شهرسازی بوده است.


همچنین در اقدامات وزارت راه و شهرسازی در حوزه حمل و نقل، قرارداد خرید 3 دستگاه رادار بین شرکت فرودگاه‌های کشور و شرکت تالس فرانسه منعقد و تجهزات وارد کشور شد.


انعقاد قرارداد خرید 3 دستگاه رادار با شرکت تالس فرانسه به ارزش تقریبی 11 میلیون دلار و عقد نهایی قرارداد با شرکت Vinci فرانسه برای توسعه فرودگاه های مشهد و اصفهان، سرمایه‌گذاری، ساخت و تجهیز ترمینال جدید فرودگاه تبریز و عقد قرارداد مشاوره با شرکت ناکو هلند برای اجرای پروژه شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) از دیگر اقدامات صورت گرفته است.


**توافق آسمان با شرکت رولزرویس برای خرید 100 موتور هواپیما؛


شرکت هوایی آسمان با شرکت رولزرویس در زمینه خرید 100 دستگاه موتور Tay - 650 و تسهیل در تامین قطعات یدکی برای تعمیر موتور در ایران توافق کردند که اجرایی‌شدن مراحل تکمیلی انجام این توافقات، منوط به حل مشکل نقل و انتقالات مالی است.


به دلیل کم بودن سهم آمریکا در ساخت موتورهای هواپیمای فوکر نیازی به مجوز اوفک نیست و تاکنون شرکت هوایی آسمان یک دستگاه موتور فوکر 100 توسط آسمان از شرکت رولزرویس انگلیس خریداری کرده و برای عقد قرارداد برای خرید موتورهای بیشتر از این شرکت مذاکرات درحال انجام است. 


عقد قرارداد شرکت هواپیمایی آسمان با شرکت لوفت هانزا تکنیک و ارسال موتور ایرباس 340 برای تعمیرات اساسی به آلمان و اعلام آمادگی آلمان برای فروش هواپیما به شرکت آسمان از دیگر اقدامات پسا برجامی در حوزه حمل ونقل هوایی بوده است.


به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی، همچنین مذاکره با شرکت آلمانی TUIبرای اجاره سه فروند هواپیمای بوئینگ 738 به مدت سه سال در حال انجام است.








۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن