تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 1 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همه خوبى‏ها با عقل شناخته مى‏شوند و كسى كه عقل ندارد، دين ندارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817628830




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امضای قرارداد 16 میلیون دلاری، بین دمشق و پکن


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: امضای قرارداد 16 میلیون دلاری، بین دمشق و پکن
چین با امضای دو توافقنامه همکاری با سوریه، کمک های مالی به ارزش 16 میلیون دلار در اختیار این کشور قرار می دهد.
آفتاب‌‌نیوز : امضای این توافقنامه که در چارچوب همکاری و کمک های بشردوستانه انجام شده، در دیدار «چی چیان‌ چین» سفیر چین در سوریه با «عماد صابونی» مدیر اداره برنامه‌ریزی و همکاری بین المللی سوریه در دمشق صورت گرفته است.


تارنمای چاینا ارگ روز دوشنبه با انتشار این خبر اعلام کرد که بر اساس این دو توافقنامه چین کمک های خود را که ارزش آن 16 میلیون دلار برآورد شده در قالب دو محموله کمک های بشردوستانه به سوریه ارسال خواهد کرد.
سفیر چین در پی امضای این توافقنامه اعلام کرد که بحران سوریه آسیب‌های فراوانی به مردم این کشور وارد کرده و دولت و ملت چین امیدوار است با این توافقنامه ها، مشکلات اقتصادی سوریه تا حدودی کاهش دهد.




«چی چیان‌ چین» در عین حال گفت که انجام این همکاری نشان دهنده عمیق بودن روابط میان دو کشور است و پکن تلاش دارد در همه بخش ها اعم از اجتماعی، اقتصادی و انسانی با سوریه همکاری خود را گسترش دهد.
وی در عین حال تصریح کرد که چین با توجه به آسیب های وارد شده به کشور سوریه خود را متعهد می داند به مردم جنگ زده سوریه کمک کند.
سفیر چین همچنین با اشاره به نشست آستانه و نتایج مثبت آن، ابراز امیدواری کرد که سال 2017 سال پایان بحران کشور سوریه و بازگشت صلح و آرامش به این کشور باشد.
مدیر اداره برنامه‌ریزی و همکاری بین المللی سوریه نیز در سخنانی از کمک دولت چین به مردم سوریه قدردانی کرد و گفت: اعطای این کمک ها نشان دهنده دوستی عمیق دو کشور است.
«عماد صابونی» در عین حال یادآور شد: چین در طول سال های گذشته در محافل بین المللی کمک های زیادی به سوریه کرده است تا بتواند وضعیت بحرانی را پشت سر بگذارد.




چین که علاقمند به حل بحران سوریه و خاورمیانه است، فعالیت های خود را برای تحقق این مهم طی دو سال اخیر به شکل قابل توجهی افزایش داده و علاقمندی خود را نیز به اشکال مختلف بروز داده است.
در همین رابطه «شی جین پینگ» رئیس جمهوری خلق چین که اواخر دی ماه سالجاری در اجلاس «داووس» در سوئیس شرکت کرده بود، از اعطای کمک هایی به ارزش 29 میلیون دلار به سوریه خبر داده بود.
وی گفته بود، این کمک های بشردوستانه به پناهجویان سوری و دیگر مردم این کشور اختصاص می یابد که در جریان جنگ داخلی دچار آسیب های جدی شده و خانه و کاشانه خود را از دست داده اند.
سوریه از سال 2011 صحنه جنگ داخلی بین نیروهای دولتی، معارضان ضد دولتی و تروریست ها از جمله گروه تروریستی و تکفیری داعش است.
ائتلاف غرب به سرکردگی آمریکا متشکل از 60 کشور از سال 2014 حملاتی را علیه تروریست های داعش انجام داده است که این حملات بدون مجوز قانونی از سوی دولت سوریه یا شورای امنیت سازمان ملل متحد صورت گرفته است.




۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن