تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):راست ترين سخن و رساترين پند و بهترين داستان، كتاب خداست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819055582




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ولایتی درباره توئیت های ترامپ: روی صحبت آدمی که بی‌حساب حرف می‌زند، حساب نمی‌کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: ولایتی درباره توئیت های ترامپ: روی صحبت آدمی که بی‌حساب حرف می‌زند، حساب نمی‌کنیم
آنها به دروغ می‌گفتند که هدفشان صدام حسین است و این در حالی است که صدام حسین را خودشان حمایت می‌کردند.


رییس مرکزتحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام، سیاست‌های دولت جدید آمریکا را ناپخته و خام توصیف کرد و گفت: ما از آمریکایی‌ها توقعی نداریم و امروز شاهد اعتراض‌ها به سیاست‌های ترامپ در داخل آمریکا و حتی اروپا هستیم.


به گزارش ایسنا، علی اکبر ولایتی و فرستاده ویژه سازمان ملل در امور عراق پس از ملاقات در جمع خبرنگاران حاضر و  در پاسخ به سئوال ایسنا در رابطه با تحریم‌های جدید اعمال شده از سوی آمریکا علیه ایران گفت: از ابتدای انقلاب تا امروز به دفعات شاهد چنین اقداماتی از سوی آنها بودیم و این اولین بار نیست.


وی ادامه داد: دولت جدید آمریکا با وجود مشکلاتی که در داخل این کشور وجود دارد هنوز نیامده هر روز از طریق رسانه‌ها می‌بینیم و می‌شنویم که تظاهرات علیه سیاست‌های ناپخته و ابتدایی حکومت جدید آمریکا نه تنها در داخل بلکه در اروپا هم برگزار می‌شود.


رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی گفت: تاکید مقام معظم رهبری هم به همین دلیل است که با هر تصمیم غیر انسانی که حکومتی در آن سر دنیا می‌گیرد  اقتصاد جمهوری اسلامی ایران دچار مشکل نشود. به هر حال به اطلاعات و شناخت ما از آمریکا چیزی اضافه نشده است و توقعی از آنها نداریم.


ولایتی در مورد توییت ترامپ مبنی براینکه مدعی شده است که آمریکا سه تریلیون دلار در عراق هزینه کرده است ولی ایران بهره‌برداری آن را می‌کند هم گفت: اگر آنها این میزان هزینه کردند در مقابل هزاران میلیون دلار به مردم عراق صدمه زدند و دو جنگ مخرب و خانمان برانداز را به مردم عراق تحمیل کردند.


وی ادامه داد: آنها به دروغ می‌گفتند که هدفشان صدام حسین است و این در حالی است که صدام حسین را خودشان حمایت می‌کردند و به صورت غیر ضروری تمام زیربناهای عراق از جمله پل‌ها و کارخانه‌ها را  که برای ساخت آنها صدها میلیارد دلار توسط مردم عراق هزینه شده بود را  در بمب باران‌های بی امان آمریکایی‌ها در دو مرحله از بین بردند.


 رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع خاطرنشان کرد: بسیاری از شهرهای عراق در ۲۴ ساعت تنها چند ساعت برق دارند در حالی که پیش از حملات آمریکا از نظر زیربنایی وضعیت مردم عراق به مراتب بهتر بود. آنها از مردم عراق تو دهنی خوردند و رفتند. در حقیقت بابت دخالت غیر قانونی خود هزینه کردند.مردم عراق باید از آمریکایی‌ها بابت خسارت‌هایی که با بمب باران زیر بناهایشان را تخریب و هزاران عراقی را به کشتن دادند مطالبه داشته باشند.


ولایتی در جواب اینکه توییت ترامپ در رابطه با عراق متوجه ایران بوده است گفت: ما خیلی روی صحبت‌های آدمی که حرف بی حساب می‌زند حساب نمی کنیم.


وی همچنین در مورد رای قوه قضاییه آمریکا مبنی برلغو ممنوعیت ورود اتباع ۷ کشور اسلامی به آمریکا هم تاکید کرد:  اگر قوه یا فرد هوشمندی در آمریکا هست و در منصب قضا نشسته و می بیند کار غیر معقول و غیر منطقی انجام شده است از استقلال خود در حوزه قضا استفاده کرده و کار غیر قانونی آقای رییس جمهور را ابطال کرده است و هر قاضی عاقل و باتجربه‌ای این کار را خواهد کرد.


تاریخ انتشار: ۲۰:۴۷ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - 05 February 2017





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن