تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817400906




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دهنوی: از شکست ذوب‌آهن خوشحال نشدم :: ورزش سه


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: دهنوی: از شکست ذوب‌آهن خوشحال نشدم
هافبک تیم صبا در رابطه با پیروزی برابر تیم ذوب آهن می گوید ما مطمئن بودیم که از این بازی می توانیم امتیاز بگیریم اما با استفاده از موقعیت های مان هر سه امتیاز را به دست آوردیم. 

به گزارش "ورزش سه"، قاسم دهنوی که زمانی یکی از بازیکنان تیم ذوب‌آهن محسوب می شد درباره رویارویی با این تیم گفت: بازی کردن برابر تیم ذوب آهن برای من تجدید خاطره است، من برای این تیم و سعید آذری مدیریتش احترام خاصی قائل هستم و هیچ وقت روزهای خوب حضورم در اصفهان را فراموش نمی‌کنم.
او ادامه داد: توقع ما از تیم مان بالاست و به همین خاطر به دنبال این هستیم تا بتوانیم به موفقیت برسیم و تیم مان را در جایگاه اصلی اش قرار دهیم. ولی با این وجود نسبت به نیم فصل اول عملکردمان بهتر بوده، 4 بازی 2 برد و یک تساوی نتیجه خوبی است. 
او در ادامه در رابطه با حضور موثر صبایی ها در بازی های نیم فصل دوم گفت:کادرفنی در نیم فصل دوم بازیکنان خوبی را جذب کرد که تاثیر حضور آنها را در این 4 بازی مشاهده کردید. البته اینطور نیست که صبا در نیم فصل اول کمبود بازیکن داشت، نه، اما حضور بازیکنان تازه نفس و باتجربه همیشه روی روند تیم‌ها در نیم فصل دوم تاثیرگذار بوده است.
هافبک قمی ها در رابطه با پیروزی در برابر ذوب آهن گفت: ما فکر می‌کردیم حداقل‌ترین امتیازی که از ذوب‌آهن کسب خواهیم کرد یک امتیاز باشد که خوشبختانه در روز خوب ما و بد آنها، ما از موقعیت‌هایمان استفاده کردیم  و پیروز میدان شدیم. البته باید بگویم ما در این 3، 4 بازی اخیر خوب بازی کردیم حتی مقابل پرسپولیس هم بازی خوبمان را ارائه کردیم که نتوانستیم به نتیجه برسیم اما در 4 بازی اخیر 7 امتیاز کسب کردیم که نتایج خوبی است.
او درباره انگیزه خود از حضور در برابر تیم های سابقش گفت: در طی سال‌های گذشته تیم‌های زیادی عوض کردم اما ذوب‌آهن را خیلی دوست دارم چون زمانی که در آنجا بازی می‌کردم آرامش داشتم و خوب هم توانسته بودیم نتیجه بگیریم. درست است صبا در این بازی پیروز شد و نتیجه این بازی در روند تیمی ما تاثیرگذار شد  و از برد صبا خوشحال شدم اما در سوی دیگر از شکست ذوب‌آهن خوشحال نشدم، چرا که خاطرات خوبی با این تیم دارم. 
هافبک تیم صبا در این رابطه ادامه می دهد: در هر تیمی حضور داشته باشم اگر مقابل تیم سابقم قرار بگیرم چه گلزنی کنم چه تیمم گلزنی کند خوشحالی نخواهم کرد. معتقدم در هر تیمی حضور دارید نان و نمکش را می‌خورید و باید حرمت نگه دارید. 
دهنوی در رابطه با رویارویی با تیم سیاه جامگان گفت: من با همشهری‌های خودم بازی دارم که هیجان‌انگیز است. البته آقای عزیزی هدایت این تیم را برعهده دارند و تیم خوبی را جمع کرده‌اند طبیعی است که بازی سختی داشته باشیم اما از آنجا که شرایط روحی روانی‌مان با نتایجی که کسب کرده‌ایم بهتر شده است، بازی را در دست خواهیم گرفت و سعی می‌کنیم دست پر از زمین بیرون بیاییم.

11:56  1395/11/18





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن