تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 1 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):از شوخی (بی مورد) بپرهیز، زیرا که شوخی نور ایمان تو را می برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817556711




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارسال فایل بدون اتصال به اینترنت از طریق بروز رسانی جدید واتس اپ


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: واتس اپ به عنوان یکی از پر طرفدارترین اپلیکیشن های پیام رسان شناخته شده است، که تا امروز تغییرات و بروزرسانی های بسیاری برای جذب کاربر بیشتر داشته است. این اپلیکیشن در بروزرسانی اخیر خود، محدودیت ارسال فایل های چند رسانه ای را لغو کرده است.



به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از کلیک، واتس اپ یکی از اپلیکیشن های محبوب در میان کاربران فضای مجازی ست که با ماهانه یک میلیارد کاربر فعال به عنوان کاراترین اپلیکشن نیز شناخته شده است. طراحان این اپلیکیشن محبوب به منظور گسترش دامنه کاربران، هر از چند گاه بروزرسانی های کاربردی را ارائه می دهد. از امکان تماس صوتی و تصویری گرفته تا امکان ارسال تصاویر متحرک (GIF).
با افزایش اپلیکیشن های پیام رسان، رقابت در میان شرکت های طراح نیز افزایش یافته است. تمامی این اپلیکیشن ها در تلاشند تا با ارائه خدمات و کاربردی تازه، در میدان جذب کاربر و مخاطب پیشتاز باشند. در همین میان شرکت واتس اپ با ارائه بروزرسانی نسخه ۲٫۱۷٫۱٫ در سیستم عامل ios تحولی در ارائه خدمات این اپلیکیشن ایجاد کرده است.
ارسال بیش از ۱۰ فایل چند رسانه ای در واتس اپ
اگر شما هم از طرفداران و یا کاربران اپلیکیشن واتس اپ باشید، به طور حتم این نکته که تنها مجاز به ارسال فایل ها در تعداد محدود هستید شما را آزارده کرده است. در برخی موارد شما مایل به ارسال تصاویر، فایل های صوتی و یا فایل های ویدیویی به دوستان و اعضای خانواده در تعداد بسیار هستید و این محدودیت باعث شده است که اپلیکیشن دیگری را به منظور انتقال فایل ها انتخاب کنید.
محدودیت ارسال فایل در این اپلیکیشن جز نقص های عنوان شده از سوی کاربران بوده است که در بروزرسانی نسخه ۲٫۱۷٫۱٫ در سیستم عامل ios، این مشکل به طور کامل رفع شده است. در بروزرسانی تازه شما می توانید فایل های بیشتری تا سقف ۳۰ فایل را در اپلیکیشن واتس اپ به راحتی جابه جا کنید.
از دیگر امکانات اضافه شده به اپلیکیشن پیام رسان واتس اپ، امکان ارسال پیام و حتی فایل های چند منظوره در حالت offline است. پیش از این برای ارسال یک فایل و یا یک متن نیاز به اتصال همزمان به اینترنت داشته اید و این درحالیست که اپلیکیشن واتس اپ در حالت offline نیز امکان ارسال را برای شما فراهم کرده است. در این حالت دیگر نیاز به انتظار برای اتصال به اینترنت گوشی و یا سیستم وای فای محل کار و یا خانه نخواهید بود با ارسال در حالت offline نیز میتوانید متن و یا فایل مورد نظر را ارسال کنید.
همچنین در بروز رسانی اخیر واتس اپ شما به راحتی می توانید با انتخاب نوع پیام دریافتی اقدام به حذف اتومات آن کنید. با این روش حجم بسیاری در گوشی شما آزاد می شود و نیاز به حذف موردی پیام ها نخواهید داشت.
کافیست در سیستم IOS به این قسمت سری بزنید و گزینه Clear Chat را در حالت فعال قرار دهید.
Settings > Data and Storage Usage > Storage Usage




یکشنبه 10 بهمن 1395 ساعت 09:09





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن