تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا به چيزى با فضيلت تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاهتان نكنم؟ و آن اصلاح ميان م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817375078




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ترامپ به‌دنبال جنگ‌تجاری است/نباید کشور را وسط این نزاع قرار دهیم


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: ترامپ به‌دنبال جنگ‌تجاری است/نباید کشور را وسط این نزاع قرار دهیم
مشاور رییس جمهوری گفت: ترامپ می‌خواهد بازارهای آمریکا را به سایر کشورها ندهد و به جای آن صنعت و تولیدات ایالات متحده را جایگزین کند که این نشان می‌دهد، مواضع او آغاز یک جنگ تجاری است و ما(ایران) هیچ طرف این جنگ نیستیم؛ لذا دلیلی ندارد که خود را وسط این نزاع قرار دهیم.
آفتاب‌‌نیوز : اکبر ترکان با اشاره به اقدام اخیر دونالد ترامپ درباره ممنوعیت ورود اتباع برخی از کشورهای مسلمان به ایالات متحده امریکا گفت: در حال حاضر ما با شرایط جدید ایالات متحده مواجه هستیم. یک رئیس جمهور غیرقابل پیش‌بینی در کاخ سفید، قدرت را در دست دارد و علاوه بر روش‌های معمول دیپلماسی از فشارهای تجاری و فشارهای جناح‌های سرمایه‌داری هم استفاده می کند.


به گزارش آفتاب‌نیوز؛ وی ادامه داد: در حال حاضر رفتارهای ترامپ مخالفان خودش را در دنیا دارد؛ در این زمینه به نظر می رسد این رفتارها یک جنگ تجاری با کشورهایی است که در بازار آمریکا جنس می فروشند و رئیس جمهور جدید ایالات متحده کوشش اولش این است که این بازارها را به آسانی در اختیار آنها قرار ندهد و تولیدات و صنعت ایالات متحده را جایگزین کند.



ترامپ به‌دنبال جنگ‌تجاری است/نباید کشور را وسط این نزاع قرار دهیم



ترکان با بیان این نکته که رفتارهای تبعیض‌آمیز ترامپ نسبت به مسلمانان و یا هر گروه دیگری محکوم است، تصریح کرد: من فکر می‌کنم هیچ دلیلی ندارد در این ماجرای غیرقابل پیش‌بینی ما خودمان را سوژه اول کنیم. سیاستمداران ما در مقابل هیجانات رئیس‌جمهور تازه کار آمریکا هوشیاری نشان دهند نه اینکه بخواهند با واکنش‌های هیجانی پاسخ او را بدهند.


وی افزود: به نظر من، موضوع اول رویارویی آمریکا و شخص ترامپ در حال حاضر یک جنگ تجاری است که طرف او ما نیستیم. لذا هیچ دلیلی ندارد خودمان را جلو بیاندازیم؛ چرا که آنها موضوعات را طوری با مهارت منحرف می‌کنند که مسائل اصلی فراموش می‌شود؛ در این صورت یک مرتبه ما وسط میدان می‌مانیم. بنابراین، باید مراقب باشیم.


وی ادامه داد: رئیس‌جمهور آمریکا دو سیاست را تعقیب می کند. می خواهد بازارهای آمریکا را به آسانی در اختیار دیگران قرار ندهد. بازار کالای آمریکا را چین و بعضی کشورهای دیگر گرفته‌اند و او می خواهد این بازار را به آنها ندهد و از ظرفیت‌های این بازار برای تولیدات آمریکایی استفاده کند. موضوع دیگر این است که ترامپ بر این باور است که بازار کار آمریکا برای آمریکایی‌ها است؛ او نمی‌خواهد نیروهای کار از کشورهای دیگر از جمله مکزیک به آمریکا بیایند. بنابراین دعوای او در مورد بازار کار با کشور همسایه خود مکزیک و نیز با بازار چین است.


وزیر اسبق دفاع تاکید کرد: فعلا دعوای ترامپ با ما نیست، اما متاسفانه در این دعوا یک عده نانشان در این است که این موضوع را تبدیل به میدانی کنند که یک طرف آن ما قرار داریم و طرف دیگر ترامپ.


ترکان در پایان گفت: عده‌ای دنبال این هستند که ایران را مسأله اول رویارویی با ترامپ کنند، در حالی که اکنون تمام تمرکز ترامپ بر روی بازار کار چین و مکزیک است و ایران هیچ سوی این قضیه نیست. من به رسانه‌های ایرانی توصیه می‌کنم که جهت‌گیری هیجانات را به گونه‌ای هدایت نکنند که ما وسط میدان قرار گیریم.


منبع: جماران




۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن