تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 14 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب بهتر از روزه زبان است و روزه زبان بهتر از روزه شكم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814017837




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جشن طلوع فجر انقلاب اسلامی در اردبیل برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس نیوز:
جشن طلوع فجر انقلاب اسلامی در اردبیل برگزار می شود

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل گفت: جشن طلوع فجر انقلاب اسلامی با حضور اصحاب فرهنگ و هنر در اردبیل برگزار می شود.
عظیم دشتی صبح امروز در جلسه مشترک با مدیران انجمن های هنری و ادبی بسیج استان اردبیل گفت: بازگویی دستاوردهای انقلاب اسلامی یکی از ضروریات امروز جامعه ماست.
وی گفت: خدمات انقلاب اسلامی طی 38 سال سپری شده در طول تاریخ تمدن ایرانی بی نظیر است و قابل مقایسه با هیچ دوره ای از تاریخ گذشته ایران نیست.
رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان گفت: متأسفانه کمبودها و مشکلات موجود در جامعه ایرانی به مراتب بیشتر از دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی به زبان ها افتاده است و برای نشر این کمبودها از هر وسیله موجود استفاده می شود ولی برای تبیین و بازنشر خدمات انقلاب اسلامی به مردم، نامهربانی می شود و آنطوری که شایسته است کار نمی شود.
دشتی افزود: یکی از برکات بزرگ انقلاب اسلامی، عینیت یافتن ولایت فقیه است، اتفاقی که نه تنها در ایران بلکه در جهان اسلام بی نظیر است و سراغ آن را در تاریخ مشاهده نمی کنیم، لذا قدر دانستن آن از مصادیق بارز قدردانی از نعمات بزرگ الهی است.
وی تصریح کرد: دشمنی دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی نشان از عظمت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی است، استکبار جهانی هرگز با یک کشور ضعیف و کوچک دشمنی نمی کند،اینکه می بینیم نظام سلطه جهانی از هر ابزاری برای متوقف کردن موتور متحرکه استفاده می کند نشان از بزرگی ملت شریف ایران و رسیدن انقلاب به اهداف ترسیم شده خود است.
رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان در ادامه با تقدیر از حضور هنرمندان متعهد استان اردبیل در صحنه های مختلف دفاع از انقلاب اسلامی گفت: در گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد انقلاب اسلامی جشن بزرگ طلوع فجر انقلاب اسلامی با حضور اصحاب فرهنگ و هنر استان روز یکشنبه هفدهم بهمن ماه ساعت 3 عصر در ...
[ مشاهده متن کامل جشن طلوع فجر انقلاب اسلامی در اردبیل برگزار می شود در خبرگزاری فارس ]اخبار پیشنهادی:




جشن طلوع فجر انقلاب اسلامی در اردبیل برگزار می شود






پنجشنبه ، ۱۴بهمن۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس نیوز]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن