تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):حيا از ايمان و ايمان در بهشت است و بدزبانى از بى مهرى و بدرفتارى است و بدرفتارى در جهن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817394917




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استراتژی جدید اصولگرایان برای انتخابات 96


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



استراتژی جدید اصولگرایان برای انتخابات 96
در مرحله فرآیند گرایی که یک مرحله گسترده و پیچیده ای است سعی داریم به تفاهم و تعامل برسیم. سلایق اصولگرایی متفاوت است و امیدواریم در نهایت بتوانیم به نوعی عمل کنیم که سایر سلایق از ان استقبال کنند.
روز نو :  
در مرحله فرآیند گرایی که یک مرحله گسترده و پیچیده ای است سعی داریم به تفاهم و تعامل برسیم. سلایق اصولگرایی متفاوت است و امیدواریم در نهایت بتوانیم به نوعی عمل کنیم که سایر سلایق از ان استقبال کنند.

به گزارش روز نو؛ محسن کوهکن، نماینده مجلس شورای اسلامی در خصوص وضعیت اصولگرایان در مدت زمان باقی مانده تا انتخابات ریاست جمهوری گفت: اصولگرایان سعی کردند برنامه ای را دنبال کنند و آن این بود که از همان ابتدا به دنبال تکثر نباشند. اتفاقات مختلفی که رخ داد باعث شد که ابن تجمیع در حد خودش رخ دهد. بر همین اساس افرادی که در گذشته وجود داشتند و اعلام آمادگی کرده بودند برخی از آن ها اکنون حضور ندارند.
 
وی ادامه داد : اصولگرایان به سمت فرآیند گرایی حرکت کردند، البته این فرآیند گرایی هم به معنای نبود مشکل و نقص نیست و در بحث انتخابات این موضوعات طبیعی است. اکنون ابن جریان در مرحله فرایند گرایی هستند، مرحله ای که خروجی آن رسیدن به یک یا حداکثر ۲ گزینه باشد.
 
کوهکن با بیان اینکه در مرحله فرآیند گرایی اصلا به سمت گزینه های مصداقی نمیرویم، خاطرنشان کرد :گزینه گرایی در مقابل فرآیند گرایی است. به طور مثال ما گزینه خودمان را انتخاب میکنیم و تبلیغات و مصاحبه و بحث های در مورد او یا علیه وی را مطرح میکنیم و رویش رای و مقبولیت را مورد بررسی قرار میدهیم. اما زمانی که در مرحله فرآیند گرایی هستیم به هیچ عنوان نمی توانیم در خصوص گزینه و افراد خاصی صحبت کنیم.
 
این فعال سیاسی با اشاره به برنامه وحدت اصولگرایان با سایر طیف های اصولگرای از جمله جبهه پایداری، تصریح کرد : در مرحله فرآیند گرایی که یک مرحله گسترده و پیچیده ای است سعی داریم به تفاهم و تعامل برسیم. سلایق اصولگرایی متفاوت است و امیدواریم در نهایت بتوانیم به نوعی عمل کنیم که سایر سلایق از ان استقبال کنند.
 
نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی در خصوص حضور مهندس باهنر در انتخابات که وی مدتی قبل اعلام کرده بود، خاطرنشان کرد : من آن زمان بر اساس نظر شخصی و شناختی که داشتم ایشان را مطرح و استدلالتی را هم عنوان کردم. ایشان اعلام کردند که هیچ قصد و برنامه ای ندارند و ما نیز برنامه های که برای مطرح کردن وی داشتیم متوقف کردیم.
 
وی ادامه داد : باهنر یک فرد تشکیلاتی است و درخواست داشتند که بحثی در مورد من نشود. بحث ایشان از یک جهت منطقی بود که اگر اکنون از  گزینه ها اسم برده شود نمیتوانیم دیگر روی بحث فرآیند گرایی تمرکز داشته باشیم. از جهت دیگر اما ذر این مرحله مجموعه اصولگرايي به هر گزینه ای که برسد ما باید زمینه های لازم را برای ورود وی آماده کنیم و وی هم نباید به نظر جمع بی تفاوت باشد.



تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن