تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسیارند دانشمندانی که جهلشان آنها را کشته در حالی که علمشان با آنهاست، اما به حالش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817471602




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اردوی خارجی با هیچ چیز قابل قیاس نیست :: ورزش سه


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: اردوی خارجی با هیچ چیز قابل قیاس نیست
ایرج اقلیمی با ابراز رضایت از وضعیت ملی‌پوشان قایقرانی در اردوی قشم گفت: اردوی خوبی در این جزیره داریم اما برگزاری اردوی خارجی برای پیشرفت ضروری است.

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی تیم ملی قایقرانی (کایاک) ایران در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت اردوی تیم ملی در جزیره قشم اظهار کرد: محل تمرین خوبی در این جزیره داریم. از دریا کاملا جداست و مسافتی مناسب دارد که باعث می‌شود ملی‌پوشان به خوبی پارو بزنند. مسیر طولانی تقریبا تا 9 کیلومتر است که باعث می‌شود تمرین‌های پارویی‌مان به خوبی برگزار شود. به نظرم بعد از تمرین‌های بدنسازی که داشتیم این اردو برای تیم خیلی خوب بود.   اقلیمی در پاسخ به این سوال که آیا این کمپ از هر نظر برای تیم ملی مناسب است؟ بیان کرد: محل تمرین خوبی است اما خب امکاناتی در حد تیم ملی می‌خواهد اما در مجموع مناسب است. از طرف دیگر با این نکته توجه کرد که اردوی قشم هم از نظر روانی و هم از نظر فنی برای ما در این بازه زمانی مناسب بود. تنوعی شد تا ملی‌پوشان از تهران و دریاچه آزادی خارج شوند و در فضایی بهتر تمرین کنند. آب و هوا هم مناسب است. خیلی گرم نیست و پاروزنان راحت هستند.
او افزود: در این اردو می‌توانیم به خواسته‌های‌مان برای تمرین‌های استقامتی برسیم. مسافت خوبی در اختیار ملی‌پوشان است. تنها نکته این است که فاصله اسکان تا محل اردو زیاد است که به همین دلیل ملی‌پوشان بعد از تمرین صبح دیگر به محل اسکان‌شان نمی‌روند و در همین‌جا استراحت می‌کنند و دوباره عصر به تمرین‌های‌شان ادامه می‌دهند. 
سرمربی تیم ملی قایقرانی در پاسخ به این سوال که آیا از شرایط ملی‌پوشان راضی است؟ بیان کرد: با توجه به جزر و مد و بالا و پایین رفتن آب نمی‌توانیم به طور دقیق از ملی‌پوشان تستی بگیریم و نظر بدهیم اما در مجموع تمرین‌های خوبی داریم و همان زمان‌هایی که از ملی‌پوشان می‌گیریم نشان می‌دهد که رشد خوبی کرده‌اند. واقعا نسبت به سال گذشته رشد خوبی داشته‌اند و من از آن‌ها راضی‌ام. واقعا منطقه آزاد قشم نیز از تیم حمایت می‌کند. پیشرفت ملی‌پوشان از هر نظر مشهود است.
او در پاسخ به این سوال که آیا این اردو جایگزین خوبی برای اردوی خارجی هست یا نه؟ بیان کرد: این محل جای خوبی است که ملی‌پوشان آذر و دی‌ماه در آن تمرین کنند و بعد به یک اردوی خارجی بروند. اردوی خارجی خیلی مهم است و هیچ چیز نمی‌تواند جای آن را بگیرد. در اردوی خارجی فاکتور حریف تمرینی قوی اهمیت بسیار زیادی دارد. زمانی که تیم در خارج از ایران تمرین می‌کند ملی‌پوشان از حریفان خارجی خود یاد می‌گیرند.
اقلیمی ادامه داد: مساله آموزش مطرح می‌شود. در این اردوهای مشترک همه از هم یاد می‌گیرند. هم آن‌ها از ما و هم ما از آن‌ها چیزهای زیادی یاد می‌گیریم. حتی ما مربیان هم چیزهای زیادی یاد می‌گیریم که باعث پیشرفت‌مان می‌شود. همین حرکت و سفر به کشورهای دیگر برای تمرین خیلی برای قایقرانی مناسب است. به همین دلیل نباید اردوهای خارجی لغو شود چرا که اصلا با اردوی داخلی قابل مقایسه نیست. 
او در پاسخ به این سوال که آیا برنامه‌ای برای اردوی خارجی دارد؟ تصریح کرد: امسال که نه اما در نظر داریم برای سال آینده اردوی خارجی داشته باشیم و برنامه‌اش را نیز به فدراسیون داده‌ام. اردوی اروپایی و آسیایی پیش‌بینی کرده‌ام که باید ببینیم فدراسیون چه تصمیمی می‌گیرد. سال آینده کاپ‌های جهانی داریم که در نظر دارم اردو قبل یا بین یا بعد از آن‌ها داشته باشیم. مثلا اردوی مجارستان در نظر گرفته‌ایم که باید فدراسیون تایید کند. حتی اردوی آسیایی هم پیشنهاد داده‌ام.
اقلیمی با بیان این مطلب که شلوغی دریاچه آزادی باعث می‌شود ملی‌پوشان به اهداف‌شان نرسند گفت: دریاچه آزادی چون میزبان تعداد زیادی از ملی‌پوشان در رده‌های مختلف است باعث می‌شود که تیم ملی بزرگسالان به اهدافش نرسد. از طرف دیگر ملی‌پوشان به تنوع مکان تمرینی هم نیاز دارند و نباید یک جای خاص باشند. شلوغی دریاچه آزادی اگر به آلودگی هوا هم اضافه شود واقعا کار را سخت می‌کند. 
او در پاسخ به این سوال که تا چه زمانی در اردوی قشم خواهند بود؟ تصریح کرد: برنامه داریم تا بیست و یکم در قشم بمانیم و سپس باید برای ارنج قایق‌های تیمی و تمرین در آن‌ها به تهران بازگردیم. ما تنها قایق‌های یک نفره را به قشم آورده‌ایم و اگر قایق‌های تیمی هم داشتیم بیشتر در قشم می‌ماندیم اما برای ارنج باید به تهران بازگردیم. 
سرمربی تیم ملی قایقرانی در پایان گفت: سال آینده برای این رشته بسیار مهم است. رقابت‌های مهمی پیش‌رو داریم و باید در قهرمانی آسیا شرکت کنیم. قایقرانی به عنوان یک رشته پرمدال نیاز به حمایت و توجه دارد تا بتواند در سال آینده موفق شود و سپس گام بزرگی در مسیر بازی‌های آسیایی جاکارتا و المپیک توکیو بر دارد.   

08:32  1395/11/11





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن