محبوبترینها
قیمت انواع دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران
نمایش جنگ دینامیت شو در تهران [از بیوگرافی میلاد صالح پور تا خرید بلیط]
9 روش جرم گیری ماشین لباسشویی سامسونگ برای از بین بردن بوی بد
ساندویچ پانل: بهترین گزینه برای ساخت و ساز سریع
خرید بیمه، استعلام و مقایسه انواع بیمه درمان ✅?
پروازهای مشهد به دبی چه زمانی ارزان میشوند؟
تجربه غذاهای فرانسوی در قلب پاریس بهترین رستورانها و کافهها
دلایل زنگ زدن فلزات و روش های جلوگیری از آن
خرید بلیط چارتر هواپیمایی ماهان _ ماهان گشت
سیگنال در ترید چیست؟ بررسی انواع سیگنال در ترید
بهترین هدیه تولد برای متولدین زمستان: هدیههای کاربردی برای روزهای سرد
صفحه اول
آرشیو مطالب
ورود/عضویت
هواشناسی
قیمت طلا سکه و ارز
قیمت خودرو
مطالب در سایت شما
تبادل لینک
ارتباط با ما
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
آمار وبسایت
تعداد کل بازدیدها :
1832245599
پیش نمایشی بر Mass Effect: Andromeda
واضح آرشیو وب فارسی:پردیس گیم:
پیش نمایشی بر Mass Effect: Andromeda "به قلم محسن واعظی" در سال 2185 زمانی که فرمانده شپرد درگیر کالکترها بود و عاجزانه تلاش می کرد کهکشان را از حملهی "ریپرها" آگاه کند، پروژهی "پیشقدمان اندرومدا" (Andromeda initiative) که از 9 سال پیش کلید خورده بود، فاز اصلیاش را آغاز کرد و اعضای آن کهکشان راه شیری را به امید کشف خانه ای جدید به مقصد کهکشان اندرومدا ترک گفتند. سفری یک طرفه به فاصله ی 2.5 میلیون سال نوری که به کمک سیستم راهبری ODSY امکان پذیر شد و شش قرن طول خواهد کشید. پس از طی این مسیر ، پیشقدمان در حومهی اندرومدا از خواب طولانی خود بیدار خواهند شد و این نقطهی آغازین برای ماجرای دوقلوهای "رایدر" (Ryder) میباشد. اندرومدا نامی است که احساسات ضد و نقیضی به طرفداران پروپاقرص "مس افکت" القا میکند. خرسندی از باب وصال و نگرانی شاید بابت غربتی که در جهانی نو به انتظار آنها نشسته، چرا که خبری از چهرههای آشنای قدیمی نخواهد بود و طرفداران نمیدانند آیا هیچ وقت میتوانند با روحهای جدید به همان گونهای ارتباط برقرار کنند که در سهگانهی اصلی با یاران دلچسب قدیمی برقرار کردهاند، به هر حال در وهلهی اول این همان چیزی بود که مس افکت را در جایگاهی قرار داد که امروز یکی از مورد انتظار ترین بازیهای سال باشد!
از نظر فنی هرآنچه که تاکنون به نمایش درآمده دلگرم کننده بوده است. از موارد جالب توجه نمایش اندرومدا در VGA این بود که به هیچوجه در آن غلو بصری نشد و کلاً نمایش بر پایهی به رخ کشیدن گیم پلی غنی استوار بود و حالا هم که مدتی از آخرین تریلر منتشر شده در CES می گذرد می توان گفت که گرافیک آخرین چیزیست که بخواهد مسئلهای ایجاد کند . هر چند که سهگانهی مس افکت شاهکاری بیهمتا بود اما شاید نتوان از آن به عنوان یک نقشآفرینی اصیل با عناصر ژانری غنی یاد کرد مخصوصاً نسخه ی دوم که موفق ترین بازی از این فرنچایز میباشد. حالا بر اساس آن چه که تاکنون مشاهده کردهایم، بی شک بزرگترین تحول اندرومدا تبدیل این بازی اکشن نقشآفرینی و نسبتاً خطی به عنوانی جهانباز و غنی از عناصر نقشآفرینیست که حال بهمانند "درَگن ایج: اینکوزیشن" بر پایهی عناصر اکتشاف و ماجراجویی بنا شده است. تشابه نسبی سازوکار اندرومدا با عنوان قبلی Bioware انکار ناپذیر است و به ارث بردن این مکانیزم از "دراگنایج" که بهترین بازی سال 2014 بود به منزلهی بدی تلقی نمیشود، اما مسئله اینجاست که از زمان اینکوزیشن تا به حال اتفاقی افتاد که وسعت و عمق پردازش به مراحل فرعی را به سطح دیگری رساند و نام آن اتفاق The Witcher 3: Wild Hunt است. پس دیگر نمیتوان با یک خروار ماموریت جانبی بیسناریو که بر پایهی جمعآوری اشیاء بنا شده به جایگاه قبلی دست یافت و بعید است که اعضای بایوویر این حقیقت را کتمان کنند، بنابراین آنچه که از بازی انتظار میرود این است که بالا بردن حجم گیمپلی به قیمت پایین آمدن کیفیت تمام نشود، مراحل فرعی شامل گفتگوهای ثابت و بیتحرک نباشد و با هدفمند جلوه کردن آنها بتوان پس از ساعتها انگیزهی مخاطب را برای وقت گذراندن را بالا نگه داشت.
نمایش پخش شده در VGA وعدهی نبردهای چالش برانگیزی میداد. به طور کلی مبارزات به نظر پرجنب و جوش تر میآیند و الزام به کارگیری استراتژی در درجات سختی بالا مشهود است. بر خلاف گذشته قدرت کاراکتر اصلی حالا دیگر به یک کلاس محدود نخواهد بود و بازیکن اجازه دارد تواناییهای خود را در کلاس های مختلف بالا ببرد. با توجه به بازگشت کاوشگر زمینی که اکنون با نام نومد "Nomad" شناخته می شود ، گمان می رود که گاهی با مناطق بسیار وسیع و البته تهی از هرگونه اثر حیات طرف شویم. آن حس ماجراجویی در سیارهای مخوف و رازآلود که در "مس افکت 1" به شکل محدودی تجربه کردهایم حالا به لطف قدرت نسل هشتم در قالبی بزرگتر عایدمان خواهد شد. بسیاری از محدودیتهایی که در زمان اولین مس افکت اجازه تنوع در سیارات قابل کاوش را نمیداد، رفع شده و جستجو در کرات که معمولاً به پیدا کردن پایگاهی تکراری ختم میشد حال نوید تجربیات متنوعی را میدهد، کشف رازهای نهان یک سیاره، مواجه شدن با شرایط زیست محیطی خطرناک، جمعآوری گیاهان و ... از جمله موارد تایید شده برای "اندرومدا" است. با کنار گذاشتن تعریف و تمجیدها که از شوق دیدن ذرهای از مس افکت بعدی حاصل شده، وقت آن میرسد که به فیل درون اتاق اشاره کنیم. شاید بحثبرانگیزترین موضوع اندرومدا، مسئلهی نویسندگی آن باشد و صادقانه باید گفت که بایوویر کمکی برای رفع این نگرانی ها نکرده. غیاب "درو کارپیشین" (Drew Karpyshyn) نویسندهی ارشد نسخههای اول و دوم تصویر دلگرم کنندهای ایجاد نمیکند. نویسندهی ارشد این نسخه "کریس شلرف" (Chris Schlerf ) کسی که از دنیای Halo به اندرومدا آمده تا قبل از این روی مس افکت کار نکرده و نمیتوان او را قضاوت کرد. بعید است طرفداری پیدا شود که اهمیت روایت داستان و شخصیت پردازی این عنوان را در اولویت قرار ندهد، بنابراین نگرانی از این تغییرات را صرفاً نمیتوان وسواس بیش از حد به حساب آورد.
در اندرومدا بازیکن در نقش یکی از دوقلوهای "رایدر" قرار می گیرد و صرف نظر از این که کدام جنسیت انتخاب میشود، هر دوی آنها به همراه پدر در داستان نقش ایفا میکنند. برخلاف شپرد که از همان اول به عنوان فرماندهای با تجربه وارد داستان شد، دوقلوهای رایدر تا به حال در نبرد واقعی محک نخوردهاند، بنابراین این بار به جای داستانی که تبدیل شدن یک فرمانده به افسانه را روایت میکرد، با ماجرایی روبهرو هستیم که پتانسیل همزادپنداری بالاتری با نقش اصلی دارد. مس افکت همواره عنوانی بر پایه ی منطق و توجیح علمی بوده. مثلاً دلیل این که شما میتوانستید با سایر بیگانهها به زبان مشترک صحبت کنید یا این که قطب عظیمی مانند "سیتیدل" (Citadel) چگونه کار میکند از قبل توضیح داده شده و این همان توجیحات علمی و مجموعهی قوانین است که آن را بر پایه منطق جهان اثر باورپذیر می کند. وقتی صحبت از منطق می شود گرچه میدانیم که پروژهی "پیشقدم اندرومدا" مجموعهای مستقل و جدا از متحدین بوده، اما همچنان باور آن تنها از روی ساده لوحی امکان پذیر است که ما چگونه در طی سگانه هیچ نامی از آن نشنیدهایم زیرا صحبت از مجموعهایست که شامل "نکسوس" و 4 ناو فضایی غول پیکر می شود! شاید سختگیرانه به نظر بیاید اما هیچ توضیح قانع کنندهای برای این ناآگاهی وجود ندارد جز این که "پیشقدمان اندرومدا" تا قبل از پایان سهگانه هرگز وجود نداشتهاند و این به باورپذیری دنیای جدید کمی لطمه می زند. با توجه به ورود به کهکشانی بیگانه، احتمالاً چگونگی ارتباط برقرار کردن با بومی های اندرومدا و ترجمه ی زبان آن ها توضیح داده خواهد شد. اگر شروع بازی از درون ناو "هایپریون" (یکی از 4 کشتی ماموریت پیشقدمان اندرومدا که متعلق به کلنی از انسانها است) باشد، مسلماً حالوهوای مراحل اولیه، بیشتر رنگ و بوی انسانها را به خود میگیرد و بر خلاف شروع سهگانه که مخاطب را از همان ابتدا در دل نژادهای بیگانه رها کرد، این بار بازیکن به آرامی با نژادهای مختلف روبه روخواهد شد. منطق حکم می کند که ایفای نقش به عنوان بیگانگان در کهکشانی جدید باعث به وجود آمدن انبوهی از مسائل و دیالوگها با محوریت نژادی شود. از نگاه شخصی این مسئله بسیار بدوی به نظر میرسد و مس افکت را از "جنگ ستارگان" به "آلیس در سرزمین عجایب" تبدیل می کند.
با نگاهی به کارنامه ی سگانهی اصلی، بارز است که شخصیت پردازی و بازتاب انتخاب همان چیزی است که بیش از هر مورد دیگری این مجموعه را قابل ستایش می کند. فقط کافی است برای مدتی در بحر پردازش شخصیت "سامارا" یا "ایلوسیو من" فرو رفت تا حساب کار به دست آید و "اثر جرمی" را یک سر و گردن بالاتر از سایر ساینس فیکشنهای دیگر قرار داد. در حال حاضر، صحبت از شخصیتپردازی اندرومدا و بالاخص یاران رایدر، تنها متکی به چند ثانیه نمایش کوتاه از آنها است. با توجه به ظواهر می توان گفت اعضای گروه از ترکیب جالبی تشکیل شده. اگر کسی از این که تاکنون هیچ "تورین" مونثی ندیده شاکی باشد چند ماه دیگر موقعیت خوبی است برای این که یکی از آنها را به خوبی بشناسد. یکی از دلایلی که "مس افکت 2" را در زمره برترین و مهمترین آثار تاریخ دنیای بازی قرار میدهد، بازتاب و ثمره انتخابهای ما در بازی است، این بدین معنی است که بازتاب و نتایج کنشهای ما در بازی بیش از ابعاد ظاهری نظیر تعداد گزینهها برای انتخاب اهمیت دارد. در این زمینه به راستی سوای از عناوین درام تعاملی کدام مجموعهی دیگر در انعکاس انتخابها تا این حد موفق بوده ؟ برای مثال اگر با این که مس افکت 2 و 3 را بازی کردهاید کاراکتر مهمی به نام "رکس" (Urdnot Wrex) که رهبری کروگانها را به عهده دارد نمیشناسید، او برای شما مرده است! احتمالاً به این خاطر که نسخهی 1 را بازی نکردهاید و سیوهای خود را برای شمارههای بعد نگه نداشتید و حالا باید با برادر کله شقتر از خودش معامله کنید! بنابراین در مس افکت 2 و 3 ، "رکس" تماماً بازتابی خواهد بود از آن چه که شما در نسخهی 1 انجام دادهاید و این از جمله مواردی است که بحث انتخاب را گرانبها میسازد. فراوانی انتخاب زمانی ارزش پیدا میکند که پیامد آن به همان میزان متفاوت باشد، لذا اگر اندرومدا از لحاظ کاشت و برداشت، فرمول مس افکت 1 و 2 را به مقیاس افزایش حجم گیمپلی رعایت کند بیشک میتواند همان جایگاه قبلی را حفظ نماید.
با کارنامهی درخشان "بایوویر"، توقعات از اندرومدا سقفی ندارد. پشت سر گذاشتن شپرد و اعضای "نورمندی" از سوی تیم سازنده انتخابیست عاقلانهای که نشاندهنده احترام و درک درست سازندگان از منطق دنیای بازی است. کسب موفقیت در دنیای عناوین AAA هر سال معیار بالاتری پیدا میکند و حالا که "بایوویر" پختهتر از همیشه به نظر میرسد، امید به آن است که "اندرومدا" بار دیگر این معیار را تغییر دهد. پس از پایان سهگانه شاید طرفداران هرگز روزی را تصور نمیکردند که دوباره مانند بچهای کوچک چشم انتظار مس افکت بعدی باشند اما اکنون باری دیگر یک نسخه از مسافکت موردانتظارترین بازی سال برای آنهاست. Mass Effect: Andromeda از تاریخ 21 مارچ 2017 ( 1 فروردین 96 ) بر روی PC، PlayStation 4 و Xbox One منتشر خواهد شد.
12 بهمن 1395
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: پردیس گیم]
[مشاهده در: www.pardisgame.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 139]
صفحات پیشنهادی
ویدئوی جدید Mass Effect: Andromeda صداپیشگان بازی را معرفی میکند
به گزارش پردیسگیم و به نقل از Gamespot بایوور تریلری جدید از Mass Effect Andromeda منتشر نموده که در آن صداپیشگان بازی را معرفی میکند فرایدا وولف در نقش سارا رایدر و تام تایلرسون در نقش اسکات رایدر به صداپیشگی پرداختهاند عنوان Mass Effect Andromedaتاریخ عرضه نسخه آزمایشی بازی Mass Effect: Andromeda مشخص شد
به گزارش پردیسگیم و به نقل از dualshockers کمپانی الکنرونیک آرتز ناشر بازی Mass Effect Andromeda امروز اعلام کرد که نسخه آزمایشی 10 ساعته عنوان مذکور در تاریخ 16 مارس مصادف با 26 اسفند یک هفته زودتر از تاریخ انتشار نسخه کامل آن برای کابران سرویس&nbsMass Effect: Andromeda با رزولوشن 1800P بر روی PS4 Pro اجرا میشود
آقای فلین Aaryn Flynn از استودیو Bioware بتازگی توضیحات بیشتری را در رابطه با رزولوشن اجرایی بازی Mass Effect Andromeda بر روی کنسولها داده است به گزارش پردیسگیم و به نقل از GameTransfers این بازی به مانند دیگر عناوین اخیر شرکت EA بوسیله موتورگرافیکی Frپیش نمایشی بر NioH
پیشنمایشی بر Nioh به قلم علیرضا رمضانی مقدم و سینا ربیعی نیو را میتوان یکی از موردانتظارترین بازیهای سولزمانند دانست عنوانی که دشواری تکنیکی مبارزات سری سولز را با اتمسفر سامورایی مختص بازیهای ژاپنی درآمیخته است تا روحی زندهتر را در کالبدیرویترز: مردم ایران در نمایشی از وحدت با رئیس جمهوری پیشین وداع کردند
وداع با یار دیرین امام و رهبری رویترز مردم ایران در نمایشی از وحدت با رئیس جمهوری پیشین وداع کردند تهران- ایرنا- خبرگزاری رویترز با درج خبر مراسم تشییع پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی در صدر اخبار خود نوشت امروز ده ها هزار ایرانی در تهران در نمایشی از وحدت به رئیس جمهوری عملگراپیش نمایشی از بازی های امروز لیگ برتر
دانلود لینک را کپی کنید دوشنبه 4 بهمن 1395 ساعت 14 17پخش تولیدات اداره کل هنرهای نمایشی رادیو در هفته پیش رو
پخش تولیدات اداره کل هنرهای نمایشی رادیو در هفته پیش رو شناسهٔ خبر 3874464 - پنجشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۰۸ ۵۲ هنر > رادیو و تلویزیون jwplayer display inline-block; تولیدات اداره کل هنرهای نمایشی رادیو در هفته پیش رو از شبکه های رادیویی پخش می شود به گزارش خبرگزاری مهر شبکه رپیشنمایشی بر Horizon: Zero Down
پیش نمایشی بر Horizon Zero Down به قلم علیرضا رمضانی مقدم و سینا ربیعی من نمیدانم جنگ جهانی سوم چگونه به وقوع خواهد پیوست اما میدانم که مردم در جنگ جهانی چهارم با چوب و سنگ به جنگ هم میروند - انیشتین ویترین بازیهای معرفی شده در نماپیش نمایشی بر TEKKEN 7
پیش نمایشی بر TEKKEN 7 به قلم پرهام آقاخانی اگر من کشته شدم اگر نتوانستم هیهاچی را متوقف کنم آن وقت تو باید این کار را برایم انجام دهی شاید باورتان نشود ولی در حال حاضر حدود 4 سال از زمان انتشار آخرین نسخه کنسولی از سری بازی تکن میگذرد خوشبختانه انتظبدبینی مرگبار پسر عاشق پیشه
بدبینی مرگبار پسر عاشق پیشه پسر عاشق پیشه که تصور میکرد دوستش به دوست دختر او چشم دارد دست به قتل زد به گزارش ایلنا به نقل از رسانهها غروب روز دوم دی ماه امسال پنج جوان در یکی از روستاهای شهرستان نیشابوربا استفاده ازپنجه بوکس زنجیر و چاقو با هم دست به یقه شدند در این در-
علم و فناوری
پربازدیدترینها