تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عريف بيش از استحقاق، چاپلوسى و كمتر از استحقاق، از ناتوانى در سخن و يا حسد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817326136




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده سابق مجلس: جبهه پایداری از نامزدی جلیلی استقبال نکرده/ کاظمی و بذرپاش گزینه های جبهه پایداری برای انتخابات 96 هستند


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: نماینده سابق مجلس: جبهه پایداری از نامزدی جلیلی استقبال نکرده/ کاظمی و بذرپاش گزینه های جبهه پایداری برای انتخابات 96 هستند


اصلاح طلبان و معتدلین تمام قد قصددفاع از روحانی را دارند. همچنین اصولگرايان معتدل و عاقل نیز به طرفداری از روحانی خواهند پرداخت.


کمال الدین پیرموذن، نماینده مجلس نهم در گفت و گو با نامه نيوز در در خصوص وضعیت انتخاباتی سال آینده و خصوصا گزینه های مطرح شده، گفت: در دوران درخشان ایران زمین که تمدن و مدنیت ایران از همه ملل جهان، درخشان تر است و همچنین وجود ملت رشید ایران و آرمان های امام و انقلاب اسلامی نیز ایجاب میکند که ایران رئیس جمهور مقتدر، شایسته و با کفایت و خوش فکری داشته باشد. مطرح شدن اسامی برخی از افراد به عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری مانند مهرداد بذرپاش، ناشی از شیوع و بروز یکسری بداخلاقی های سیاسی، پرداختن به مسائل باندی و جناحی و اقندار گرایی است .
 
وی ادامه داد: بذرپاش را نه تنها اصولگرایان بلکه تعدادی از یاران احمدی نژاد و برخی از پایداری ها مطرح کردند که علی رغم اینکه شان و تیپ شخصیتیش در حد ریاست جمهوری نیست اما میزان رایی که این جریان می توانند جمع کنند، بسیار کمتر از رای نمایندگان کلان شهرها خواهد بود.   


پیرموذن با اشاره به مطرح شدن محمدباقر قالیباف برای انتخابات، خاطر نشان کرد: آزموده را آزمودن خطاست! ایشان مورد اقبال و تایید عمومی واقع نشدند. قالیباف مدیر است و نه سیاستمدار که این موضوع را حتی در مناظره های انتخاباتی هم شاهد بودیم.  
 
این فعال سیاسی ادامه داد: جبهه تازه تشکیل شده مردمی انقلاب اسلامی در این مقطع از جناح اصولگرایی حرف اول را خواهد زد و به طور رسمی و غیر رسمی، اصولگرايان حامی این جبهه خواهند بود اما این جبهه نیز تاکنون کاندیدای مطرح و رای آور خود را انتخاب نکرده است. 
 
نماینده مردم اردبیل در مجلس نهم، با بیان اینکه برخلاف اصولگرايان تکلیف اصلاح طلبان مشخص است، تصریح کرد: اصلاح طلبان و معتدلین تمام قد قصد دفاع از روحانی را دارند؛ البته اصولگرايان معتدل و عاقل نیز به طرفداری از روحانی خواهند پرداخت. 
 
این کارشناس مسائل سیاسی، با بیان اینکه شنیده ها حاکی از آن است که بذرپاش و پرویز کاظمی کاندیدای پایداری ها هستند، ادامه داد : از سعید جلیلی در جبهه پایداری استقبالی نشده است و شان وی هم در ریاست جمهوری ایران نیست و مورد استقبال جامعه نیز قرار نگرفته و نخواهد گرفت. 
 
پیرموذن با اشاره به اطلاعیه اخیر احمدی نژاد مبنی بر اینکه از هیچ حزب و جریانی در انتخابات پیروی نخواهم کرد، خاطرنشان کرد : مطرح کردن افراد مختلف برای انتخابات که طبیعتا رای هم نمی آورند! این زمزمه را به وجود میاورد که به طور مثال احمدی نژاد پشت و حامی آنها خواهد بود. اما دوره و عمر سیاسی احمدی نژاد تمام شده است.


تاریخ انتشار: ۲۰:۱۱ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - 12 February 2017





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن