تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821225485




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نامزد انتخابات ریاست جمهوری فرانسه: در برنامه من دیواری نخواهد بود


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



نامزد انتخابات ریاست جمهوری فرانسه: در برنامه من دیواری نخواهد بود
روز نو :  نامزد مستقل و میانه‌روی انتخابات ریاست‌جمهوری فرانسه با سخنرانی در جمع هوادارانش در شهر لیون کمپین انتخاباتی خود را آغاز کرد.
 
به گزارش  از شبکه خبری یورونیوز، آقای ماکرون ۳۹ ساله که در دولت سوسیالیست فرانسوا اولاند وزیر اقتصاد بود، از حامیان اتحادیه اروپا است. او حدود یکسال پیش جنبش "حرکت به جلو” را راه اندازی کرد. وی در زمان راه اندازی این جنبش گفته بود این جنبش نه طرفدار احزاب چپ و نه طرفدار احزاب راست در فرانسه است.
 
او در سخنان خود بر مخالفت با سیاستهای احزاب افراطی و پوپولیسم تاکید کرد و گفت: «به شما اطمینان می دهم که در برنامه من هیچ دیواری وجود ندارد. اما ما مرزهای اروپایی خود را خواهیم داشت. این امنیت واقعی ما است.»
 
مارین لوپن رقیب اصلی ماکرون
 
مارین لوپن، نامزد حزب راست افراطی "جبهه ملی” نیز برای آغاز کمپین انتخاباتی و شرکت در نشست دو روزه این حزب در شهر لیون به سر می برد. خانم لوپن قرار است روز یکشنبه در بین هوادارانش در این شهر سخنرانی کند.
 
بر اساس آخرین نظرسنجی ها رقابت اصلی انتخابات ریاست جمهوری امسال فرانسه میان مارین لوپن و امانوئل ماکرون خواهد بود.
 
نظرسنجی ها نشان می دهد که مارین لوپن در دور اول انتخابات ریاست جمهوری فرانسه بیش از ۲۵ درصد آرا را به خود اختصاص خواهد داد و به همین دلیل در جایگاه اول قرار دارد و آقای ماکرون در جایگاه دوم خواهد بود اما به اعتقاد تحلیلگران خانم لوپن در دور دوم انتخابات شکست خواهد خورد.
 
خانم لوپن اعلام کرده که در صورت پیروزی در انتخابات، در زمینه خروج فرانسه از اتحادیه اروپا رفراندومی برپا خواهد کرد. دور نخست انتخابات ریاست جمهوری فرانسه ۲۳ آوریل و دور دوم آن ۷ مه ۲۰۱۷ برگزار خواهد شد.
 
نامزدهای دیگر انتخابات فرانسه
 
در انتخابات ریاست جمهوری فرانسه، بنوآ آمون، نامزد حزب سوسیالیست و فرانسوا فیون، نامزد حزب راست میانه "جمهوریخواهان” نیز شرکت خواهند داشت. بنا به نظرسنجی ها شانس سوسیالیست ها در انتخاباتی آتی بسیار کم است.
 
فرانسوا فیون نیز در حال حاضر به دلیل پرونده "اشتغال دروغین” همسر و فرزندانش به شدت مورد انتقاد است. آقای فیون متهم است به واسطه اینکه همسرش مشاور پارلمانی او بوده مبالغ گزافی به او پرداخته است. به گفته مقامات قضایی او همچنین ٨٠ هزار دلاربه دو پسرش پرداخت کرده است.

منبع: خبرانلاین


تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن