تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 1 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس امر به معروف كند به مؤمن نيرو مى بخشد و هر كس نهى از منكر نمايد بينى منافق را ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817491126




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عباسیان: پنالتی سایپا یک درصد هم پنالتی نبود :: ورزش سه


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: عباسیان: پنالتی سایپا یک درصد هم پنالتی نبود
معین عباسیان وینگر تیم پدیده معتقد است که به هیچ وجه استحقاق این تیم باخت نبوده  و می توانستند با قضاوت بهتر داور حداقل یک امتیاز را کسب کنند.

هافبک تیم پدیده در مورد دیدار روز گذشته برابر سایپا که با پنالتی پربحث دقایق پایانی به سود نارنجی پوشان خاتمه یافت و اتفاقات پیرامونی با "ورزش سه" گفتگو کرده است.  
اصلا پنالتی اتفاق نیفتاد
به نظرم آن صحنه به هیچ عنوان خطا نبود حتی خطای بیرون محوطه جریمه هم درست نبود، اما حالا اگر یک درصد هم خطا بود پنالتی نبود و باید بیرون از محوطه گرفته می‌شد. جالب اینجاست که کارشناسان داوری هم گفتند که آن ضربه خطا نبوده.   
مصاحبه می کنیم محروممان می کنند
در دیدارهایی مثل این که 6 امتیازی‌اند باید داور بهتری انتخاب شود. تمام دیدارهای تیم‌های انتهایی جدول حساسیت  زیادی دارد و باید بهترین قضاوت شود جالب است وقتی هم اعتراض می‌کنیم یا مصاحبه در نهایت ما را محروم می‌کنند.    
اتفاقات بازی سیاه جامگان شدنی نیست
در دیدار فولاد ـ سیاه‌جامگان هم اتفاقی که شاید در فوتبال نادر باشد رخ داد، ساسان انصاری پشت توپ برای ارسال پنالتی ایستاده بود اما با خروج بازیکنان سیاه‌جامگان از زمین توسط آقای عزیزی ورق برگشت و رای داور تغییر کرد. واقعا چنین چیزی شدنی است.   
داور با قضاوت بد حداقل امتیاز را گرفت
زمانی که یک تیم شرایط بدی دارد اما تمام تلاشش را می‌کند تا نتیجه بگیرد و بدشانس است این قضاوت‌ها روی از دست رفتن امتیازات تاثیر می‌گذارد. دقیقا مثل شرایطی که پدیده با آن روبه‌رو است. ما هفته‌ ها است نتیجه‌ای جز مساوی کسب کرده‌‌ایم؛ این بازی را به قصد پیروزی به میدان رفته بودیم که متاسفانه روز خوبمان نبود و در نهایت داور هم با قضاوتش حداقل‌ترین امتیاز را از کف ما گرفت. در شهر خودمان اگر 50/50 هم خطاها را بگیرند راضی می شویم.  
امیدوارم این روزها زود تمام شود
تیم‌ها در نیم فصل دوم به زور امتیاز می‌گیرند و این اتفاقات خیلی تاثیرگذار است. امیدوارم دیگر چنین اتفاقاتی برای ما رخ ندهد،  این روزها زودتر تمام شود، تیم به شرایط خوبش بازگردد و بچه ها به خودشان بیایند تا در ادامه راه به مشکل نخوریم.   
داورها باید با دقت بیشتری انتخاب شوند
تیم‌هایی که پایین جدول هستند بازی‌هایشان خیلی مهم است، یک امتیاز هم برایشان یک امتیاز است باید داوران قوی‌تری برای قضاوت چنین بازی‌هایی انتخاب شود و داور الکی پنالتی نگیرد. می‌گویم 3 امتیاز هم نه حداقل یک امتیاز در مقابل سایپا حق ما بود. اگر امتیاز این بازی بین ما تقسیم می‌شد الان ما پایین‌تر از آنها نبودیم. تیم هایی که در پشت سر هم قرار دارند و نتایج آنها را دستخوش تغییر می کند، باید با دقت بیشتری قضاوت شود.   
برای سه امتیاز به اهواز می رویم
بازی سختی مقابل استقلال خوزستان داریم، آنها در دیدار برابر نفت تهران در دقیقه پایانی گل زدند. استقلال خوزستان هم می جنگند که خودشان را ثابت کنند، چون سال گذشته قهرمان لیگ بودند. بازی راحتی نداریم و واقعا برای سه امتیاز مقابل آنها حاضر شویم.  
روی ضربات آخر باید تمرکز کنیم
ما خوب فوتبال بازی می کنیم جدا از بازی دیروز که فکر می کنم خوب نبودیم، بیرون و داخل خانه ندارد روی ضربه آخر باید تمرکز لازم را داشته باشیم و این تلاش بچه ها را به ثمر برسانیم. امیدوارم شرایط تیمی مان روز به روز بهتر شود و به شرایط آرمانی مان باز گردیم.

18:03  1395/11/10





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن