تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسيار عزيزى كه، نادانى اش او را خوار ساخت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798676895




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کشف ۱۰۰ میلیونی کالای قاچاق در شهرستان ماهنشان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: فرمانده انتظامی شهرستان ماهنشان اعلام کرد:
کشف ۱۰۰ میلیونی کالای قاچاق در شهرستان ماهنشان

کالای قاچاق


شناسهٔ خبر: 3891522 - دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸
استانها > زنجان

.jwplayer{ display: inline-block; } زنجان- فرمانده انتظامی شهرستان ماهنشان گفت: ماموران مبارزه با قاچاق کالای در شهرستان ماهنشان از یک دستگاه خودرو سمند کالاهای قاچاق به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال کشف کردند. به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از نیروی انتظامی استان زنجان، سرگرد هادی نوروزی افزود: در پی کسب اخبار و اطلاعاتی مبنی بر تردد  یک  دستگاه خودرو سمند حامل  کالای قاچاق در محور   دندی - تکاب بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا قرار گرفت.
 
فرمانده انتظامی شهرستان ماهنشان افزود:  ماموران مبارزه با قاچاق کالا در این شهرستان ، پس از مدتی گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری ، یک دستگاه خودرو  سمند حامل محموله های قاچاق را  شناسایی و متوقف کردند .
 
وی خاطر نشان کرد : در بازرسی های بعمل آمده از  این خودرو ها  ۲۵۶  لوازم آرایشی بهداشتی و دو هزارو ۴۰۰  ثوب البسه قاچاق به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال  کشف کردند. نوروزی با اعلام اینکه در مجموع کالاهای کشف به ارزش بیش  از ۱۰۰میلیون ریال بوده است گفت :  در این ارتباط یک متهم دستگیر که اقدامات قانونی صورت گرفته است. دست رد پلیس به رشوه ۱۰ میلیونی قاچاقچی مواد مخدر در ایجرود فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود، گفت: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان به رشوه ۱۰ میلیون ریالی یک قاچاقچی مواد مخدر دست رد زده و او را به دست قانون سپردند. سرهنگ آرش خلخالی  گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ایجرود از فعالیت  یک قاچاقچی مواد مخدر در شهر زرین آباد مطلع و با کار اطلاعاتی این متهم را دستگیر کردند. خلخالی با بیان اینکه  متهم در زمینه قاچاق موادمخدر سنتی فعالیت داشته، بیان داشت: پس از بازرسی منزل متهم و کشف مواد مخدر متهم  جهت چشم پوشی و فرار از چنگال قانون مبلغ ۱۰ میلیون ریال چک پول به عنوان رشوه به مأموران پیشنهاد کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود خاطر نشان کرد : این پیشنهاد با عزت نفس و صحت عمل ماموران رد و مبلغ رشوه ضمیمه پرونده شده است. پاسخگویی به مشکلات مردم از اولویت های کاری پلیس است فرمانده انتظامی استان زنجان  مشارکت مردم در امنیت عمومی را بسیار مهم و اثر بخش دانست و گفت : رسیدگی و پاسخگویی به مشکلات و درخواست های مردم از اولویت های کاری پلیس است. سرهنگ علی آزادی تصریح کرد : منویات مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) باید به صورت ویژه در دستور کارکنان به ویژه کلانتری ها و پاسگاه ها قرار گیرد. وی با اشاره به اینکه دفتر نظارت همگانی ۱۹۷ پل ارتباطی مردم با مسئولان در مجموعه فرماندهی انتظامی استان می باشد بیان داشت : نظارت مردم بر عملکرد پلیس لازمه تحقق امنیت پایدار است . فرمانده انتظامی استان زنجان تاکید کرد : کارکنان و مسئولان باید در مجموعه انتظامی استان همواره پاسخگوی مردم بوده و به مشکلات و مسائل آن ها رسیدگی کند. آزادی مشارکت مردم در امنیت عمومی را بسیار مهم و اثر بخش دانست و تصریح کرد: گسترش و تقویت تعاملات و ارتباطات پلیس و نهادهای متولی نظم و امنیت و استفاده از ظرفیت های مردمی علاوه بر اثراتی که در حفظ آرامش و رفاه اجتماعی دارد بر استحکام ارکان نظام و ارتقاء رضایت عمومی اثر گذار خواهد بود. آزادی اظهار داشت : طی بررسی مقایسه ای صورت گرفته از تماس مردمی با سامانه ۱۹۷ در ۱۰ ماهه اول سال ۹۵ در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ، رشد ۴۰ درصدی تماس با این سامانه حاصل شده که نشان از افزایش اعتماد مردمی به عملکرد پلیس است.
وی گفت: مدیران و مسئولان نباید در رسیدگی به مشکلات مردم کوتاهی داشته باشند و پیگیری درخواست های مردمی باید بطور مرتب تدام یابد. فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه پاسخگویی به مطالبات مردم ، ارتقاء سرمایه اجتماعی پلییس را به همراه دارد افزود : فرماندهی انتظامی استان زنجان هر دو هفته یکبار در راستای ارتباط با مردم با برگزاری جلسات و ملاقات های حضوری و رسیدگی به مشکلات شهروندان در سامانه ۱۹۷ ، در صدد کسب رضایت مردم و ارتقاء سرمایه اجتماعی پلیس است.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن