تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 1 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بسم اللّه‏، شفاى هر دردى و يارى كننده هر دارويى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817550206




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خداحافظی با انریکه در تاریکی! :: ورزش سه


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: خداحافظی با انریکه در تاریکی!
عمر کاری انریکه در بارسا همچون شمعی در حال سوختن و تمام شدن بود که بازیکن آرژانتینی پاریس، آن را به جای شمع تولد 29 سالگی اش فوت کرد!

به گزارش "ورزش سه"، دو گل زیبای آنخل دی ماریا در تولد 29 سالگی، برق از چشمان همه ربود، گوش ها را تیز کرد تا زمزمه ها رساتر شنیده شود: کومان، دی بوئر، پوچتینو و ... نام های زیادی برای جانشینی انریکه شنیده می شود. انگار وقت خداحافظی با لوئیس انریکه مارتینز فرا رسیده است.
نوبت به مهاجم اروگوئه ای رسید. پاریس دومین جشن تولدش را هم برپا کرد. درست وقتی که کاوانی پس از گلزنی در اولین شب 30 سالگی تمام طول زمین را دوید، دنیا داشت دور سر انریکه می چرخید! او که پس از کسب نتایج اخیر انتظار مواجه شدن با چنین فاجعه ای را نداشت، مات و مبهوت به فکر فرو رفته بود. وقت رفتن فرا رسیده است؟! وقت رفتن فرا رسیده است.  

 
بارسا در پاریس اولین بار در دقیقه هفتاد با شوت بی خطر نیمار فرصت پیدا کرد تا به دروازه میزبان نزدیک شود! آنها در دقیقه 80 با ضربه سر اومتیتی توپ را به تیر دروازه پاری سن ژرمن زدند تا با شایستگی تمام از رسیدن به گل محروم شده باشند. آبی اناری ها نشان دادند اگر بهترین بازیکنان دنیا را هم در اختیار داشته باشی می توانی در مقابل بهترین عملکرد یک تیم بدجور بازنده باشی. اتفاقی که در بازی این تیم مقابل میزبان پاریسی به بدترین شکل ممکن افتاد بدون آنکه از روی نیمکت خودی هیچ امدادی برسد.
حالا نوکمپ به هیچ وجه منتظر بازی برگشت نیست! حتی خوشبین ترین هوادار بارسا هم رویای جبران آنچه در پاریس افتاد را در سر ندارد. آنها می خواهند زمان همین حالا متوقف شود تا کاتالان ها همچنان در لیگ قهرمانان باقی بمانند اما زمان بی رحم تر از هر چیز دیگری است. ضمن آنکه برای گذر از دوران انریکه هم اجتناب ناپذیر است.  

 
هرچند بارسای انریکه از لحاظ آماری چیزی کم ندارد. دو قهرمانی در لیگا، دو و احتمالا سه قهرمانی در کوپا، سوپرکاپ های اروپا و اسپانیا، حتی باشگاه های جهان و یک لیگ قهرمانان اروپا. همان جایی که بارسای انریکه را به لبه پرتگاه کشاند و عن قریب او را به ته دره بیندازد با جام های درخشان پر تعداد که یادگاری انریکه هستند و تاریکی دلهره آور که میراث اوست.  

 
آنها که دقیق تر می بینند می دانند که وضعیت فعلی بارسلونا با انریکه وحشتناک نیست، اما آینده این تیم بیش از حد دلهره آور به نظر می رسد. فوق ستاره های پا به سن گذاشته، آلترناتیوهای معمولی و آکادمی بی استعداد. البته نقش انریکه در میراثی که به جا خواهد گذاشت انکار ناشدنی است. او تا توانست برای بارسا جام آورد اما برای این کار تمام سرمایه های بارسا را خرج کرد. بدون آنکه جوانی آینده دار رو کند برای دلوفو، منیر، بارترا و مونتویا صبر نکرد، سرجی روبرتوی با استعداد را در دفاع راست سوزاند، خریدهای پرشمار بی فایده انجام داد (گومز، ویدال، آلکاسر و دیگن) و به بازیکنانی بها داد (رافینیا، اومتیتی و بازیکنانی از این دست) که کمتر می توان جرات نام بردن از آنها به عنوان ستاره های آینده را داشت.  

 
پس از باخت خُردکننده و تحقیرآمیز 4 -صفر مقابل پی اس جی، بارسا باید به خانه بازگردد، به بارسلون، به لاماسیا. در تاریکی، شمع های باقی مانده اش را بیابد، آنها را دوباره روشن کند و در نور آن به دنبال اسطوره های آینده بگردد.

14:42  1395/11/27





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن