تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوانات...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799150031




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده آمریکا در سازمان ملل: علیه ایران وارد عمل خواهیم شد، خواهید دید


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: نماینده آمریکا در سازمان ملل: علیه ایران وارد عمل خواهیم شد، خواهید دید
جلسه دیشب شورای امنیت بدون اعلام نتیجه ای مشخص و تنها با خط و نشان های " نیکی هالی " در جمع خبرنگاران علیه ایران ، پایان یافت.
نماینده جدید آمریکا در سازمان ملل متحد دیشب پس از برگزاری جلسه اضطراری شورای امنیت درباره بررسی ادعای انجام آزمایش موشکی اخیر در ایران، در سخنانی تهدید آمیز با ادعای اینکه آزمایش موشکی اخیر ایران نقض قطعنامه 2231 شورای امنیت  و کاملا غیر قابل پذیرش است، گفت کشورش در این باره بی تفاوت نمانده و وارد عمل خواهد شد.

به گزارش عصر ایران به نقل از سی ان ان " نیکی هالی" سفیر جدید دولت دونالد ترامپ در سازمان ملل متحد دیشب پس از پایان جلسه پشت درهای بسته شورای امنیت درباره آزمایش موشکی ایران این سخنان را بیان کرده است.


نماینده آمریکا در سازمان ملل: علیه ایران وارد عمل خواهیم شد، خواهید دید



او گفت:" من به همه جهان می گویم که باید نگران این آزمایش باشند. ایالات متحده آمریکا ساده لوح نیست و ما بی تفاوت به تماشا نخواهیم ایستاد و خواهید دید که (علیه ایران) وارد عمل خواهیم شد." او گفت که انجام این آزمایش موشکی در ایران کاملا غیر قابل قبول است.
 به گفته نماینده آمریکا در سازمان ملل انجام این آزمایش ناموفق تخطی آشکار ایران از قطعنامه 2231 شورای امنیت است چون بنا به ادعای او این موشک بالستیک میانبرد بیش از 300 کیلومتر برد و دارای کلاهک انفجاری بیش از 50 کیلوگرم بوده است.

همچنین یک مقام نظامی آمریکا نیز به سی ان ان گفته است آزمایش موشکی روز یکشنبه ایران تهدیدی علیه منافع آمریکا و متحدانش در منطقه ایجاد نکرده است.

جمهوری اسلامی ایران به صورت رسی انجام آزمایش موشکی را تایید نکرده است. خبرگزاری رویترز 3 روز پیش با انتشار خبری از انجام آزمایش یک موشک میانبرد از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان سمنان خبر داده بود. بنا به این گزارش این موشک پس ازطی مسافتی حدود 630 کیلومتر در هوا منفجر شده و آزمایش ناموفق به پایان رسیده است.

گفتنی است علاوه بر آمریکا کشورهای فرانسه و بریتانیا نیز در موضع گیری های جداگانه ای انجام آزمایش موشکی یکشنبه گذشته در ایران را نقض قطعنامه 2231 شورای امنیت ملل متحد در ممنوعیت 8 ساله انجام موشک های بالستیک با قابلیت حمل کلاهک هسته ای می دانند، اما سرگئی ریابکوف معاون وزیر امور خارجه روسیه دیروز گفته است کشورش خبر انجام آزمایش موشکی از سوی ایران را تایید نمی کند ولی حتی در صورت انجام آزمایش موشکی ، این اقدام ایران ناقض قطعنامه شورای امنیت نخواهد بود.

محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران نیز دیروز در نشست خبری مشترک با همتای فرانسوی در تهران با رد ادعاهای آمریکا و متحدان اروپایی واشنگتن درباره نقض قطعنامه شورای امنیت گفته است هیچ یک از موشک های ایران به منظور حمل کلاهک هسته ای طراحی نشده اند و بر همین اساس مشمول ممنوعیت قطعنامه 2231 نمی شوند.

گفتنی است جمهوری اسلامی ایران و کشورهای غربی عضو گروه 1+5 از زمان انعقاد برجام ، تفسیرهای متفاوتی درباره قطعنامه 2231 شورای امنیت دارند و در حالی که کشورهای غربی عضو گروه 1+5 توسعه هر گونه موشک بالستیک میانبرد و دوربرد و انجام آزمایش های این موشک ها را ناقض ممنوعیت 8 ساله مصرح در قطعنامه می خوانند اما جمهوری اسلامی ایران با استناد به مفاد آن قطعنامه و تصریح آن به مجاز بودن توسعه موشک هایی که با هدف حمل کلاهک هسته ای طراحی نشده اند، معتقد است توسعه و آزمایش موشک های بالستیک ارتباطی به برجام نداشته و یک حق طبیعی در راستای توسعه توان و بازدارندگی نظامی کشور است.

جلسه دیشب شورای امنیت بدون اعلام نتیجه ای مشخص و تنها با خط و نشان های " نیکی هالی " در جمع خبرنگاران علیه ایران ، پایان یافته است. کشور سوئد ریاست دوره ای – ماهانه نشست شورای امنیت را بر عهده داشت.






تاریخ انتشار: ۱۰:۰۹ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - 01 February 2017





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن