تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):بر خداوند است كه هيچ گرفتارى به زيارت من نيايد مگر آن كه او را شادمان بازگردانم و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817443729




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صادرات ۷۰ تن آب سنگین به کشورهای پیشرفته | پایگاه خبری تراز


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: پیش از این گفته بودم از زمان روی‌کار آمدن ترامپ تحلیل واقعی درباره برجام مطرح می‌شود و امروز ترامپ می‌گوید که برجام بدترین معامله تاریخ آمریکا است.

به گزارش تراز ،بهروز کمالوندی صبح امروز در سیزدهمین همایش سالانه اقامه نماز صنعت هسته‌ای کشور که در محل بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی برگزار شد، اظهار داشت: بشر دنبال سعادت در ابعاد مادی و معنوی بوده و تفاوت انسان مسلمان متمدن با غیر‌متمدن همین است که مسلمان متمدن ابعاد معنوی را اولویت می‌دهد.
 
وی افزود: هرجا صحبت از انسان و بعد مادی است خداوند آن را با حیوانات یکی می‌داند و در جنبه‌های معنوی انسان را در کنار خودش قرار می‌دهد بنابراین گمراهی غرب در این است که فقط توجه به بعد مادی دارند. جامعه‌ای که قرار است به‌سوی سعادت بروند قطعاً غیر از فرد، رهبری و سیاست‌ها در آن تأثیر دارد و اگر رهبری مسیر را مشخص نکند طبیعتاً جامعه هم نمی‌تواند به سمت درست برود.
 
سخنگوی سازمان انرژی اتمی در ادامه سخنانش خاطرنشان کرد: راه رسیدن به سعادت را بعد 38 سال می‌دانیم و آن را به جامعه بین‌المللی ارائه می‌دهیم و آن این است که "دیانت" و "سیاست" 2 روی یک سکه هستند و اگر این را جدا کنیم، دچار همان ضلالت و گمراهی می‌شویم که دنیا را فراگرفته است.
 
کمالوندی با بیان اینکه عدالت‌گستری ما ایجاب می‌کند جوامع بین‌المللی را بشناسیم و قدم‌های درست برداریم، گفت: رهبری مقام معظم رهبری نوعی حکومت جدید در جهان پایه گذاشت، از همین حیث همه فشارهایی که برما وارد می‌شود از همین جریان است و اگر کشوری لائیک بودیم، شاید با بسیاری از مشکلاتی که برای ما ایجاد کرده‌اند، روبه‌رو نبودیم.
 
وی با بیان اینکه استکبار‌ستیزی، نفی سلطه، حمایت از مظلومان و گسترش عدل و عدالت اصول انقلاب اسلامی ایران است، تاکید کرد: با توجه به مکنتی که خداوند متعال به انقلاب اسلامی داده است، مسئولیت گسترش عدالت و بیداری جهان را برعهده دارد بنابراین برای اینکه بگویند این حکومت، حکومتی نیست که مطلق خواست بشر باشد، تصویرسازی نادرستی از انقلاب اسلامی ارائه می‌دهند.
 
سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: می‌گویند ما تروریست هستیم درحالی‌که خود تروریست‌پروری می‌کنند، نقض حقوق بشر را به ما نسبت دادند و آخرین آن سلاح هسته‌ای است که هنوز هم می‌گویند ما به‌دنبال آن هستیم. می‌گویند ایران می‌خواهد قدرتمند باشد و به‌دنبال زور است پس به‌دنبال سلاح هسته‌ای است درحالی که ما فتوای مقام معظم رهبری را داریم، اما این را در رسانه‌ها و مجامع بین‌المللی مطرح کرده و علیه ما پرونده،‌ 6 قطعنامه و فشارهای تحریمی وارد می‌کنند.
 
وی خاطرنشان کرد: فشارهایی که بر جمهوری اسلامی وارد شده در توان هیچ ابرقدرتی نبود و برای نمونه در جنگ تحمیلی یک‌طرف جمهوری اسلامی ایران بود و طرف دیگر تمام دنیا قرار داشت.
 
کمالوندی با تأکید براینکه جمهوری اسلامی سیاست را نیز به‌خوبی می‌داند، گفت: چندی پیش به‌همراه رئیس سازمان انرژی اتمی برای رفع ابهام درباره برجام خدمت مراجع عظام تقلید رسیدیم و همه آقایان بشاش‌تر از قبل بوده و با روی باز ما را تحویل گرفتند و به رئیس‌جمهور و تیم هسته‌ای کشورمان سلام رساندند.
 
وی تاکید کرد:‌ مهم‌ترین موضوع مسئله غنی‌سازی است، حوزه غنی‌سازی حوزه ممنوعه از طرف کشورهای ابرقدرت بود؛ ابرقدرت‌ها غنی‌سازی صفر درصد را برای ما در نظر گرفته بودند در حالی‌که اکنون هزاران سانتریفیوژ دارد می‌چرخد.
 
سخنگوی سازمان انرژی اتمی تصریح کرد: نقشه راهی را با روس‌ها امضا کردیم برای اینکه نخستین مجتمع نیروگاه را بتوانیم ایجاد کنیم که اگر برجام نبود، مسیر میسر نمی‌شد و چنین همکاری با ما نداشتند. پس از برجام غنی‌سازی ما دارد مسیر درست خود را پیدا می‌کند و تخصص تولید سوخت را نیز داریم، می‌گیریم.  
 
وی در ادامه با تاکید براینکه راه برای توسعه صنعت هسته‌ای کشور باز است، افزود: 70 تن آب سنگین به پیشرفته‌ترین کشورها صادر کرده‌ایم، فرآورده‌ها را نیز قرار است تولید و صادر کنیم که ارزش افزوده بیشتری دارد، ضمن اینکه محصول هسته‌ای ما امروز بازار خود را پیدا کرده و اگر این بازار نداشت، سرمایه‌ای خوابیده بود.
 
سخنگوی سازمان انرژی اتمی ادامه داد: بنده پیش از این گفته بودم از زمان روی‌کار آمدن ترامپ تحلیل واقعی درباره برجام مطرح می‌شود و امروز ترامپ می‌گوید که برجام بدترین معامله تاریخ آمریکا است.
 
کمالوندی با بیان اینکه برجام توافقی با 6 کشور قدرتمند است، تصریح کرد: فقط نباید داده‌ها را دید بلکه گرفته‌ها را نیز ببینید. به‌نظر بنده برجام افتخاری برای کشور است. بنده عضو هیچکدام از این جناح‌ها نیستم و بر‌اساس مبانی استاندارد، نمی‌گویم برجام توافقی عالی بوده اما توافق خوبی است.


منبع: تسنیم

تراز شبکه اجتماعی اخبار اقتصادی تراز نیوز تلگرام بازار اقتصاد ایران


اخبار تراز خبرگزاری اقتصاد ایران بازارمالی fatf





زمانبندی انتشار: 26 بهمن 1395 - 15:34





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن