تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ واعـظـى مـؤثرتر از نصيحت نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816914993




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۳ پروژه ورزشی همزمان با دهه فجر در همدان افتتاح خواهد شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: مدیرکل ورزش و جوانان استان‌همدان:
۳ پروژه ورزشی همزمان با دهه فجر در همدان افتتاح خواهد شد

ورزش استان همدان


شناسهٔ خبر: 3889528 - شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰
استانها > همدان

.jwplayer{ display: inline-block; } همدان-مدیرکل ورزش و جوانان استان‌همدان گفت: سالن سرپوشیده کوی محمدیه همدان، سالن سرپوشیده«پرلوک»و سالن سرپوشیده«اصله» ۳ پروژه ورزشی در استان همدان است که در دهه فجر به بهره‌برداری می رسد. رسول منعم در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اقدامات اداره کل ورزش و جوانان در راستای تحقق شعار سال جاری مبنی بر اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل اظهار داشت: در راستای اجرای ماده ۸۸ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت در سال جاری و تأمین بخش‌هایی از هزینه‌های حفظ و نگهداری اماکن ورزش و هزینه‌های مرتبط هیئت‌های ورزشی از طریق واگذاری یک‌ساله اماکن ورزشی، ۱۱۰ مکان ورزشی به بخش خصوصی واگذار شد. مدیرکل ورزش و جوانان استان‌همدان با اشاره به اینکه اجرایی شدن این مصوبه گام مهم دیگری در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی است، گفت: سال گذشته نیز ۷۳ فضای ورزشی در استان‌همدان به بخش خصوصی واگذار شد. وی با اشاره به اجرای ماده ۱۰ قانون الحاق ۲ واگذاری پروژه‌های نیمه‌تمام به خیرین گفت: پروژه سالن ورزشی روستای «پرلوک» از طریق مشارکت خیرین به مبلغ ۱۸۰۰ میلیون ریال در حال تکمیل است. منعم در ادامه  با اشاره به اجرای ماده ۵۳ قانون الحاق ۲ موضوع اختصاص یک درصد از اعتبارات دستگاه‌های اجرایی به امر ورزش بیان کرد: در همین راستا مبلغ ۲۹۰۰ میلیون ریال سهم ۳۰ درصد اداره کل ورزش و جوانان استان‌همدان شد که بابت تکمیل ۴ پروژه شهری و روستایی هزینه گردید. وی گفت: خوشبختانه اداره کل ورزش و جوانان استان‌همدان در بین استان‌های کشور رتبه سوم را در اجرای این ماده‌قانونی احراز کرده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان‌همدان در ادامه به واگذاری طرح‌های تملک دارایی سرمایه‌ای به بخش خصوصی اشاره کرد و افزود: به استناد تبصره ۶ ذیل ماده ۲ دستورالعمل ماده ۲۷، تعداد ۹ پروژه ورزشی این اداره کل که توجیه فنی و اقتصادی دارند در لیست واگذاری قرار گرفتند. ۴۵۰ هیئت ورزشی در مرکز استان و شهرستان‌ها فعالیت می‌کنند منعم با اشاره به کسب عنوان برتر ۷ هیئت ورزشی استان در بین هیئت‌های ورزشی کشور گفت: بیش از ۴۵۰ هیئت ورزشی در مرکز استان و شهرستان‌ها فعالیت می‌کنند. وی بابیان اینکه ۱۷ مجمع انتخاباتی و سالیانه از ابتدای سال تاکنون در استان همدان برگزارشده است، گفت: ۵ مجمع انتخاباتی نیز تا پایان امسال برگزار می‌شود. منعم در ادامه با اشاره به برگزاری مجامع سالیانه هیئت‌های ورزشی نیز گفت: توجه ویژه‌ای به برگزاری مجامع سالیانه هیئت‌های ورزشی داریم و از هیئت‌ها خواسته‌ایم نسبت به برگزاری این مجامع اهتمام جدی داشته باشند. مدیرکل ورزش و جوانان استان‌همدان گفت: برگزاری مجمع از مفاد اساسنامه هیئت‌های ورزشی است و هرسال حداقل یک‌بار باید برگزار شود که درگذشته شاهد کوتاهی برخی رشته‌ها در برگزاری آن بودیم اما خوشبختانه امسال ۷ هیئت ورزشی نسبت به برگزاری مجامع سالیانه خود اقدام کرده اند. وی یادآور شد: حضور ۱۹ رئیس فدراسیون‌های ورزشی کشور به‌منظور شرکت در نشست‌های مجامع  انتخاباتی، سالیانه و سرکشی از هیئت‌های ورزشی و پیگیری امور مربوطه به رشته‌های تحت پوشش استان برای ورزش استان مفید و اثرگذار خواهد بود. افزایش ۱۲ درصدی آمار بیمه ورزشی در ۹ ماهه سال جاری منعم از افزایش ۱۲ درصد آمار بیمه ورزشی در ۹ ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و افزود: هدف توسعه ورزش همگانی در بین آحاد مردم است و در حال حاضر ۲۳ درصد جمعیت استان در فعالیت‌های ورزش همگانی فعالیت می‌کنند که نسبت به آمار کشوری وضعیت مطلوب‌تری را استان‌همدان شاهد هستیم. منعم افزایش مشارکت بخش خصوصی و خیران در توسعه فضاهای آموزشی٬ افزایش اعزام ورزشکاران همدانی به مسابقات بین‌المللی و افزایش دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی برای مدیران و ورزشکاران را از دیگر اقدامات انجام‌شده این اداره کل طی سه سال گذشته در استان عنوان کرد.

وی عنوان کرد: توجه به شناسایی استعدادها و توانمندی‌های استان، سازمان‌دهی هیئت‌های ورزشی، اولویت‌بندی هیئت‌ها، توجه به نخبه‌های ورزشی به‌منظور کسب موفقیت‌های بیشتر ورزشی، برگزاری برنامه‌های فراملی و ملی و توجه به حضور قهرمانان در المپیک آینده‌ برزیل از دیگر اولویت‌های این اداره است. برگزاری جشنواره همگانی استعدادیابی ورزشی در استان‌همدان مدیرکل ورزش و جوانان استان‌همدان با اشاره به برگزاری جشنواره استعدادیابی همگانی در همدان گفت: جشنواره همگانی استعدادیابی ورزشی ۱۸ تا ۲۰ اسفندماه به میزبانی استان‌همدان برگزار می‌شود. وی بیان کرد: بدون تردید اجرای چنین رویدادی با توجه به کشف استعدادها موجب گسترش روزافزون فرهنگ همگانی شدن ورزش در کشور و کسب افتخار و ارتقا غرور ملی از طریق شناسایی استعدادها شده و افتخاران را در آینده و در میادین بین‌المللی المپیک، جهانی و آسیایی فراهم می آورد. منعم افزود: استان‌همدان در ۶ رشته ورزشی کشتی، پینگ‌پنگ، اسکیت، جودو، کبدی و دوومیدانی میزبان جشنواره همگانی استعدادیابی ورزشی است. حمایت از مجامع و تشکل‌های ورزشی همدان وی حمایت از تشکیل انجمن پیشکسوتان استان را مهم ارزیابی کرد و افزود: در همین راستا یک مکان مناسب در مجموعه ورزشی شهید شمسی‌پور به‌عنوان دفتر به این انجمن واگذار شد و کانون بازنشستگان اداره کل نیز تأسیس و مکانی نیز برای اجرای امور بازنشستگان  به این کانون اختصاص یافت. مدیرکل ورزش و جوانان استان‌همدان حمایت از برنامه‌های مجمع خیرین ورزشی یار استان را گامی مؤثر در پیشرفت ورزش دانست و اظهار داشت: برای بهبود فضای کاری این مجمع یک دفتر کار به این مجمع اختصاص دادیم چرا که باید بخش خیرین را فعال و توجه آنان را به حمایت از ورزش چه در سطح زیرساخت‌ها و چه در بخش حمایت از تیم‌های ورزشی نهادینه کنیم. منعم از اختصاص یک سمن سرا به جوانان در دو شهر همدان و ملایر خبر داد و افزود: به‌زودی یک مکان در مجموعه ورزشی شهدای قدس همدان به سمن سرای جوانان همدان تبدیل می شود. افتتاح ۱۱ پروژه ورزشی طی دو سال اخیر وی از افتتاح ۱۱ پروژه ورزشی در طی سال‌های دو سال اخیر خبر داد و افزود: طی دو سال اخیر ۲۲ هزار و ۶۶۷  مترمربع به فضاهای ورزشی استان همدان اضافه‌شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان‌همدان از افتتاح سه پروژه در دهه فجر خبر داد و گفت: سالن سرپوشیده کوی محمدیه همدان، سالن سرپوشیده پرلوک و سالن سرپوشیده اصله سه پروژه ورزشی استان است که در ایام دهه فجر افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید. منعم با اشاره به اینکه در استان همدان ۷۲ پروژه نیمه‌تمام داریم، بیان کرد: قسمتی از این طرح‌ها را برای تکمیل به بخش خصوصی می کنیم و بخش دیگر را نیز با توجه به بودجه دولتی اختصاص داده شده تکمیل می‌نماییم. کسب رتبه سوم کشوری در ارزیابی وزارت ورزش و جوانان در حوزه سمن‌ها مدیرکل ورزش و جوانان همدان همچنین با اشاره به کسب رتبه سوم کشوری در ارزیابی وزارت ورزش و جوانان در حوزه سمن‌ها گفت: همدان در این حوزه با همکاری سازمان‌های مردم‌نهاد از رتبه ۲۱ به رتبه سوم کشوری صعود کرد. منعم افزایش تعداد سمن‌های کشور در حوزه جوانان یکی از برنامه‌های مهم دولت تدبیر و امید دانست و افزود: طی دو سال اخیر ۴۰ سازمان مردم‌نهاد در استان همدان مجوز گرفته و فعالیت خود را آغاز کرده‌اند. وی از برگزاری ۳۰ جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان به ریاست استاندار و در شهرستان‌ها به ریاست فرمانداران با مصوبات قابل‌توجه ازجمله تخصیص یک میلیارد ریال اعتبار به حوزه جوانان خبر داد و با اشاره به تقدیر استاندار از ۷ نفر از شورای مرکزی سمن‌های جوانان در ستاد ساماندهی امور جوانان استان‌همدان گفت: تشکیل منظم جلسات ستاد به ریاست استاندار و فرمانداران، دعوت از معاونین و مدیران ستادی وزارت برای حضور در ستاد، ارزیابی عملکرد دستگاه‌های عضو ستاد در حوزه‌های مختلف و تقدیر از دستگاه‌های فعال و دعوت از جوانان نخبه و دبیران سمن‌ها و در ستاد ساماندهی استان جهت حضور در ستاد از دیگر برنامه‌های اداره کل در برپایی ستاد ساماندهی امور جوانان بوده است.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن