تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 1 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى خواهد دعايش مستجاب و اندوهش برطرف شود، به تنگدست مهلت دهد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817549698




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لغو برجام اشتباه بسیار بزرگی است


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:


هشدار مقامات ارشد اروپایی به رئیس‌جمهور آمریکا:
لغو برجام اشتباه بسیار بزرگی است
در حالی که رئیس جمهور جدید آمریکا در تازه‌ترین اظهار نظر خود توافق هسته‌ای ایران را بدترین توافقی که آمریکا به دست آورد نامید.مقامات کشورهای اروپایی ضمن دفاع از برجام به ایالت متحده آمریکا هشدار دادند که لغو برجام اشتباه بزرگی است.
روز نو : در حالی که رئیس جمهور جدید آمریکا در تازه‌ترین اظهار نظر خود توافق هسته‌ای ایران را بدترین توافقی که آمریکا به دست آورد نامید.مقامات کشورهای اروپایی ضمن دفاع از برجام به ایالت متحده آمریکا هشدار دادند که لغو برجام اشتباه بزرگی است.
 
به گزارش روز نو؛ در همین راستا مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با تأکید بر اینکه پایبندی همه طرف‌ها به برجام ضروری است گفت که آژانس به استفاده از متخصصان راستی آزمایی خود برای ادامه ثبات برجام ادامه خواهد داد.
 
"رومان نادال" سخنگوی وزارت امور خارجه فرانسه هم تاکید کرد کشورش به توافق هسته‌ای با ایران پایبند است
 
به گزارش ایرنا به نقل از رویترز، نادال با اشاره به سفر "ژان مارک ارو" وزیر خارجه فرانسه در روز دوشنبه ( 11 بهمن ماه) به ایران، تاکید کرد: این سفر بیانگر تاکید مجدد بر پایبندی اروپا به توافق هسته‌ای با ایران است.  
 
وی در ادامه یادآورشد: وزیر خارجه فرانسه بر این نکته مهم تاکید می‌کند که همه طرف‌های مذاکره که از توافق هسته‌ای حمایت کردند، اکنون بر این توافق به طور جدی پایبند هستند .
 
حمایت کشورهای اروپایی از توافق هسته‌ای با ایران در حالی است که مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی اواخر دی ماه سال جاری با صدور بیانیه‌ای اعلام کرده بود که ایران به تمام تعهدات خود در برجام پایبند بوده است.  
 
 
در حالی که دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا طی اظهاراتی علیه برجام بیان کرده است، مقام‌های اروپایی نیز نسبت به این اظهارات واکنشی از سر مخالفت نشان دادند و با گفتن "نه" بزرگ به ترامپ، حمایت خود را از توافق هسته‌ای با ایران (برجام) مورد تاکید قرار دادند.  
 
فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا تاکید کرد که توافق هسته‌ای با ایران، توافق بسیار مهمی بخصوص برای امنیت اروپا است و اتحادیه اروپا بر اجرای آن ادامه خواهد داد.  
 
وی خاطرنشان کرد: اکنون شاهد افزایش تبادلات اقتصادی و تجاری در روابط ایران و اتحادیه اروپا بوده‌ایم که بسیار مهم و قابل توجه است.
 
وزیر امور خارجه آلمان هم ضمن هشدار به آمریکا در مورد لغو برجام، گفت: لغو توافق هسته‌ای ایران اشتباه بسیار بزرگی خواهد بود.به گزارش ایسنا به نقل از رویترز، فرانک والتر اشتاین مایر، وزیر امور خارجه آلمان، گفت: آلمان اختلاف‌های اساسی با دونالد ترامپ در موضوعات متفاوتی مثل لغو توافق هسته‌ای برجام دارد.
 
وی با تأکید بر اینکه لغو توافق برجام اشتباه بسیار بزرگی خواهد بود،‌ گفت: این اقدام باعث آغاز جنگ در خاور میانه می‌شود که در راستای منافع آمریکا و اسرائیل نیز نیست.
 
او مدعی شد: اگر بار دیگر ایران برنامه هسته‌ای خود را از سر بگیرد و باعث افزایش نگرانی‌ها خواهد بود.
 
از سوی دیگر نخست‌وزیر انگلیس در دیدار با جمعی از جمهوری‌خواهان ضمن تأکید بر لزوم ادامه برجام در اظهاراتی دوپهلو گفت که اگرچه این توافق بحث‌برانگیز بوده اما باعث خنثی شدن احتمال دستیابی ایران به تسلیحات هسته‌ای شده است.
 
به گزارش ایسنا، به نقل از ایندیپندنت، ترزا می نخست وزیر انگلیس، در سفر خود به آمریکا که قرار است با دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا دیدار کند در مراسم شام سالانه جمهوری‌خواهان در فیلادلفیا حضور یافت.
 
او در بخشی از سخنان خود در مورد برجام، گفت: با افزایش نفوذ بر ایران و رفتارهای خصمانه این کشور که خواستار دستیابی به یک کمربند نفوذی از تهران تا مدیترانه است،‌ در منطقه مقابله خواهیم کرد.
 
او در ادامه و ضمن دفاع از برجام، افزود: اگرچه توافق هسته‌ای با ایران بحث برانگیز بوده است اما توانسته احتمال دستیابی ایران به تسلیحات هسته‌ای را برای بیش از یک دهه خنثی کند.
 
او افزود: پس از این توافق ایران ۱۳ هزار سانتریفیوژ را همراه با تأسیسات مربوطه برچید و نیز ذخایر اورانیوم با غنای ۲۰ درصد را از خاک خود خارج کرد.
 
او افزود: این توافق برای امنیت منطقه بسیار مهم و اساسی بود اما این توافق اکنون باید بسیار سرسختانه و با دقت مورد نظارت قرار گیرد و هرگونه نقض آن باید فوراً و با جدیت پاسخ داده شود.

*امید ایرانیان




تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن