تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آدمى با نيّت خوب و خوش اخلاقى به تمام آن چه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امنيت محي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817407817




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روحانی: از تعامل سازنده با جهان به نفع خود بهره می‌بریم


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: روحانی: از تعامل سازنده با جهان به نفع خود بهره می‌بریم
رئيس‌جمهور با بيان اينكه بيگانه‌پرست و تافته جدابافته نيستيم، تأكيدكرد: دولت يازدهم خود را وامدار امام‌خميني(ره) و متعهد به رهروي از راه و گفتمان ايشان با هدايت‌هاي رهبرانقلاب مي‌داند.


رئيس‌جمهور با بيان اينكه بيگانه‌پرست و تافته جدابافته نيستيم، تأكيدكرد: دولت يازدهم خود را وامدار امام‌خميني(ره) و متعهد به رهروي از راه و گفتمان ايشان با هدايت‌هاي رهبرانقلاب مي‌داند.
به گزارش فارس، حجت‌الاسلام حسن روحاني روز دوشنبه در حرم ملكوتي امام خميني(ره) و در جمع خبرنگاران با بيان اينكه گفتمان امام خميني(ره) اتصال انقلاب به نظام جمهوري اسلامي ايران است، افزود: اين گفتمان پيروي، پيگيري و پيشبرد آرمان‌هاي بزرگ انقلاب اسلامي همچون آزادي و استقلال در متن جمهوري اسلامي ايران است.
رئيس‌جمهور تصريح كرد: نبايد به گفتمان امام راحل به صورت گزينشي مراجعه كنيم بلكه همه كلام و راه ايشان هدايتگر ماست، اگر با صداقت و درستي به آن نگاه كنيم.
روحاني تأكيد كرد: گفتمان امام راحل را بايد به گونه‌اي تفسير كرد كه مايه استحكام بيشتر نظام اسلامي شود، به گونه‌اي ارائه كرد كه مايه كارآمدي بيشتر دولت جمهوري اسلامي ايران شود و به گونه‌اي تبيين كرد كه بتوانيم چتر انقلاب را بر سر همه معتقدان و علاقه‌مندان انقلاب اسلامي بگسترانيم و در نهايت عاشقان آزادي و استقلال جذب آن شوند.

   استقلال به معناي انزوا نيست
رئيس‌جمهور با تأكيد بر اينكه راه امام، آزادي و بهترين تجلي آن در ايام گوناگون انتخابات صورت مي‌گيرد، ادامه داد: مردم در پاي صندوق آرا با برگزيدن افراد مورد نظر از اين حق آزادي بهره مي‌برند.
روحاني گفت: در ماه‌هاي آينده و در پيشگاه تاريخ در آزمايشي بزرگ قرار داريم كه مردم عزيز ايران در ابتداي سال 96 و با حضور در پاي صندوق‌هاي انتخابات حماسه‌اي ديگر مي‌آفرينند.
رئيس‌جمهور با بيان اينكه راه امام(ره) استقلال است، ادامه داد: استقلال به معناي انزوا نبوده بلكه به معناي عدم‌استيلاي ديگران بر سرنوشت كشور است.
روحاني خاطر نشان كرد: ما بيگانه‌پرست و بيگانه‌هراس، تافته جدابافته و همچنين تار و پود گمشده در نقش جهان نيستيم بلكه ما مسلمان، انقلابي و ايراني با وجود همه شباهت‌ها و تفاوت‌ها با ديگر مردمان جهان هستيم و با رهنمودها و منويات مقام معظم رهبري از تعامل سازنده با جهان به نفع مردم و منافع ملي بهره مي‌بريم.
    با رهبري مقام معظم رهبري از مشكلات
به خوبي عبور خواهيم كرد
روحاني تصريح كرد: رهبر معظم انقلاب با حق‌الناس دانستن رأي مردم، باعث حماسه‌آفريني سال 92 شدند و همچنين با نرمش قهرمانانه راه را براي يك مذاكرات سرنوشت‌ساز آماده كردند و امروز همه نيك مي‌دانيم در پيچ و خم انقلاب و مسير نظام با رهبري مقام معظم رهبري كه پيرو و خلف صالح امام راحل هستند، از مشكلات به خوبي عبور خواهيم كرد.
رئيس‌جمهور با بيان اينكه آرمان، اصول و اهداف مهم است، ادامه داد: روش آن زمان مقدس است كه به ارزش‌هاي مقدس منتهي شود وگرنه روش‌ها قابل تغيير است.
روحاني با اشاره به ارتحال آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني گفت: امسال يكي از ياران نزديك امام خميني(ره) را از دست داديم و داغ او در دل انقلاب و مردم است و قلب ميليون‌ها انسان براي ايشان مي‌تپد.
رئيس‌جمهور با تأكيد بر اينكه بزرگمردي همچون امام شاگردان بزرگ، متعهد و انقلابي تربيت و تحويل جامعه داد، گفت: بسيار خوشحاليم كه مقام معظم رهبري از شاگردان ايشان پرچم انقلاب را بردوش دارد و با هدايت و منويات ايشان، مسير انقلاب اسلامي را تا پيروزي نهايي دنبال مي‌كنيم.
رئيس‌جمهور به تشييع پيكر پاك خدمتگزاران عزيز و آتش‌نشانان قهرمان بر دوش ملت اشاره و ضمن تسليت به خانواده اين شهيدان كه همه ملت در غم آنها سهيم هستند، گفت: آتش‌نشانان قهرمان نشان دادند كه در دل راه و مسير زندگي مردم اين سرزمين ايثار و فداكاري و جانبازي براي كشور، منافع ملي و مردم از بين نرفته و اين روحيه در دل جوانان زنده و جاودانه است.
روحاني با تبريك ايام‌الله دهه فجر به خانواده بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران كه سهم بزرگي در انقلاب اسلامي داشتند، گفت: چنين روزهايي روز امام، عزت و عزم ملي است كه ايشان مظهر عزت و عزم ملي همه ايرانيان است.

    انقلاب و امام متعلق به قشر خاصی نیست
رئيس‌جمهور تأكيد كرد: سرمايه انقلاب اسلامي و امام خميني(ره) متعلق به قشر خاصي نبوده بلكه از‌آن همه ايرانيان و مسلمانان جهان است.
روحاني همچنين تأكيد كرد: وجود يادگار عزيز امام، عالم فرهيخته و مدرس حوزه علميه، براي انقلاب و كشور بسيار مغتنم است.
رئيس‌جمهور در ابتداي سخنان خود گفت: در آستانه ايام‌الله دهه مبارك فجر انقلاب اسلامي، دولت يازدهم وظيفه خود دانست كه در كنار حرم و مزار شريف امام خميني(ره) بار ديگر با آرمان‌ها، راه و گفتمان ايشان بيعت كند.

   دوران پختگي نظام جمهوري اسلامي ايران آغاز شده است
روحاني با اشاره به اينكه به آستانه 40 سالگي پيروزي انقلاب اسلامي نزديك مي‌شويم و در 12 بهمن 38 سال قبل امام راحل با تصميمي شجاعانه از تبعيد به وطن آمد، گفت: بذر انقلاب اسلامي در خاك اين سرزمين به ثمر نشست و بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي معتقد به مبارزه و مسير مسلحانه نبود بلكه به مبارزه فرهنگي و مردمي و همچنين شيوه اعتدالي حركت انقلاب را در مسير پيروزي نهايي قرار داد.
رئيس‌جمهور با بيان اينكه معمولاً 40 سالگي به معناي بلوغ و پختگي يك فرد و نظام است، ادامه داد: پختگي به معناي گذار از دوران حركت‌هاي هيجاني به سمت عقل، تدبير و اعتدال است. روحاني ادامه داد: خوشحاليم كه نظام جمهوري اسلامي ايران و حكومت اسلامي در طول ساليان گذشته با مجاهدت‌هاي مردمي به اوج بلوغ و كارآمدي رسيده و در اين مسير در حال حركت است.
حجت‌الاسلام سيدحسن خميني يادگار امام نيز در اين مراسم با قدرداني از تلاش، زحمات طاقت‌فرسا و تدبير حكيمانه دولت يازدهم و رئيس‌جمهوري تأكيد كرد: صبر، عزم و تلاش دكتر روحاني قابل تقدير است.
وي با تأكيد بر اينكه امروز همه مسئولان و مؤمنان بيش از هر زمان ديگر موظف هستند كارآمدي دين را در جامعه تبيين كنند، گفت: رهبر معظم انقلاب با تأكيد بر ارزش‌هاي انقلاب و اشارات مستمر توانستند نهال برومند گفتمان انقلاب اسلامي و امام خميني(ره) را بيش از گذشته در جامعه بارور كنند.

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن